Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
. 

Pebbs schreef:haha ik heb het morgen drukkies !
ik ga vanaaf uit en bij vriendin slapen,
morgen kwart over 12 opgehaald daar,
dan door naar Swifterbant naar de golfbaan ff kijken daar en beetje spelen![]()
en dan euhm... eind van de middag naar me beste vriendin in Amstelveen die ik al tijd niet gezien heb !![]()
![]()
en gaan we daar eten enzo !

DenK4ever schreef:Ik ga zometeen Leonie van het station afhalen, die komt gezellig bij me eten

Sabinee__ schreef:Wat heb ik bagger gereden zég.
Eerst een half uur op Berlingo, dat was nog wel oke .
Daarna keek Marit op Jozele me zoooo zielig aan dat ik met der geruild heb .
Jeej, een hengstige vervelende Jozele.

DenK4ever schreef:Ik ga zometeen Leonie van het station afhalen, die komt gezellig bij me eten

Jane_ schreef:DenK4ever schreef:Ik ga zometeen Leonie van het station afhalen, die komt gezellig bij me eten
Das ook heel leuk
Hoest nou?

Melanie_B schreef:DenK4ever schreef:Ik ga zometeen Leonie van het station afhalen, die komt gezellig bij me eten
Dat is toch zij die bij ons in de les rijdt??
Zij was het toch die afgelopen woensdag op Onyx reedt?
Zij is vet aardig!!

DenK4ever schreef:Lief dat je het vraagt
gaat stuk beter.. vanmorgen nog niet.. maar nu wel...
is nog wel gevoelig allemaal, maar geen pijn meer...

DenK4ever schreef:Ow, zat ze op onyx??? maar is idd wel die Leonie
Heb er echt zin in! lekker hele avond bijkletsen!! zag haar vorige week weer voor het eerst in 8 maanden en hebben nog niet echt tijd gehad om bij te kletsen...

Lekker met je vriendin bijkletsen!
Jane_ schreef:DenK4ever schreef:Lief dat je het vraagt
gaat stuk beter.. vanmorgen nog niet.. maar nu wel...
is nog wel gevoelig allemaal, maar geen pijn meer...
Haha tuurlijk ik vind het maar niks zo'n ingreep en zeker niet voor brienie
Oh gelukkig maar! Je was er ook al weer uit geweest las ik vanmorgen naar de Boer?

Citaat:Haha tuurlijk ik vind het maar niks zo'n ingreep en zeker niet voor brienie
Oh gelukkig maar! Je was er ook al weer uit geweest las ik vanmorgen naar de Boer?
Citaat:Ja klopt, had voor mezelf besloten dat het beter was om gelijk maar lekker te gaan bewegen...
ben idd even naar de boer geweest, wou voor die winter laarzen kijken, maar die vielen tegen
@Noortje, je hebt niks gemist hoor.. heb het er in dit topic niet over gehad
maar ik heb gister een spiraaltje gekregen en ik kan jullie vertellen.. het plaatsen daarvan is geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen pretje
jeeetje ! dat lijkt me idd niet fijn !!
Melanie_B schreef:Dan wordt je toch vet lang niet meer ongesteld??

DenK4ever schreef:Ja klopt, had voor mezelf besloten dat het beter was om gelijk maar lekker te gaan bewegen...
ben idd even naar de boer geweest, wou voor die winter laarzen kijken, maar die vielen tegen
@Noortje, je hebt niks gemist hoor.. heb het er in dit topic niet over gehad
maar ik heb gister een spiraaltje gekregen en ik kan jullie vertellen.. het plaatsen daarvan is geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen pretje

.
? DenK4ever schreef:Melanie_B schreef:Dan wordt je toch vet lang niet meer ongesteld??
Dat is nog even afwachten
Ik zal in ieder geval veel minder ongesteld worden, en dus ook veel minder klachten hebben...
maar met een beetje mazzel wordt ik idd helemaal niet meer ongesteld...
en dat de komende 5 jaar