Als auto weer gemaakt is kan ik je idd ophalen.Janneke; mischien volgende keer nog eens op donderdag bellen of er écht geen plaats is in de 9 uur les
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als auto weer gemaakt is kan ik je idd ophalen.
die plekken die hij heeft zijn oude drukkingen dat kon hij aan de haren zien (ze komen ook altijd in de verhaarperiode en verdwijnen dan na een tijdje maar wilde het toch even zeker weten) Kan het me wel voorstellen want mijn oude zadel lag niet zo lekker op Bull. Boom is prima in orde en het zadel ligt keurig op RB. Het hoefde zelfs niet opgevuld te worden. En nog mooier ik hoefde niks te betalen. Service van de zaak.
Hij bracht het subtiel hoor dus geen trauma's van mijn kant
Ja dat klopt wel want ik ben nogal aangekomen de afgelopen twee jaar, maar ik ben er toevallig sinds een week of twee al aan aan het werken dus komt goed. Ik rijd niet zo heel veel momenteel. Emytje schreef:Wat is er kapot aan je auto? Gaan ze de cavia's eruit halen?
Opnieuw dan maar weer...
Hij zal zich wel gewoon niet zo goed voelen. Ik zou me ook klote voelen als een arts zonder verdoving mijn fistel eruit had geknepen (een fistel is een ontsteking die ontstaat om iets heel bv een ingegroeide haar of een hechting, deze ontsteking maakt een eigen holte). Weet iemand trouwens of ik de wond het beste met rust kan laten (is niet gehecht) of beter af en toe kan schoonmaken met soda of badedas?
) Wat ben je nu aan het doen om ervoor te zorgen dat je weer goed in je zadel past?
Emytje schreef:@ Juut: Stond die cavia ook op marktplaats? Ik had namelijk gisteren gekeken en toen stond er een zwarte rex-beer te koop die er nu niet meer op staat. Heeft ie al een naam?
Hector is er wel een stuk rustiger van geworden; hij liep altijd Teunis uit te dagen, maar nu is ie heel afwachtend.
)
Kwam hierbij een fragmentje tegen wat jij Wendy toch eens moet kijken. Je moet er zo'n 2 minuten gedult voor hebben, maar dan...
) 

* 
Maikuh schreef:En zowiezo gaan wij binnenkort boscrossen he Wen!
En met Janneke zou ik ook nog een keer gaan rijden..
*druk*