Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar goed, ze zingen wel 
. Nu mag ik het ook is een keer zeggen: Ik ben trots op mezelf (en op Komiek). Ik zou natuurlijk gister op Komiek in de bak gaan rijden, maar toen kwam Margriet met het idee om een rondje valkenburgse meer te gaan doen. Dus dat gingen we dan ook maar doen. Ik heb het eerste stuk gereden en Margriet er naast op de fiets en het ging allemaal zo goed!! Kon gewoon alles doen stap, drafje zelfs een galopje
. Bij het valkenburgse meer werd ze alweer wat heter maar gelukkig komt ze ook weer snel terug als je dat vraagt dus dat ging ook allemaal goed. Even later heeft Margriet dr weer overgenomen voor de rit terug, nog geprobeerd of ze het water in wilde maar dat vond Komiek nog even niet leuk (de zee loopt ze zo in gek paard
). Dus toen gingen we maar weer verder en uiteindelijk waren we zo rond kwart voor 10 terug. Dus in totaal was het ongeveer 1 uur en drie kwartier rijden...
.
. En de rest maar lekker boven ontbijten en koffiedrinken met lekkers... Hoe oneerlijk!!
. 
).
. Okeej behalve de insecten in de amazone, maar die zijn te klein en daar zijn dr te veel van
. En daarnaast komen dr volgens mij elke dag weer nieuwe soorten bij
.
Top hoor.
). En ik vond het ook heel dapper van mezelf dat ik de galopjes ging proberen
. Maar Ko houd ook gewoon rekening met je (of met zichzelf hoe je het ook wil zien, ik vind de eerste leuker klinken
) ze kijkt zelf ook uit voor paaltjes enz....
. Maar soms gaat ze zoveel kijken dat ze zelf gaan zwabberen
, dus dan moet je dr wel even herinneren dat je aan het rijden ben en dat ze een beetje moet doorstappen
. 

evdpanne schreef:Hier de stellingen van vandaag
1. Gaan schadeclaims van reizigers ervoor zorgen dat Connexxion, Arriva, Veolia en Novio weer gaan rijden? *klik*
2. Zouden er echt nog onontdekte stammen bestaan of is dit weer een actie om het bos te redden? *klik*
3. Amerika draait door in zijn strijd tegen terrorisme *klik*

Ze loopt namelijk regelmatig errug laag en op de voorhand. Soms rond, soms niet. Het is al lastig om haar een hoek door te rijden met stelling naar de juiste kant 
)

(Trouwens ook niet met andere paarden)