Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
micky wordt morgen ook eindelijk gecastreerd
Kan hij daarna ook lekker buiten gaan spelen.
Binar schreef:Nou ik ben lekker bezigmicky wordt morgen ook eindelijk gecastreerd
Kan hij daarna ook lekker buiten gaan spelen.
![]()
moossie schreef:Goede morgen!!!!!!
Even een vraagje! Mijn vader is morgen jarig, maar heb geeeeen idee wat ik voor hem moet kopen!
Jullie een idee?
.....of een dikke sigaar
.......of een kusje
....... Jetta schreef:Zijn er nog meer die gecastreerd willen worden..?? Anous regelt het !
Ik regel het graag }>
Serada schreef:Waar houdt hij eigenlijk van, ik zou het ook wel leuk vinden om samen met de stal iets te doen. Hij is tenslotte ook een beetje van ons allemaal
. Vader aad is van iedereen!!! hihihi Morgen (op zijn verjaardag zelf) is hij er niet. hij gaat dan een dagje weg met mijn moeder...Vrijdag is hij er weer...
wil hij graag hebben zegt moeder! Serada schreef:Okay, Whiskey is een idee maar houdt hij ook van bepaald eten, gaan je ouders wel eens samen uiteten. Heeft je vader nog andere hobby's of sport? Het moet wel iets leuks zijn om hem namens ons allemaal te geven? Ik wil alles van je weten hahaha...
zodra er iets in me opkomt hoor je het okay?
Jammergenoeg ben ik er dan niet hihihi
Jetta schreef:Een versierde kruiwagen met een goede fles scottish wiskey erin!
Jetta schreef:Zijn er nog meer die gecastreerd willen worden..?? Anous regelt het !
ik zou als ik hem was maar met 1 oog open gaan slapen