Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 10:14

zo ik ga naar stal tot zo meiden doei doei xx

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 15:09

Vandaag heb ik weinig puf zeg. Dave en ik zijn vanmorgen weer flink aan het werk geweest in de tuin en dat gaat niet zonder de nodige pijntjes hier en daar (jaja we worden ook een dagje ouder) . Ik heb van gistermiddag nog van spier- en rugpijn en Dave zijn handen zitten vol met blaren. Dus de rest van de dag maar even rustig aan doen. Ik hoorde op het nieuws dat er morgen erg slecht weer op komst is (veel regen). Ik hou het in de gaten maar als het zo erg gaat regenen als dat we vorig jaar rond deze tijd hebben meegemaakt gaat Thom op stal. Toen liep alles in nog geen paar uur tijd helemaal onder en waren de weiden gewoon complete moerassen geworden.

Nou ik ga nog even wat drinken en dan ga ik even bij Thom kijken. Enne...Monique, maandagavond heb je wel de koffie klaarstaan he Vingers aflikken

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 17:13

Nou Ireen, de prijs valt idd wel mee, maar 2 Froukjes op stal maakt het wel wat ingewikkelder. Daarbuiten heb ik er 1 op het oog die 1.70 is, een grote knappe jongen.
Plus ze is inderdaad heel erg in een krul getrokken. Ze is dan net 5 dus hoort dat zeker nog niet op die manier Knipoog

Ja Lin tuinieren is ook pijn lijden hoor Tong uitsteken

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 20:32

Een Fries van 1.70m?? Die vind ik persoonlijk nooit zo heel erg mooi, vind ik net te groot voor een Fries. Heb je daar ook een foto van?
Ja, maar juist omdat ze nog maar 5 is, kan je het er misschien wel weer redelijk eruit rijden!

Zoo, ik ben alweer thuis van het werken! Is de laatste tijd echt lekker rustig in Howdy's, vind ik niet erg, hihi! En dan mag er halve wege altijd wat personeel naar huis. Normaal bleef ik altijd als laatste achter, maar nu wil ik wel graag naar huis toe, hihi, kan ik nog wat leuks doen met vriendje lief, haha! Dus nu roep ik altijd heel snel, jaaa ik wil naar huis Haha!

Froukje staat nu ook binnen en morgen ook! Ze is weer een ijzer verloren! Links voor, dus die staat nu ook binnen! Arm paard! Maandag komt Jerry om er weer een ijzer onder te zetten. Heb nog wel in het land gezocht vandaag, maar kon zo snel het ijzer niet vinden! Dus als 1 van jullie een ijzer zien liggen, willen jullie die dan mee nemen naar stal en op de kist leggen? Dan kan Jerry hem er misschien weer zo onder zetten, heeftie de vorige keer ook gedaan! Morgen ga ik nog ff een keertje zoeken in het land!

Nou nu ga ik snel douchie doen! Doeg doeg Doei!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 20:48

Reentjuh schreef:
Een Fries van 1.70m?? Die vind ik persoonlijk nooit zo heel erg mooi, vind ik net te groot voor een Fries. Heb je daar ook een foto van?
Ja, maar juist omdat ze nog maar 5 is, kan je het er misschien wel weer redelijk eruit rijden!

Zoo, ik ben alweer thuis van het werken! Is de laatste tijd echt lekker rustig in Howdy's, vind ik niet erg, hihi! En dan mag er halve wege altijd wat personeel naar huis. Normaal bleef ik altijd als laatste achter, maar nu wil ik wel graag naar huis toe, hihi, kan ik nog wat leuks doen met vriendje lief, haha! Dus nu roep ik altijd heel snel, jaaa ik wil naar huis Haha!

Froukje staat nu ook binnen en morgen ook! Ze is weer een ijzer verloren! Links voor, dus die staat nu ook binnen! Arm paard! Maandag komt Jerry om er weer een ijzer onder te zetten. Heb nog wel in het land gezocht vandaag, maar kon zo snel het ijzer niet vinden! Dus als 1 van jullie een ijzer zien liggen, willen jullie die dan mee nemen naar stal en op de kist leggen? Dan kan Jerry hem er misschien weer zo onder zetten, heeftie de vorige keer ook gedaan! Morgen ga ik nog ff een keertje zoeken in het land!

Nou nu ga ik snel douchie doen! Doeg doeg Doei!

Denk dat je bij de waterkant moet zoeken Ireen, daar maak je de meest kans om het nog terug te vinden.

Ja ik heb wel de site van deze knappe lompe jongen, ik zoek hem zo op en zet hem hier wel ff neer Knipoog

Uhm ik stuur hem ff naar je mail via de site

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 20:56

Owens_hartje schreef:
Denk dat je bij de waterkant moet zoeken Ireen, daar maak je de meest kans om het nog terug te vinden.

Ja, dat dacht ik ook al, dus heb daar al gekeken, maar kon niets vinden Boos!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 23:39

ik zal morgen wel mee helepen zoeken ireen hihi
wel lekker hoor dat je vroeger uit je werk bent.
en tuurlijk is het fijn om wat tijd met je lieffie te hebben.

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 17:35

Hoi`Lin

Ja natuurlijk staat de koffie klaar.
Zorg jij voor de leuke adresjes om te eten in Spanje?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 19:53

Ja zal ik zeker doen Monique haha en ik neem morgenavond ook gezellig een paar stalgenoten mee!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 20:59

Waarommmm staan we nou 1-0 achter????

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 21:20

omdat ze naar huis moeten mir hihihihihiih

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 21:26

peetorlan schreef:
omdat ze naar huis moeten mir hihihihihiih

Zo'n goeie hebben wij nog nooit gehad Duivel

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 08:40

Was echt een stomme wedstrijd! 4 rode kaarten en 16x geel!!!! En die stomme Figo! Boos!

Maar ja, nu kan ik voortaan wel weer elke zondag optijd in mijn bedje liggen, hihi!

Nog 1 week op mijn stage!!!! Haha! Haha!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 08:51

lekker ireen nog 1 week stage.
ben je daar ook weer vanaf.
en ja mij doet het niks hoor die voetbal.
sorry voor de mensen die het wel erg zullen missen hihi

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 08:54

hahaha nou ik baal er wel van hoor! Maarja het is niet anders....

Lin, bedankt voor gister en bedankt voor je smsje net. Ik kan niet terug smssen, want ik zit in de klas.

He lekker Ireen, nog maar 1 weekje!! En wanneer begin je dan met je nieuwe baan?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 09:17

Ook goedemorgen allemaal Haha!

Ik heb net een heerlijke bak koffie gescoord en zie net mijn 'lieftallige" collega voorbij komen met allerlei werkdingetjes. Mmmmh dat doen we straks wel even hoor haha Haha! Het slechte weer van gisteren is gelukkig meegevallen en daar ben ik natuurlijk wel blij mee. Ik weet niet wat het in Brabant heeft gedaan want daar zou het volgens het weersbericht erg slecht worden. Gister zijn Elgar en ik de hele dag onderweg geweest. We zijn gisterochtend al rond 9 uur richting Leende vertrokken om Mel zijn appeltje te brengen. Hij stond er weer prinsheerlijk en superrelaxed bij tussen al zijn maatjes. Hij heeft zijn medicijnen weer gehad door middel van een appeltje, alhoewel dat niet van harte ging want hij weet inmiddels dondersgoed wat daar in zit haha. Dave geeft hem dat witte goedje natuurlijk iedere week. Toen we bij Mel vandaan kwamen, zagen we Hans voorbij crossen en die nodigde ons uit voor een bakje koffie. Daarna hebben we onderweg terug een happie gegeten in een mooi bosgebied en zijn naar stal gereden. De mannen op stal gezet, wat gedronken en gekletst en toen op naar Huug, ff caravan kijken Haha! Het was ongeveer een uur of 4 toen we thuis aankwamen waarna Elgar weer naar zijn eigen huis ging. Thanks El, was weer gezellig zo hé!

Vanmiddag ga ik de mannen weer buitenzetten en kijken voor een leuk cadeau voor Dave, die wordt morgen alweer 44 jaartjes oud jaja Go jij! Go jij!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 09:21

Ooh en nog ff dit. Ik heb gister nog met Hans over het weekendje Leende gesproken maar die raadde toch echt aan om half september naar Leende te komen in verband met de temperatuur. Volgens hem is het daar dan het lekkerst, niet te warm en geen last van de dazen. We moeten het nu echt maar gaan plannen hé voordat er weer niks van komt :)) Dus bij deze stel ik de datum van 16 & 17 september voor (weekend), dus Anique dat is op tijd hé Haha!

tollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 09:29

Hoi Lin, Als wij mee mogen van jullie dan gaan we graag mee...!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 09:35

LEEEUUUUKKKKKKK LIN!!!!!!!

Thuis kijk ik even in mijn agenda Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 09:52

Hée super als jullie meegaan!! Ik ga alvast voor die datum de plek op de camping tegenover de stal reserveren. Het kost voor een nachtje slapen met de tent € 3,50 en de paarden bij Hans stallen € 15,00 per nacht (nog ff voor de zekerheid bij Hans checken) dus aan de kosten zal het niet liggen. We mogen dan gebruik maken van alle faciliteiten zoals de binnenspuitplaats (warm & koud water), stallen, stro, hooi, bak... maar we gaan uiteraard de Leenderheide op Haha!

tollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 10:27

Hartstikke gaaf. Ik neem aan dat de aanhang ook mee mag? Om te fietsen en te groomen? Waar ligt leenderheide eigenlijk? Want dat weekend is er ook het Horse Event in Deurne ..... Het lijkt me hartstikke leuk als we met zijn alle gaan!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 10:33

De Leenderheide ligt (uiteraard) bij Leende, Brabant richting de Belgische grens. En natuurlijk mag aanhang ook mee, dat moet je zelf weten hoor Knipoog Dave zet Thom en mij daar af, laat de trailer daar staan en komt ons de volgende dag weer ophalen. Ik begreep dat Anique ook graag meegaat en Elgar gaat mee als kok, ober, huishoudster en voor de gezelligheid... Schijnheilig

Bij Mel's Place, wat je ziet staan op mijn onderschrift, zie je de link en daar zit ook een routebeschrijving bij zodat je een beetje een idee hebt waar het is.
Laatst bijgewerkt door Serada op 26-06-06 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:15

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! gaaaaaaaaaf lin! ik heb er al superveel zin in! ga meteen dat plaatsje in mijn agenda even vrijhouden! En ik meld me ook meteen aan voor de foto's (als dat nog kan Knipoog)

Fijn, dat positieve nieuws! Had ik wel even nodig, heb echt een rotweek achter de rug.... straks en morgen een intakegesprek voor een behandeling in Den Haag en Schiedam. Ben benieuwd!

Ik gooi het meteen maar in het topic: is er iemand die mij dat weekend van en naar Leenderheide wil brengen met [paard]? Uiteraard tegen betaling!!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:18

Serada schreef:
Ooh en nog ff dit. Ik heb gister nog met Hans over het weekendje Leende gesproken maar die raadde toch echt aan om half september naar Leende te komen in verband met de temperatuur. Volgens hem is het daar dan het lekkerst, niet te warm en geen last van de dazen. We moeten het nu echt maar gaan plannen hé voordat er weer niks van komt :)) Dus bij deze stel ik de datum van 16 & 17 september voor (weekend), dus Anique dat is op tijd hé Haha!

Ik weet nog niet hoe en wat, maar in het ergste geval kom ik een dagje buurten en neem ik mijn hondjes mee inplaats van het paard Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:43

Owens_hartje schreef:
maar in het ergste geval kom ik een dagje buurten en neem ik mijn hondjes mee inplaats van het paard Knipoog
Nou dat is inderdaad wel heel erg schokkend hoor Clown