Jouw meetstok staat trouwens in mijn kast, Chantal had hem aan mij uitgeleend, en de trailer was al op slot, dus heb ik hem in mijn kast gezet, kun je hem daar weer uithalen..
maar... als jouw meetstok niet goed is... en dus eigenlijk 'te kort' meet... zou Bella NOG groter zijn dan de 1.57 die we gemeten hebben!? Dat kan toch niet...? Morgen er even een cm. naast leggen? (ik heb een meetlint, kunnen we hem mee opmeten.) Ik kan me niet voorstellen dat zo'n meetlat niet correct meet!?
Fijn voor je Annemiek, dat je veel steun haalt uit die bijeenkomsten!
Echt geloof me... dat zijn er heeeeeel erg weinig! Nee Shir, praten met vrienden dat helpt mij niet voldoende. Je leert je vrienden kennen vooral in de slechte tijden en er zijn er toch een aantal die mij flink hebben teleurgesteld.
voor lotgenoten zit dat toch echt even anders in elkaar
...echt balen...en dat terwijl ik roos juist het weekend gevraagd heb om rose te doen ivm het feest en lekker uitslapen
Ik was vandaag ook beetje grieperig, moe en daarom ook emotioneler. Zal er wel mee te maken hebben. Ik vind het voorlopig wel weer even genoeg. Eerst vorig jaar Cupido verloren, toen onze hond van bijna 16 jaar en bijna twee maanden geleden mijn opa.