Citaat:
Chris zijn vader gaat paardrijles nemen bij iemand in Koudekerke...ben benieuwd, hadden t gelijk al over een paard kopen, denk dat ik ze dat nog maar ff uit hun hoofd gaan praten.....
haha, zeg ik denk dat dat ook wel een paar foto'tjes waard is Mariekje
*Offe een filmpje
Tja, eigen paard is wat snel al hè *heeft hij al wel eens op een paard gezeten?* Ach wie weet is t een natuurtalent
Zou zomaar kunnen!
*aan de andere kant, eigen paardje... biedt perspectief hoor Mariekje
Dan moet er natuurlijk ook een lief gezelschaps paardje komen voor dat eigen paardje, denk je nie?
Alleen is ook maar zo alleen hè.. En als er dan tog 1 gezelschapspaardje komt, moet twee ook wel kunnen: kun je net zo makkelijk vriendje én vriendinnetje verhuizen
(hebben die ook meteen weer wat meer privacy)
Mariekje22 schreef:Moet ik wel toegeven dat ik dat de laatste tijd ook weinig doe, maar ik ben dan ook bijna niet meer op Bokt te vinden....
Ja, ook van Mariekjes verwachten wij nu natuurlijk bergen met reacties op al onze spannende bezigheden van de week 
Haha, maar idd. Als je dan tog in t topic bent, moet ff kort reageren (of lang, net waar je zin in hebt
) ook wel kunnen denk ik. Zeker als je zelf ook reacties verwacht...
Citaat:
Ga ik wel eerst een heeeeeeel goed gesprek met Nero hebben hoor....
haha, doe je eerst ff een prettig gesprek met Nero, en dan ga je daarna nog eens een keertje gezellie babbelen met zn zusje