Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nu is die sowieso al vrij klein omdat het hooi en stro er ook opgeslagen wordt. Je moet ook echt in een soort ei-vorm rijden om een beetje rond te kunnen komen, of de hele tijd op een grote volte blijven. (hij is aan de ene kant ongeveer 35 meter en aan de andere kant 23 meter ofzo en dan 1 korte zijde gewoon 20 meter en de andere korte zijde 15 meter, omdat daar het stro dus ligt) en nu staat er ook een tractor met aanhangwagen erin, dus houd je de helft van de kleine bak over.. Beetje balen en de buitenbak is zo goed als bevroren.. Pelayo krijgt lekker een paar daagjes vrij en dan gaan we dinsdag wel weer naar de les toe... 
? 

Datjaa schreef:Vandaag naar stal geweest. Maar toen ik Lin uit de paddock wilde halen (dacht wel leuk ff voor dr, lekker even in de sneeuw) stond ernaast een paard wat hyper te doen in de longeercirkel. Ik wilde Lin halt laten houden om het hek dicht te doen. Maar Lin werd wat gek van dat andere paard en schrok ofzo, dus springt opzij. Vol op de zijkant van mijn voet.. En ze heeft ijzers.. Au! Haar gelijk op stal gezet, en naar de kantine gestrompeld en koude doek erop. Het was paars joh! Gelukkig niets gebroken want ik kan alles nog wel bewegen. Daarna toch nog maar even gereden. DiehardNu heb ik er nog verband omzitten, mijn voet is nu alleen nog wat dik..maar au, wat deed dat pijn!
Heb ik toch het hele stuk moeten lopen..