Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Reentjuh schreef:Een Fries van 1.70m?? Die vind ik persoonlijk nooit zo heel erg mooi, vind ik net te groot voor een Fries. Heb je daar ook een foto van?
Ja, maar juist omdat ze nog maar 5 is, kan je het er misschien wel weer redelijk eruit rijden!
Zoo, ik ben alweer thuis van het werken! Is de laatste tijd echt lekker rustig in Howdy's, vind ik niet erg, hihi! En dan mag er halve wege altijd wat personeel naar huis. Normaal bleef ik altijd als laatste achter, maar nu wil ik wel graag naar huis toe, hihi, kan ik nog wat leuks doen met vriendje lief, haha! Dus nu roep ik altijd heel snel, jaaa ik wil naar huis![]()
Froukje staat nu ook binnen en morgen ook! Ze is weer een ijzer verloren! Links voor, dus die staat nu ook binnen! Arm paard! Maandag komt Jerry om er weer een ijzer onder te zetten. Heb nog wel in het land gezocht vandaag, maar kon zo snel het ijzer niet vinden! Dus als 1 van jullie een ijzer zien liggen, willen jullie die dan mee nemen naar stal en op de kist leggen? Dan kan Jerry hem er misschien weer zo onder zetten, heeftie de vorige keer ook gedaan! Morgen ga ik nog ff een keertje zoeken in het land!
Nou nu ga ik snel douchie doen! Doeg doeg

Owens_hartje schreef:Denk dat je bij de waterkant moet zoeken Ireen, daar maak je de meest kans om het nog terug te vinden.
zal ik zeker doen Monique haha en ik neem morgenavond ook gezellig een paar stalgenoten mee!! peetorlan schreef:omdat ze naar huis moeten mir hihihihihiih
Het slechte weer van gisteren is gelukkig meegevallen en daar ben ik natuurlijk wel blij mee. Ik weet niet wat het in Brabant heeft gedaan want daar zou het volgens het weersbericht erg slecht worden. Gister zijn Elgar en ik de hele dag onderweg geweest. We zijn gisterochtend al rond 9 uur richting Leende vertrokken om Mel zijn appeltje te brengen. Hij stond er weer prinsheerlijk en superrelaxed bij tussen al zijn maatjes. Hij heeft zijn medicijnen weer gehad door middel van een appeltje, alhoewel dat niet van harte ging want hij weet inmiddels dondersgoed wat daar in zit haha. Dave geeft hem dat witte goedje natuurlijk iedere week. Toen we bij Mel vandaan kwamen, zagen we Hans voorbij crossen en die nodigde ons uit voor een bakje koffie. Daarna hebben we onderweg terug een happie gegeten in een mooi bosgebied en zijn naar stal gereden. De mannen op stal gezet, wat gedronken en gekletst en toen op naar Huug, ff caravan kijken
Het was ongeveer een uur of 4 toen we thuis aankwamen waarna Elgar weer naar zijn eigen huis ging. Thanks El, was weer gezellig zo hé!
Dave zet Thom en mij daar af, laat de trailer daar staan en komt ons de volgende dag weer ophalen. Ik begreep dat Anique ook graag meegaat en Elgar gaat mee als kok, ober, huishoudster en voor de gezelligheid... 
)Serada schreef:Ooh en nog ff dit. Ik heb gister nog met Hans over het weekendje Leende gesproken maar die raadde toch echt aan om half september naar Leende te komen in verband met de temperatuur. Volgens hem is het daar dan het lekkerst, niet te warm en geen last van de dazen. We moeten het nu echt maar gaan plannen hé voordat er weer niks van komt :)) Dus bij deze stel ik de datum van 16 & 17 september voor (weekend), dus Anique dat is op tijd hé
Owens_hartje schreef:Nou dat is inderdaad wel heel erg schokkend hoormaar in het ergste geval kom ik een dagje buurten en neem ik mijn hondjes mee inplaats van het paard