Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:19

Jaa ooohhhh het was weer zo erg Ik ben niet gemaakt om van een berg af te gaan hoor...

Hoe laat ben je op stal vandaag eigenlijk?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:39

Cer schreef:
Jaa ooohhhh het was weer zo erg Ik ben niet gemaakt om van een berg af te gaan hoor...

Hoe laat ben je op stal vandaag eigenlijk?

Ik heb nog geen idee,moet ik wat voor je doen?

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:28

Helloo mensen,
Ik heb 2 weken vakantie Haha! aahhh was er echt aan toe.. heerlijk!
Lekker 2 weken veel aandacht besteden aan mijn paardje en weer lekker overdag buitenritjes maken!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:32

Lekker hoor,maak me maar gek! Haha!

Tence zijn mok is nog niet weg maar als dat beter gaat en het park niet zo nat is wil ik wel weer eens met jou of Desyma mee als dat mag. Knipoog

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:37

Dat mag Tong uitsteken

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:41

Alleen is Tence al een tijdje niet meer in het park geweest,of ik dan maar durf. Tong uitsteken

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:45

Tjelle is met deze kou ook iets frisser dan normaal Tong uitsteken

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 18:37

Morgen komt dan eindelijk de aller ALLER MOOISTE en liefste pony bij jullie op stal! Piccolo is er klaar voor!
Ik hoop dat hij het naar zijn zin gaat hebben bij jullie en hij snel nieuwe vriendjes gaat maken. Houden jullie hem allemaal even in de gaten voor me?? Na 14 jaar bij mij te hebben gestaan vind ik het best wel eng om hem zomaar los te laten!
Mijn verzoek is dan ook...als iemand ziet dat hij zich niet gelukkig voelt omdat hij zijn vriendjes mist, geef een seintje aan Femke of aan mij A.U.B!!! Piccolo mag ten alle tijden weer terug naar zij oude stekkie. Ik denk eigenlijk dat Femke het zelf ook snel genoeg ziet hoor, maar ik dek me in!

Ik ben een beetje overbezorgd omdat er 2 weken geleden 2 pensionklanten zijn opgestapt met een wat oudere pony, die ook al heel wat jaren in een koppeltje stond en die staat nu in Utrecht...kantje boord! Welliswaar koliek, maar dan nog!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 18:49

sowieso als hij al 14 jaar op dezelfde plek staat zal hij aardig wat tijd nodig hebben om te wennen. Mijn vosje stond een jaar of 6 op dezelfde stal en is nu bijna een jaar verder eindelijk een beetje gewend aan haar nieuwe stalletje.

Ongelukken, blesures en medische problemen kunnen altijd en overal gebeuren. We hebben een prima stalletje bij ons en de paardjes hebben het over het algemeen allemaal prima naar het zin hier, probeer je niet te veel zorgen te maken om hem...

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:20

Doe ik natuurlijk wel, net als voor al mijn andere paardjes.
Maar Femke zal zeker goed voor hem zorgen, en ik heb jullie stal gezien en die lijkt erg veel op hoe we hier met de paarden omgaan, dus ik heb goede hoop!
Ongelukjes en blesures kunnen inderdaad altijd gebeuren, zeker als hij weer in een nieuwe groep moet wennen.

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:41

aerdenhout1 schreef:
Ik ben een beetje overbezorgd omdat er 2 weken geleden 2 pensionklanten zijn opgestapt met een wat oudere pony, die ook al heel wat jaren in een koppeltje stond en die staat nu in Utrecht...kantje boord! Welliswaar koliek, maar dan nog!

Ehh wat bedoel je hier mee?

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:21

Misschiemn een samenloop van omstandigheden?
Pony van slag af omdat hij na zoveel jaar is verplaatst in combinatie van ander voer en ander schema van buiten staan??
Voel je je weer aangevallen?? Was niet zo bedoeld hoor!
Freedom was ook van slag en heeft een paar dagen niet goed gegeten, die is god zij dank weer normaal.

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:29

@ Aerdenhout
Ik voel me niet aangevallen hoor. Maar ik snap alleen niet waar je over praat? Je weet niet waardoor het gekomen is, je weet geen eens waar onze pony nu staat en wat hij nu te eten krijgt
en hoe het nu met hem gaat.
Gelukkg voor picco dat hij nu naar een gezonde stal gaat.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 21:42

Zeg uh,houden we het even gezellig!Wij hebben niets met jullie problemen te maken dus vecht het even ergens anders uit.

En uitspraken over een paard van een ander kan je hier beter niet doen Aerdenhout,daar houden we niet van.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 21:44

Tjonge jonge jonge....

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 22:12

Olaaa ik kom me ook nog maar even melden hier Haha!
Heb vanmiddag voor het eerst sinds tijden echt weer HEERLIJK gereden Go jij! Go jij!
Ik zit zelf al een tijdje niet lekker in mijn vel en Tiffes is de allereerste die dat aanvoelt en daardoor spanning opbouwt... wat bij mij vervolgens ook weer spanning opbouwt en zo zaten we samen in een neerwaartse spiraal Verdrietig
Vandaag even lekker de tijd voor mezelf en mijn meisje genomen, ik was zelf ook lekker relaxed, waardoor we (hopelijk) de spiraal weer doorbroken hebben... ik ben iig helemaal happy!

Zondag gaan Tiff en ik trouwens met E. met Laptop lekker naar strand! Ben ik echt wel weer eens lekker aan toe! Ga nu echt heeeel hard duimen dat het mooi weer wordt!! Lachen

@ aerdenhout: sterkte met het loslaten! ik kan me voorstellen dat het moeilijk is (ik heb mijn paard nu 5 jaar en krijg al nachtmerries bij het idee alleen al Tong uitsteken ) maar ik ben ervan overtuigd dat het helemaal goed gaat komen! Komt piccolo trouwens in een van de nieuwe stallen? aangezien er daar nog 1 vrij is? In dat geval heeft hij mooi uitzicht op mijn mooie meisje, zal hem goed doen Haha! Tong uitsteken Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 22:15

Zooo,lekker hoor Jarrah,naar het strand.Zou ik ook wel willen maar ik durf(nog) niet Haha! Misschien als het 25 graden is een keer.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 22:18

taverno schreef:
Zooo,lekker hoor Jarrah,naar het strand.Zou ik ook wel willen maar ik durf(nog) niet Haha! Misschien als het 25 graden is een keer.

Ik bied me aan met begeleidingspaard om mee te gaan Haha!
Trailer heb ik, chauffeur heb ik, moeten we alleen nog een auto regelen... u roept maar Haha! Haha! Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 22:19

Ik was voor mijn doen nog laat op stal.Tencje is weer fijn gereden voor me en in ruil ben ik gezellig bezig geweest met Scotch,die dacht volgens mij echt wat moet je van me. Haha!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 22:21

Hij komt als ik het goed heb begrepen inderdaad in een van de nieuwe stallen en wel die op de hoek. Kan je hem mooi in de gaten houden voor me jarrah!! Maar het gaat vast en zeker goed komen, als hij maar eten krijgt is meestal alles wel goed en een mooie merrie tegenover hem maakt het helemaal compleet!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 22:24

jarrah schreef:
taverno schreef:

Ik bied me aan met begeleidingspaard om mee te gaan Haha!
Trailer heb ik, chauffeur heb ik, moeten we alleen nog een auto regelen... u roept maar Haha! Haha! Haha!

Tsja zonder auto beginnen we niets hè Haha! Maar het lijkt me best leuk.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 22:26

Kan allemaal geregeld worden toch Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 22:56

"Morgen komt dan eindelijk de aller ALLER MOOISTE en liefste pony bij jullie op stal!"

Sorry! Die staat er al. Mooier en liever als mijn Malvin bestaat niet. En dan heb je ook nog Tjelle!
Ook en mooie vent!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 22:57

Durf je een keer met mij en Tjelle naar het strand Lisette? Tong uitsteken Tjelle is ook een goed begeleidingspaard Knipoog
Laatst bijgewerkt door karleylover op 19-12-08 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 22:57

Wacht maar tot je Piccolo kent!