Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Liesje89 schreef:Liesje is zoek... Ze bept in d'r eentje door in het bos
Hahaha
Nee ik blijf mee kletsen hoor!
Liesje89 schreef:Nou ik was met Kelly (Zoë) aan het praten over voorlozen.
Kendera schreef:
:d
Liesje89 schreef:We moeten alleen even kijken hoe we het doen met de trailer want de rem staat vast op een achterwiel.. Dus in het ergste geval moeten we die van jullie een ochtend huren.. Maar daarvoor stap ik wel even naar je papsOnze trailer is ook nog steeds kast, dus we moeten even kijken
Zal straks even met mies overleggen hoe die het allemaal wil doen...
Ik wilde namelijk niet te laat wegrijden met 2 paarden (9/10 uur ofzo), die naar hun nieuwe huisjes brengen en dan weer terug naar Schiedam, trailer omruilen (als we die van jullie huren..). Anders moeten we ook eerst dat hele ding leeghalen, paarden erin, naar lunteren, paarden eruit, weer naar schiedam trailer weer vol en weer naar lunteren.. Dat is nogal een gedoe. haha!
Maargoed, ik weet het allemaal ook niet precies en ik hou me er niet zo heel erg mee bezig want ik heb niet zo'n zin in het hele verhuizingsproces want ik wil helemaal nie weg!!!
Carla_ schreef:hOoii dames
zo ik heb bijna 3 kwartier bijgelzen over niks!
jah he kel met je het ging niet goed!!! als je dat nog 1 keer zeg dan schop ik je echt van die knol!;)
volgende week bij spaland is trouwens weer die vrouw jury he, en ik heb me gewoon niet ingeschreven :S ben je ff dom!!!
haha