manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 18:30

Volgens mij hoop jij stiekem dat ik spierpijn krijg bar!
Maar als het heel erg is dan kom ik dus bij jou voor een massage haha.
Heerlijk op Shaar gereden, het ging nog best hard af en toe moet ik zeggen, ze had
er duidelijk zin in!
Hier zijn dus ook mijn foto's.

Hallo daar
Afbeelding

Ik vind dit wel een hele gave foto!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de beste manier om je 'wilde' paard onder controle te houden!
Afbeelding

en bar was dr ook Pling
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 22:35

Nou zeg Cis, niemand reageert op onze foto's! Dit topic is bijna officieel overleden denk ik!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 23:49

haha ja dat denkt ik ook, of ze willen ons niet meer kennen *snik*
Trouwens, spierpijn had ik hoor!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:21

Hahaha :d

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 18:18

Nou het topic is niet overleden hoor, maar ik (en de anderen vast ook) was te druk om te posten! Nu net thuis van m'n werk, dus dacht: ff bijlezen. Leuke foto's, Shaar had er zin in!
Ik ben gisterenavond op visite geweest bij Nel; vond het echt een leuk huis! Verbazend groot en wat al opgeknapt er verbouwt is ziet er super uit. En ze heeft al een buikje Knipoog he Nel!
Voor de rest geen breaking news van mijn kant; heb gewerkt, ben naar school geweest en nu lekker weekend!
Duimen op mooi weer morgen, want ze geven veel regen af en ik zit niet te wachten op rijden in stortende regen, dat was 1 1/2 week geleden ook al zo! Duim duim... Tot laters!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 20:33

Leuke foto's hoor!
*Hee Cis was je der weer een keer, Poos gelee dat je in t topic was tog?

Ik duim mee op mooi weer hoor Bianz! *wil ook geen regen, wil nl liever nie in de binnenbak rondjes lopen Tong uitsteken dus ook een tikkeltje eigen belang dat ik nu druk aan t duimen ben Knipoog Plezier met Nero! (ga er iig van uit dat je op Nero gaat rijden....)

Tja, opsich nie egt heel druk ofzo, maar gwoon niets boeiends te melden Lachen Verder dus ook ongeveer t zelfde verhaal als Bianz; deze week een dagje naar school gweest (zeer vermoeiende ook: Even mn keuzevak cijfer opgehaald op de andere lokatie en verder "samengewerkt" (lees:gekletst Bloos ) met mn projectgroepje) en heb nu al weer 2 daagjes weekend Clown

*Tja, toetsenperiode hè.. dus hard aan de studie hierzo (onder andere dan Knipoog )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:47

Jeeeej ik had 194 en 188 vandaag Lachen weer 2 winstpunten! Nog 3 dan kan ik naar het L1! Blij blij!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:37

Hallo, ik meld me ook weer eens, had en heb t heel erg druk, dus vandaar mijn afwezigheid!
De weekendtocht was echt supergaaf, voor de mensen die het leuk vinden: foto's staan op www.reelaer.nl Knipoog
En heel grappig: de stal was naar Monty geweest en daar kwam gewoon een paard wat vroeger van hun was geweest. Niet voor niets verkocht, want onrijbaar met zn bokacties. Nu had ie bij Monty een bokstopper gekregen, jullie ooit van gehoord? Ik niet in ieder geval, maar het hielp wel!

Ik vindt de kale Shaar wel cool. Wij zoeken ook nog iemand die Nous kan scheren, dus als je iemand weet?!
En Anne, thanx voor je pb's Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 12:35

*gaat zo meteen eerst naar de foto's kijken Ja Vind ik altijd leuk om te zien!

ja, had in t reelaer topic idd gelezen dat ze naar Monty waren geweest. Grappig dat ze daar nou "hun" paardje tegen kwamen. *bokstopper Verwardgoogled even: Hij deed dat dier iets aan wat hij zelf een buckstopper noemde. Een koordje dat tot een soort halstertje geknoopt was en onder de bovenlip van het paard ging en vast werd gemaakt aan het zadel. Als het paard dan bokte trok dat koordje natuurlijk in zijn mond, tegen zijn tandvlees. Je zou voor minder stoppen met bokken!
bokken = slecht en met dat touwtje betekent dit onmiddelijk pijn. Het 'komt'niet van jou als persoon. Maar als je bokt, voel je pijn. Onmiddelijke consequentie, dus zeer effectief

jaja, nouja weer wat geleerd vandaag Lachen

http://www.reelaer.nl/foto/20061104wt/PB040321.JPG Dit is een leuke foto Ja *en Sandor doet me weer aan Jolly denken! Ze zullen dan tog wel iets op elkaar lijken zeker? Clown

Hihi, die twee koppies, liefjes hoor!

Torino tog? Blijft een leukje Ja

Ow en die pb's graag gedaan hoor Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 22:15

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 10:25

Barbie1986 schreef:
Jeeeej ik had 194 en 188 vandaag Lachen weer 2 winstpunten! Nog 3 dan kan ik naar het L1! Blij blij!

Joehoe jullie negeren mijn succes Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:05

Hoezo jouw succes negeren?? Het is toch zeker jullie succes Tong uitsteken Goed hoor Bar, je fietst zo door de B, dan op naar de klasse waar je qua trainingsniveau echt thuishoort Knipoog
Zo ik heb vandaag echt iets gedaan waar jullie stijl van achterover slaan; een nieuw zadel gekocht! Niet omdat ik het zo graag wilde, maar het lag al een poosje niet meer zo perfect en schoof nu de laatste paar keren ook. Iets was er dus niet goed mee. Opnieuw een 2e hands zadel kopen doe ik dus liever niet zo snel meer. Ik kan het zadel ook bij Sinke helemaal na laten kijken enz, maar dat kost ook een berg geld en voor een 2e hands zadel vind ik dat al niet zo heel verstandig meer. En dus ben ik vanochtend de Kroo en Sinke langsgegaan voor het zadel wat op Nero zou passen. Op de Kroo een paar goede opties gezien en dus ben ik vanmiddag vanaf stal met Nero naar de Kroo gelopen, zo'n 10 kilometer heen en terug, om te gaan passen. Vond het goed voor mijn conditie om zo'n eind zelf te lopen en fijn voor Nero om lekker relaxt mee te wandelen. Daar aangekomen aantal zadels gepast en eentje lag perfect op Nero, een Thorrowgood Maxam (x-tra wijde kamer). Deze heb ik nu meegenomen en ga ik ergens van de week nog eens even heel goed testen tijdens het rijden. Heb er vertrouwen in, maar wil toch zeker weten dat deze als een huis ligt als ik aan 't rijden ben, beter voor z'n rug! Al met al ben ik wel wat geld armer, maar hopelijk een hoop plezier rijker voor allebei! Duimen jullie voor me dat het helemaal goed ligt en fijn rijdt voor allebei?
Groetjes!
P.s.: Voor als je nieuwsgierig bent naar het zadel, kun je even op deze link klikken:
http://www.thorowgood.com/uk/maxam/index.htm

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:11

Wow Bianz toch Knipoog! Zomaar al je zuurverdiende centjes uitgeven?! Ben benieuwd naar een foto van t zadel op nero!
Ik had vandaag les en het ging super lekker! Heb vooral travers, appayeren (in draf) en de keertwendingen geoefend en ze deed zo dr best Lachen!
Verder nog wat gaafs te vertellen... vandaag was mn tussentijdse beoordeling van mn stage. Dus Joop kwam. Mijn beoordeling was goed tot zeer goed. Dus Joop daar over door; zo van: Ja want als je klaar bent met deze periode moet je beschikken over bla bla bla...
Dus mijn stagebegeleider: ja maar daar beschikt ze nu ook al over, het gaat allemaal hardstikke goed. As we een waarnemer nodig hebben van de zomer mag Barbara hier komen Haha!!
Dus toen zei Joop, ja dan moeten jullie maar even overleggen, want wat mij betreft mag Barbara deze stageperiode dan ook al nu afsluiten. Maar dat ga ik denk ik niet doen, ik ga gewoon nog een paar dagen mee met de andere mensen en me eens verdiepen in de organisatorische werking van de praktijk.
Maar ik vind het wel supergaaf! Mag ik dus eigenlijk nu gewoon stoppen met stage en in februari aan mn differentiatie beginnen...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:14

Heel goed Bar! Maar wel verstandig om niet te stoppen, want je kunt altijd nog zoveel leren; hoe meer je nu nog mee kunt pakken, des te beter is het! Maar altijd leuk om te horen als je een goed krijgt he!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:18

Ja idd! En nu stoppen, tsja, ik doe liever nog wat ervaring op Knipoog! Ik kan nog lang genoeg voor mezelf gaan werken, dus nu nog even gebruik maken van de begeleiding!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 20:27

WOW! wat een chique zadel! Hoop ook zo dat t super blijft passen op Nero dit keer... (Tja dat wordt tog minderen in de sit-ups hè Knipoog )
Volgens mij zit t nieuwe zadel voor jou ook wel lekkr Ja En idd nog een keer een shootje: nero mét nieuwe zadel Tong uitsteken (zowiezo al wel een poosje gelee dat we Nero foto's hebben gezien tog? Wordt weer eens tijd hoor Knipoog )
Gefeliciteerd Bar Lachen Gaat goed zo hè: super complimentjes op je stage, lekkr aan t winstpunten rijden met Shaar! OK dan!
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 15-11-06 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:28

De meest foute foto van shaar Knipoog
Afbeelding

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 22:10

hallo hallo,
Ik meld me ook weer eens....
Bar, vraagje....Waarom verwacht je wel altijd een reactie op jouw foto's, winstpunten verhaaltjes enz...maar zeg je bijna nooit iets leuks over wat wij schrijven? Moet ik wel toegeven dat ik dat de laatste tijd ook weinig doe, maar ik ben dan ook bijna niet meer op Bokt te vinden....

Bianz, echt super dat je een zadel hebt gekocht, lijkt me heerlijk zitten.....wil m wel een keertje komen uitproberen als t mag?Ga ik wel eerst een heeeeeeel goed gesprek met Nero hebben hoor....

Leuke foto's Thirz, zo te zien een leuk weekend gehad....

Nu iets heel grappigs, Chris zijn vader gaat paardrijles nemen bij iemand in Koudekerke...ben benieuwd, hadden t gelijk al over een paard kopen, denk dat ik ze dat nog maar ff uit hun hoofd gaan praten.....
Ik ga weer spreek jullie wel weer, toedeloe...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 22:28

Citaat:
Chris zijn vader gaat paardrijles nemen bij iemand in Koudekerke...ben benieuwd, hadden t gelijk al over een paard kopen, denk dat ik ze dat nog maar ff uit hun hoofd gaan praten.....

haha, zeg ik denk dat dat ook wel een paar foto'tjes waard is Mariekje Knipoog *Offe een filmpje Schijnheilig
Tja, eigen paard is wat snel al hè *heeft hij al wel eens op een paard gezeten?* Ach wie weet is t een natuurtalent Tong uitsteken Zou zomaar kunnen!
*aan de andere kant, eigen paardje... biedt perspectief hoor Mariekje Knipoog Dan moet er natuurlijk ook een lief gezelschaps paardje komen voor dat eigen paardje, denk je nie? Haha! Alleen is ook maar zo alleen hè.. En als er dan tog 1 gezelschapspaardje komt, moet twee ook wel kunnen: kun je net zo makkelijk vriendje én vriendinnetje verhuizen Clown (hebben die ook meteen weer wat meer privacy)

Mariekje22 schreef:
Moet ik wel toegeven dat ik dat de laatste tijd ook weinig doe, maar ik ben dan ook bijna niet meer op Bokt te vinden....

Ja, ook van Mariekjes verwachten wij nu natuurlijk bergen met reacties op al onze spannende bezigheden van de week Vork
Haha, maar idd. Als je dan tog in t topic bent, moet ff kort reageren (of lang, net waar je zin in hebt Tong uitsteken) ook wel kunnen denk ik. Zeker als je zelf ook reacties verwacht...

Citaat:
Ga ik wel eerst een heeeeeeel goed gesprek met Nero hebben hoor....

haha, doe je eerst ff een prettig gesprek met Nero, en dan ga je daarna nog eens een keertje gezellie babbelen met zn zusje Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 22:31

Citaat:
haha, zeg ik denk dat dat ook wel een paar foto'tjes waard is Mariekje Knipoog *Offe een filmpje Schijnheilig

Ehm, wordt lastig, zit dan met Thirz in Oberhausen, (vlak over de grens bij Arnhem he Thirz) gaan dan kerstshoppen....

Citaat:
Tja, eigen paard is wat snel al hè *heeft hij al wel eens op een paard gezeten?* Ach wie weet is t een natuurtalent Tong uitsteken Zou zomaar kunnen!
*aan de andere kant, eigen paardje... biedt perspectief hoor Mariekje Knipoog Dan moet er natuurlijk ook een lief gezelschaps paardje komen voor dat eigen paardje, denk je nie? Haha! Alleen is ook maar zo alleen hè.. En als er dan tog 1 gezelschapspaardje komt, moet twee ook wel kunnen: kun je net zo makkelijk vriendje én vriendinnetje verhuizen Clown (hebben die ook meteen weer wat meer privacy)

Ik snap wat je bedoelt hahaha.........die privacy hebben ze wel nodig ja, zoiets doe je toch niet in het openbaar????

Citaat:
Haha, maar idd. Als je dan tog in t topic bent, moet ff kort reageren (of lang, net waar je zin in hebt Tong uitsteken) ook wel kunnen denk ik. Zeker als je zelf ook reacties verwacht...

Wie weet lukt het nu?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 22:36

@ Marieke: toch juist gaaf dat hij een paard wil kopen? Kan jij dr ook mooi op rijden Knipoog! Wel grappig dat hij gaat paardrijden, zie ik mijn vader nog niet doen. Hij heeft wel eens op Shaar gezeten maar het is echt geen held...

Hmmm kerstshoppen, niet verkeerd! Idd net over de grens bij Arnhem (denk aan reclame op de radio...)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 22:36

haha, nee zoiets doe je idd nie in t openbaar Haha!
*Nouja, zij dus blijkbaar wel (de viespeuken!) Ach, maar net waar je zin in hebt hè Clown

Ow.. tja, jammer... Nouja miss een ander keertje dan? Maarre heeft hij al wel eens paardgereden? of op een paardje gezeten ofzo?

http://newyorkdesign.hp.infoseek.co.jp/findit.html --> voor stel dat je je verveelt en egt niets anders zinnigs te doen hebt. Een spelletje; zoek wat er veranderd Lachen
*enne viewtopic.php?f=6&t=683623&st=0&sk=t&sd=a&start=425 Hier op blz 18 de antwoorden Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 22:42

nee nog nooit op een paard gezeten, dus vandaar...eigen paard???

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 22:47

whaha, tja nouja Tong uitsteken
Hij zal zeker denken dat hij dat paardrijden binnen een keertje of 2 wel helemaal onder de knie heeft zeker? (als dat zo is, gaat hem dat waarschijnlijk behoorlijk tegenvallen Clown net als de spierpijn in t begin...)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 22:49

denk dat het eerder Chris zn moeder is die denkt dat hij het zo kan......die had het gelijk over kopen.....