Shetjjee__x schreef:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
josewoos schreef:Neee whahahaha Lisa je bent er echt heeeeeel erg op vooruit gegaan!!!!
En Pauline, wat leuk dat je mee mag!!
En dolfinarium, daar droomde ik vroeger ook van om te werken hahahaha, maar jullie gaan in de horeca of zo werken toch??
Nouja als je beneden werkt (dat je onder water kan kijken) is wel gaaf!!!
En HOOOOOOI GEORGETTE
josewoos schreef:Neee whahahaha Lisa je bent er echt heeeeeel erg op vooruit gegaan!!!!
_Anneke_ schreef:whahaha Bedankt Jolanda voor die reactie op mijn blog!
hestejente schreef:?josewoos schreef:Neee whahahaha Lisa je bent er echt heeeeeel erg op vooruit gegaan!!!!
Uhm, dat is Tessa
hestejente schreef:josewoos schreef:Neee whahahaha Lisa je bent er echt heeeeeel erg op vooruit gegaan!!!!
Uhm, dat is Tessa
Shetjjee__x schreef:hestejente schreef:?
Uhm, dat is Tessa
LieZ_Horses schreef:Anneke, wil je mijn blog ook nog ff invullen?

LieZ_Horses schreef:Jij en ik!Daar hadden we het toen over op de manege paar weken terug!
Whaha, ik mag dat nog niet van me ouders!![]()
Ze vinden me daar nu nog te jong voor om met vriendinnen naar het buitenland te gaan.

(ben een beetje erg vroeg dit keer, ook al met Lucky-Boy enzo) LieZ_Horses schreef:Ik heb er zelfs 3!
x_kelsey_x schreef:LieZ_Horses schreef:Jij en ik!Daar hadden we het toen over op de manege paar weken terug!
Whaha, ik mag dat nog niet van me ouders!![]()
Ze vinden me daar nu nog te jong voor om met vriendinnen naar het buitenland te gaan.
Ja maar dat was dat we dat wouden, dit gaat als het goed is ook gebeuren![]()
En als ik nou heel goed op je let?![]()
LieZ_Horses schreef:Ik heb er zelfs 3!
hestejente schreef:LieZ_Horses schreef:Ik heb er zelfs 3!
3 wat?

me vader gaat het even regelen voor ons!
.. En dan gaan we waarschijnlijk in de horeca, met de dolfijnen zelf zou ik echt niet willen geen hol aan namelijk!
jacqii schreef:weet niet wat we gaan doenme vader gaat het even regelen voor ons!
.. En dan gaan we waarschijnlijk in de horeca, met de dolfijnen zelf zou ik echt niet willen geen hol aan namelijk!

maar dat mag niet zomaar