Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

djoontje

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 15:03

Altijd leuk een nieuw paard. Jammer dat D-djay het niet trok hopelijk vinden ze daar een betere plaats voor. En nu maar hopen dat deze schimmel het wel naar haar zin heeft in de lessen.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 16:28

Ja idd daar ben ik het mee eens. denk dat als ie het idd echt niet trekt dat het maar beter is dat hij niet voor de lessen wordt gebruikt. wel hopen idd dat ze een beter plekje voor hem vinden.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 16:30

Heb de nieuwe gezien vandaag Lachen ook wel leuk beestje.. Maar ze lijken wel veel op elkaar..

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 16:33

Als het nou ook net zo'n lieverd is als D-djay dan is het een goede aanwinst Knipoog. Nu alleen maar hopen dat ze niet ook zijn singelnijd er rugpijn deelt Knipoog

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 18:39

die nieuwe is dinsdag al gekomen en heeft dinsdag avond na de caroussel gelopen als het goed is

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 18:41

Dustinlover schreef:
Had D jay nog zien lopen in de les gister.. ben benieuwd naar de nieuwe..

dat was dan dus de nieuwe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 18:47

weet iemand of de uitslagen van afgelopen weekend nog online komen?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:50

Idd d-djay is dinsdag al weggegaan dus die rowan en Jill gezien hebben (vanaf dinsdag) was al de nieuwe..

Deze heeft alleen ook (wel minder) dat ze met der staart heel druk is, en vandaag ook met opstappen niet zo braaf.. deze gooide met haar voorbeen richting J

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:59

Ik vind het ook een leuke deze schimmel. Hoop dat t een blijvertje is.

Ik was eerst effe lekker uit eten geweest met pa, ma en zus. Was erg lekker. Daarna snel naar de manege want t was alweer laat. De echte Salvador begint gelukkig weer terug te komen. Hij liep lekker. Hopen dat ie dat volgende week met de wedstrijd ook doet......

Enne 'Jocye' jij bent wel heel snel zeg. Jij hebt je pc zeker heel de dag aan staan.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 11:43

Joyce kan zo vlug zijn...

Fijn dat het beter gaat met de tank en wie weet volgende week.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 11:49

mleentje schreef:
Dustinlover schreef:
Had D jay nog zien lopen in de les gister.. ben benieuwd naar de nieuwe..

dat was dan dus de nieuwe

ze lijken dus best veel op elkaar... of ik ben gewoon schimmel blind Tong uitsteken

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:24

De uitslagen staan op de site

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 17:50

Haha, leuk 'schimmelblind'. Cool

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:09

Jaa de computer staat hier bijna de hele dag aan Knipoog

Ze lijken idd op mekaar.. Alleen de schiil van nu heeft donker manen en staart en dat had d djay weer niet echt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:17

Amarie schreef:
De uitslagen staan op de site

Super!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 13:23

Ach ik ben gewoon blond Haha! Dadelijk komt de hoefsmid voor mijn paardje.. en moet ik nog eventjes longeren.. ga vandaag niet rijden want heb vanavond sinterklaas voor mijn zus.. dus heb beloofd het eten te doen Lachen

Shoofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 19:39

En djoontje mocht je vandaag eindelijk Olivia uitproberen? Heb ik nog iets gemist vandaag? Pff was lang geleden dat ik niet kon paardrijden op zaterdag, ben al de hele dag ontregeld. Gelukkig kon ik nog terecht in de les van maandagavond.
En volgende week ben ik er weer gewoon op zaterdag Haha!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 11:56

Zal eerst even mijn zaterdag verslag neerzetten en dan eens nadenken of ik nog iets vergeten ben.
Zat na 2 weken weer op NL. In het begin vroeg ik mezelf sterk af wat het moest worden, zo enorm stug. Na een half uur ging het al beter en tegen het einde van de les ging ze steeds lekkerder lopen. Heb dus lekker gereden en ben weer opgeladen voor de hele week.
Bij ons in de les reed Odaymie mee, wat ik er van heb gezien is het wel een leuk paard alleen heeft deze ook al last van de rug. Djoon mocht inderdaad op Olivia, laat het aan haar om verslag te doen. Verder was het niet zo'n lange dag want ging om 14 uur alweer naar huis omdat we sinterklaas gingen vieren.
En de proef van onze pas de deux is helemaal klaar en de outfits zijn ook al een heel eind af. Nu binnenkort even de muziek fixen en dan zijn we er klaar voor.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 13:11

Ook al last van de rug. Misschien wordt het toch eens tijd om de zadels goed na te kijken of het is gewoon pure pech.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:14

Ik heb de schimmel eigenlijk nog niet echt zien lopen (nouja wel zien lopen, maar toen ging t niet zo denderend) Dus ik heb ook niet erop gelet of die last van haar rug heeft..

Hoe deed die met opstappen bij Joyce? Want bij E, ging t niet zo goed

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:30

hahaha nou ik reed gister dus op odyamie in de les. opzadelen viel best mee omdat er iemand zo vriendelijk was omr ff vast te houden. opstappen ging iets minder. ik had er niet zo bij stil gestaan dat ze iets zou doen, dus toen ik er net naast hing begon ze een beetje te rennen.... maar uiteindelijk zat ik er goed op. alleen met de beugels korter maken was ze nog beetje aan het draaien enzo. maar met rijden is het echt een hel fijn paard. ze gooit alleen wel superhoog op.....

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:11

Vind het zonde dat zo'n paard in de manege lessen loopt Lachen heb hem vandaag zien lopen.. wat ook niet bepaald denderend ging maar ze heeft wel ruime gangen als je het zo bekijkt..
Vandaag wel lekker gereden alleen toen ik men proefje wilde oefenen gingen er heel veel rijden, dus werd men paardje beetje zenuwachtig door sommige die dan recht op der af komen en ik dan kon gaan uitwijken wat niet altijd even vriendenlijk kan dan.. dus ben ik er maar mee gestopt.. oefen morgen ofzo wel..

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:02

Ja ik vind die nieuwe ook echt een leuk beest:)
Hugo krijgt de weer in zijn bol en is de laatste paar dagen wat fris hihi. Vandaag nog even kort gereden en gelukkig reageerde hij niet op het lawaai van de dak platen

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 22:00

Ja die vond ik ook best wel irritant en pasje ook Tong uitsteken die vloog eventjes klein stukje naar voren.. Ach ja moet ze maar aan wennen Haha!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 23:37

Vandaag Olly met een ander bitje gereden.. Dat dood blijven hangen op 1 punt had ie niet zo erg, maar nu wilde die links en rechts weer niet buigen (terwijl ie normaal links te erg doet) Dit bitje even een paar dagen uitproberen, want na 1 dag kun je dat nog niet zeggen.. Ben benieuwd