Hmm beetje jammer dat ik het niet opgeslagen heb...
Stond die niet toevallig op een foto ofzo?
Hikarii
Geplaatst: 20-03-13 16:50
@_Natasja+ of Kiimm_: Ik heb wel een tijdje terug een foto film gezien op youtube waar een planning in stond op foto.. Wat is de naam van julli Carrousel groep? Dan kan ik 'm waarschijnlijk terug vinden
Edit; Zag op je Profiel dat je bij Manege Satana rijd..
gevonden! Satana's (P)ride, toch? Zoja, hier filmpje;
Oh wat ben ik blij met onze starttijd!! Pas om 4 uur inrijden, half 5 proef! Voor de ponys is het minder gunstig... die moeten al om 8 uur inrijden..... Dit is hun planning: 03.00 Wakker 04.00 Op stal, spullen inpakken, vlechten controleren, etc. 04.30 Laden 05.00 Vertrekken 06.00 Melden, verkennen, kleding, etc. 06.30 Zadelen, bandageren, etcetc. 07.30 Opstijgen, beugels, instappen 08.00 Losrijden 08.25 Proef
Wij zitten voor het eerst in de middagpoule. Kunnen eindelijk uitslapen Alleen best laat terug en klaar denk ik en de volgende ochtend wel heel erg vroeg op. Maar heb er wel echt heel veel zin in!
Bij ons ging de training gister best lekker, in iedergeval geen zandruiters Behalve dan dat ik keihard met mijn knie tegen iemand anders knie aan stootte waardoor ie nu bont en blauw is, en pijn doet met lopen, maar dat hoort er bij toch? -kuchkuch- Alleen galop was nog een rommeltje.. word volgende week daaraan werken en als het goed is gaan we dan ook met sporen.
Bij ons gaat het oefenen op het moment best lekker! Zijn nu weer nieuwe combinaties aan het uitproberen, om zo ook goed in te kunnen spelen op onvoorziene omstandigheden op wedstrijden. Zelf rijd ik nu een nieuw paard in de carrousel, welke het echt verbazingwekkend goed doet!
Tweede paasdag hebben we weer een uitwisselwedstrijd, wij rijden onze proef dan op wildvreemde paarden, heel leuk om te doen!
Ohoh.. Ineens 2 carrousel paarden kreupel.... Niet heel ergstig maar vanavond toch getraind met 2 andere paarden! Hopen dat ze snel weer goed zijn en ze weer mee kunnen doen!!
Ja dat gelukkig wel! We hebben 3 reserve paarden, nouwja eigen 2 paarden (zijn hele brave manege paarden, hebben al eerder carrousel gelopen en die doen makkelijk mee! En 1 haflinger(voor echte nood)
Komt het ook wel. Maar ik ben altijd bang dat ik iets niet goed geregeld heb. De proef maak ik me niet echt druk om. Ik heb vertrouwen in m'n ruiters dat ze zullen rijden zoals ze kunnen.