Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MartineC1711 schreef:He Mars, was het toch niet goed?
Ze had een beschadiging in een pees aan de kogel en de kans op herstel was zo klein. En ze had zo ontzettend veel pijn... dat we haar hebben laten gaan daarstraks.....

Blijft toch ontzettend vreemd zo'n lege stal en al haar spullen die nu nutteloos liggen te zijn. Sjel schreef:Jeetje Mas, wat afschuwelijk. Sterke en een knuffel
Ben je al begonnen met je jonkie trouwens?
, als mijn been mee wil werken heb ik 9 oktober eerste wedstrijd (jumpcross op puppyhoogte, whaha) en daarna ga ik voor de punten in de ring... haha... heb zo'n mooie nieuwe wedstrijdset en ik heb hem nog nooit aan gehad, dus dat kan niet hè!
waarom castereer je hem niet als hij lastig word?
).
Paard deed het ook goed
. Alleen zijn zijn hoeven beetje verwaardeloosd
en smid kon deze week niet
, achter zijn ijzers er inmiddels af, maandag gaat hij naar smid, dus nog maar weekje vakantie en dan vanaf volgende week maandag tot weekend longeren en dan ga ik er toch echt weer op! Knie vertrouw ik al aardig, soms nog erg pijnlijk, maar niet dat hij alle kanten op schiet zo erg als eerst. Dus denk dat het toch wel moet kunnen (dressuur in ieder geval).
) maar dat ik daar nou wat doe.... Ik ga er 2x per week heen, halfuurtje kletsen. en dan krijg ik oefeningen (die elke keer hetzelfde zijn) en dan word ik weer naar huis gestuurd.
) ik heb gezegd dat ik wel wil afbouwen omdat het wel goed gaat
. Dan zegt hij weer nee nee groot 'trauma' en dan komt het niet goed bladiebladiebla.
) 
)Marcha schreef:colette_007 schreef:Oew vertel
Vertel jij eerst eens over de harem van jeKomen zoveel leuke kerels voorbij bij jou, dat ik het allemaal niet meer kan volgen.

)