[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:33

Enne Blando die over een roostertje moet om bij zijn stal te komen 8-)

Afbeelding

Zo groot als ie is.....maar komt goed hoor...klein hartje..groot paard !

Olympia

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:36

Wally twijfelde geen moment :n

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:38

hihihi.. Gekke blan !! ;)

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:38

Wystan heeft gisteren uit het zwembad gedronken!!! Was heel schattig, eerst beetje bang, toen stapje dichterbij... daarna erachter komen dat er water in zat en er een slokje uitgenomen. Daarna proberen je tanden in het zwembad te zetten..., tja mogelijk zit het water in een eetbaar bakje natuurlijk :P Gelukkig heeft hij niets gesloopt...

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:39

zo ff omkleden.. Op zuster wachten en dan nr de pony toe !! :D
ze moet natuurlijk wel ff alles weer weten als ze dr morge ineens is :P

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:40

_Nann_ schreef:
doppie45 schreef:
Mandy en Blando zijn van het weekend over gezet op een nieuw stuk land samen met de rest van de kudde....dus het buikje gaat weer aardig groeien....al ziet ze er nog niet zo uit als Peeps 8-)

Afbeelding

waar staat mandy nu ???

Stal Woudweg...prive stalling...erg klein...10 boxen maar een hele goede accomodatie!
Stapmolen...grote rijbak met Agterbergbodem....waar Mandy vanmorgen lekker in ging liggen rollen }:0
En een paar hectare land erbij...maar erg rustig....ook wel weer eens lekker hoor!

Ze staan vol.....

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:40

ja dat was egt schattig indd marjo !! ;)
hihihi.. Amber vond m nie zo intressant liep dr langs alsof t normaal is :P hihihi.. (gelukkig maar :))

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:41

doppie45 schreef:
_Nann_ schreef:
waar staat mandy nu ???

Stal Woudweg...prive stalling...erg klein...10 boxen maar een hele goede accomodatie!
Stapmolen...grote rijbak met Agterbergbodem....waar Mandy vanmorgen lekker in ging liggen rollen }:0
En een paar hectare land erbij...maar erg rustig....ook wel weer eens lekker hoor!

Ze staan vol.....

oh oke, ziet er netjes uit hoor! :D
hopelijk krijgen de paardjes het daar ook naar hun zin.

lido_4_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:45

amber2202 schreef:
lido_4_ever schreef:
ja had me sollicitatie gesprek vanmiddag dus op de terug wel naar huis ffies bij het land gestaan ;)
hij stond lekker te genieten in de zon :P :P

oooh.. Hihi, ik dacht dat je m had gedaan zeg mr :P hihi..
Hoe was je sollicitatie verlopen denk je ?

nou het gesprek gin goed alleen erg jammer dat er na mij nog iemand was die al meer ervarig had en niet meer verder wou leren
en ik wil dat wel dus ik zou dan met de tijd weer weg gaan en dat hebbe ze liever niet

dus das balen

lido_4_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:49

ppffff was ik bezig met filmpjes op hyves zette gaat me laptop uit :(

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:52

haha die blando, ook echt weer wat voor blando :D stal ziet er netjes uit zo op de foto's

mandy ziet er ook goed uit, hoorde al dat blando een hele kudde vrouwen voor zich alleen heeft wat een bofkont ook :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:52

en pieps is echt wel rond aant worden

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:13

Peeps is niet rond aan het worden maar ze is gewoon moddervet :Y)
Maar buik wordt ook echt rond ja die buik.
Echt gewoon niet normaal, ze is echt in de vijf jaar dat wij der hebben nog noooooit zo dik geweest.
Terwijl ze op vettere weides heeft gestaan en nu nog steeds niks bij gevoerd krijgt.
Maarja kan der ook geen beweging geven nu natuurlijk, want heb nog niets anders gevonden.
Alles zit vol!
Ze moet echt wel wat afvallen. :+

Mandy ziet er goed uit zeg!

fijn dat Wally op der nieuwe stekkie staat.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:20

amandaaa schreef:
haha die blando, ook echt weer wat voor blando :D stal ziet er netjes uit zo op de foto's

mandy ziet er ook goed uit, hoorde al dat blando een hele kudde vrouwen voor zich alleen heeft wat een bofkont ook :D

Blando heeft de tijd van zijn leven :D hij hoeft niet te knokken om het leiderschap....alleen maar al de dames bij elkaar houden met Mandy in zijn kielzog.....die hem blindelings vertrouwd!

Echt heel erg leuk om te zien dat kudde gedrag!

Zadeltje wordt aan gewerkt...dus dan kunnen we er ook weer eens op!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:29

Marjo, ik hoop echt dat het een goedaardig gezwel is bij Cicero, het is idd een hele moeilijke plek om iets weg te halen. Misschien is het een optie om ergens anders een stukje huid weg te halen en te transporteren op de plek waar nu het bultje zit.

Ben ook heel blij dat de paardjes die nu verhuisd zijn naar de ypenburghoeve het goed hebben. Half SMD staat er nu denk ik ......

Blando kan wel over het randje hoor als ik het hem vraag maar dat gaat met een enorme sprong zowel heen als weer terug..... de sukkel....... en ja hij heeft de tijd van zijn leven, gras in overvloed en vrouwen genoeg. Hij wilde geen eens Muesli eten toen ik het hem gaf.........

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:30

Olympia schreef:
Wally twijfelde geen moment :n

Morgen ben ik er niet Brigitte maar donderdag kom ik Wally even bewonderen hoor.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:34

Marjo_Wystan schreef:
Wystan heeft gisteren uit het zwembad gedronken!!! Was heel schattig, eerst beetje bang, toen stapje dichterbij... daarna erachter komen dat er water in zat en er een slokje uitgenomen. Daarna proberen je tanden in het zwembad te zetten..., tja mogelijk zit het water in een eetbaar bakje natuurlijk :P Gelukkig heeft hij niets gesloopt...

aaaw <3

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:29

@ Marjo: Duim voor jullie en de hond dat het een goedaardig tumor is, succes.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:29

Wat ziet mandy er goed uit joh :D Ze is afgevallen, hopen dat het er nu niet gelijk weer allemaal aan komt haha. Peeps is nu veel dikker dan Mandy terwijl het eerst nog andersom was haha. :(:)

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:44

Wauw Mandy ziet er echt goed uit!! Prachtige stallen daar! Lijkt me ook wel wat zo´n kleinschalig stalletje met zulke faciliteiten :) Zijn helaas een beetje zeldzaam!

Yade is ook dik :o Ik krijg het er echt niet afgewerkt nu.. helaas zijn er 2 van haar groep hoefbevangen en 1 kregen ze niet meer te pakken dus ze staan met heel weinig paarden op een enorm land, gras in overvloed.. }>

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:00

Ireen_ schreef:
Wauw Mandy ziet er echt goed uit!! Prachtige stallen daar! Lijkt me ook wel wat zo´n kleinschalig stalletje met zulke faciliteiten :) Zijn helaas een beetje zeldzaam!

Yade is ook dik :o Ik krijg het er echt niet afgewerkt nu.. helaas zijn er 2 van haar groep hoefbevangen en 1 kregen ze niet meer te pakken dus ze staan met heel weinig paarden op een enorm land, gras in overvloed.. }>

Ha ha dank je wel....vrees wel dat de kilootjes er de komende weken weer aan gaan komen voor Mandy.. :+
Zadeltje ben ik mee bezig...dan kunnen we weer een beetje gaan beginnen samen.
De stalling is echt werelds...maar wel heel erg stil...je komt bijna nooit iemand tegen daar,dus in het weekend maar saampjes afspreken met Karin en hopelijk straks ook weer met Jet.

Arabieren die dik worden zie je niet zoveel Ireen...behalve die van het voorland van John voorheen... :+

Lastig wel hoor...moet ik haar dan binnen houden...graaskorf heeft ze ook al 3 weken op gehad...maar ze kreeg hele open lippen ervan :(:)

Je kan zeker ook nog niet al teveel doen met haar gezien ze nog niet zolang onder het zadel is?

Ze ziet er wel errug lief uit trouwens!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:44

Ik ben foto's aan het uploaden die wat recenter zijn :)
Ja die van Ad waren nog wel een slagje dikker hoor :o Ze schijnt heel makkelijk dik te worden, bij de klinische keuring was dat ook de enige bemerking (dat ze te zwaar was).
Ze heeft trouwens ook boommaat 36 van zadel :+

Was je graaskorf niet te klein? Eviet kreeg ook wondjes, maar van zo'n echte greenguard niet, maar die heb ik helaas al verkocht. Yade vind ik nu net op het randje, als het nodig is hebben we ook een heel kaal landje en paddocks, maar ze heeft net vriendinnetjes op haar eigen land.
Ze moet elke dag aan het werk hoor, we hebben NH les dus lekker grondwerken en longeren en ik rij haar ook gewoon, ze is tenslotte al 8 dus daar hoef ik niet zo veel rekening mee te houden.

Ja rustig kan ook soms ongezellig zijn, dat is waar :)

Rijden met touwhalstertje :D Ben er van de week voor het eerst zo op gestapt, was ook voor het eerst zonder zadel maar ze is super braaf!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog even in actie (niet zo'n mooie foto)
Afbeelding

vriendinnetje Jolly (dit was trouwens ook altijd Evita haar vriendinnetje op het land!)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 20:01

leuke foto's!
ik wil met wys Natural Horsemanship gaan doen.
wil kijken voor ene bitlooshoofdstel, of een touwhalstertje :j

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 20:28

zo ik ben dr ook weer :P
lekker bij mn pony geweest.. lekker over het terrein gestapt en in de bak :D
hij was weersuper braaf! :D
zn vriendjes stonden allemaal nog in t land dus daar hoefde hij niet zo naar te gillen, alleen af en toe ff naar Champ die binnen stond ;)
steeds alstie amber hoorde lopen gingtie gillen :P
toen ff lekker geborsteld en zadeltje van marjo gepast. .dnek dat die t wel goed gaat doen :D :D
donderdag gaat ik m ff proberen :D en dan vrijdag misschien nog ff een keertje.. :D
en dan gaan we weekendje weg dus hoef ik dinsdag pas weer :(
nu ff lekker douchen en bijtijds mn bedje in :D

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 20:34

Touwhalster lijkt me niet het meest ideale hoofdstel als je net wil beginnen do :P

Leuk meisjespaard heb je ireen :j

Ik kom net terug van tank :D, hij staat ook op een heerlijke stal zeg! En hij ziet er goed uit :D