Zo groot als ie is.....maar komt goed hoor...klein hartje..groot paard !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gelukkig heeft hij niets gesloopt... 
_Nann_ schreef:doppie45 schreef:Mandy en Blando zijn van het weekend over gezet op een nieuw stuk land samen met de rest van de kudde....dus het buikje gaat weer aardig groeien....al ziet ze er nog niet zo uit als Peeps![]()
waar staat mandy nu ???

hihihi.. (gelukkig maar
doppie45 schreef:_Nann_ schreef:waar staat mandy nu ???
Stal Woudweg...prive stalling...erg klein...10 boxen maar een hele goede accomodatie!
Stapmolen...grote rijbak met Agterbergbodem....waar Mandy vanmorgen lekker in ging liggen rollen![]()
En een paar hectare land erbij...maar erg rustig....ook wel weer eens lekker hoor!
Ze staan vol.....

amber2202 schreef:lido_4_ever schreef:ja had me sollicitatie gesprek vanmiddag dus op de terug wel naar huis ffies bij het land gestaan
hij stond lekker te genieten in de zon![]()
oooh.. Hihi, ik dacht dat je m had gedaan zeg mrhihi..
Hoe was je sollicitatie verlopen denk je ?
stal ziet er netjes uit zo op de foto's

amandaaa schreef:haha die blando, ook echt weer wat voor blandostal ziet er netjes uit zo op de foto's
mandy ziet er ook goed uit, hoorde al dat blando een hele kudde vrouwen voor zich alleen heeft wat een bofkont ook
hij hoeft niet te knokken om het leiderschap....alleen maar al de dames bij elkaar houden met Mandy in zijn kielzog.....die hem blindelings vertrouwd!Marjo_Wystan schreef:Wystan heeft gisteren uit het zwembad gedronken!!! Was heel schattig, eerst beetje bang, toen stapje dichterbij... daarna erachter komen dat er water in zat en er een slokje uitgenomen. Daarna proberen je tanden in het zwembad te zetten..., tja mogelijk zit het water in een eetbaar bakje natuurlijkGelukkig heeft hij niets gesloopt...
Zijn helaas een beetje zeldzaam!
Ik krijg het er echt niet afgewerkt nu.. helaas zijn er 2 van haar groep hoefbevangen en 1 kregen ze niet meer te pakken dus ze staan met heel weinig paarden op een enorm land, gras in overvloed..
Ireen_ schreef:Wauw Mandy ziet er echt goed uit!! Prachtige stallen daar! Lijkt me ook wel wat zo´n kleinschalig stalletje met zulke faciliteitenZijn helaas een beetje zeldzaam!
Yade is ook dikIk krijg het er echt niet afgewerkt nu.. helaas zijn er 2 van haar groep hoefbevangen en 1 kregen ze niet meer te pakken dus ze staan met heel weinig paarden op een enorm land, gras in overvloed..
Ze schijnt heel makkelijk dik te worden, bij de klinische keuring was dat ook de enige bemerking (dat ze te zwaar was).

Ben er van de week voor het eerst zo op gestapt, was ook voor het eerst zonder zadel maar ze is super braaf!

en dan vrijdag misschien nog ff een keertje.. 

, hij staat ook op een heerlijke stal zeg! En hij ziet er goed uit