Ik blíjf stofzuigen
Iemand een tip? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik blíjf stofzuigen
Iemand een tip? xan schreef:Shenavallie schreef:Het land is inderdaad wel wat soppiger dan gisteren! Ik ben vanmiddag bij de dames en heren wezen kijken, maar het was een kleine survivaltochtAch joh, straks is het weer kurkdroog...!
De ingang van het weiland is echt een drama hoor. Vanochtend zakte de paarden daar echt een heel eind in weg, en dat vonden ze niet prettig.
En die kleine dame van jou wil wel weten dat ze er is hoor![]()
Heb je als bijnaam: haantje de voorste ofzo. Ze denkt dat ze de prinses van het land is![]()
![]()
![]()
Zo klein en al zo bijdehand, ach ach ach wat moet daar later van terecht komen ????
Het zal me niets verbazen als ze vanavond of morgenochtend over het erf slentert
Shenavallie schreef:Ik snap er helemaal niks van: ik geef mijn huisdieren 4x per jaar een ontwormingspil en geef ze regelmatig een vlooienbehandeling, maar ik heb sinds een dag of 3 een zee van wormeneitjes in huisIk blíjf stofzuigen
Iemand een tip?
ga morgenmiddag rijden had nu mijn werk kleding nog aan heb bep er op laten lessen ben benieuwd hoe ze het vond
terug naar de stal dus en mijn leren rijlaarsen aangedaan. gewapend met zweep weer terug via het andere hek, maar die kon niet open. weer naar het andere hek daar stonden alle overgebleven pony's te dringen om in godsnaam maar van het land af te mogen (vandaar het zweepje). Stond Nels dus nog doodleuk als enige te grazen. ik wilde hem eerst laten staan , maar toen hij me zag wou ie toch wel graag mee. met veel moeite kreeg ik hem langs de andere pony's, die probeerden natuurlijk massaal te onsnappen.

meelen schreef:@Shenavallie, ik snap het ook niet helemaal. Wormeneitjes? Die zitten toch in je huisdieren, en komen er als worm uit? Of ben ik nou gek?
ATE schreef:Shenavallie schreef:Ik snap er helemaal niks van: ik geef mijn huisdieren 4x per jaar een ontwormingspil en geef ze regelmatig een vlooienbehandeling, maar ik heb sinds een dag of 3 een zee van wormeneitjes in huisIk blíjf stofzuigen
Iemand een tip?
wormen eitjes ?????????? ik dacht dat die wormpjes er altijd als wormjes uit kwamen heb gelukkig niet echt ervaring mee heb een keer gehad toen ik jacky kocht die hadden ze niet ontwormt wist niet dat er zoveel van die beesten in zo n hond konden zitten na ontwormen en het bijhouden heb ik gelukkig nooit meer last van gehad
natuur5D schreef:heb vanavond ook gesurvivald. poging 1 om Nelson van het land te halen strande, omdat mijn laarjes in de prut bleven hangen en om nu op mijn sokken verder te gaan ging met iets te ver.terug naar de stal dus en mijn leren rijlaarsen aangedaan. gewapend met zweep weer terug via het andere hek, maar die kon niet open. weer naar het andere hek daar stonden alle overgebleven pony's te dringen om in godsnaam maar van het land af te mogen (vandaar het zweepje). Stond Nels dus nog doodleuk als enige te grazen. ik wilde hem eerst laten staan , maar toen hij me zag wou ie toch wel graag mee. met veel moeite kreeg ik hem langs de andere pony's, die probeerden natuurlijk massaal te onsnappen.
![]()
![]()
van rijden kwam niets meer, hij was veel te nat en modderig. ik heb hem nu maar even op stal laten staan, kan ik morgen tenminste gaan rijden, zien we dan wel weer of het land te bereiken is
natuur5D schreef:heb vanavond ook gesurvivald. poging 1 om Nelson van het land te halen strande, omdat mijn laarjes in de prut bleven hangen en om nu op mijn sokken verder te gaan ging met iets te ver.terug naar de stal dus en mijn leren rijlaarsen aangedaan. gewapend met zweep weer terug via het andere hek, maar die kon niet open. weer naar het andere hek daar stonden alle overgebleven pony's te dringen om in godsnaam maar van het land af te mogen (vandaar het zweepje). Stond Nels dus nog doodleuk als enige te grazen. ik wilde hem eerst laten staan , maar toen hij me zag wou ie toch wel graag mee. met veel moeite kreeg ik hem langs de andere pony's, die probeerden natuurlijk massaal te onsnappen.
![]()
![]()
van rijden kwam niets meer, hij was veel te nat en modderig. ik heb hem nu maar even op stal laten staan, kan ik morgen tenminste gaan rijden, zien we dan wel weer of het land te bereiken is
meelen schreef:@Shenavallie, ik snap het ook niet helemaal. Wormeneitjes? Die zitten toch in je huisdieren, en komen er als worm uit? Of ben ik nou gek?

[/quote]ATE schreef:natuur5D schreef:heb vanavond ook gesurvivald. poging 1 om Nelson van het land te halen strande, omdat mijn laarjes in de prut bleven hangen en om nu op mijn sokken verder te gaan ging met iets te ver.terug naar de stal dus en mijn leren rijlaarsen aangedaan. gewapend met zweep weer terug via het andere hek, maar die kon niet open. weer naar het andere hek daar stonden alle overgebleven pony's te dringen om in godsnaam maar van het land af te mogen (vandaar het zweepje). Stond Nels dus nog doodleuk als enige te grazen. ik wilde hem eerst laten staan , maar toen hij me zag wou ie toch wel graag mee. met veel moeite kreeg ik hem langs de andere pony's, die probeerden natuurlijk massaal te onsnappen.
![]()
![]()
ate stond ook bij hek en de andere paarden ja die wilden ook wel naar stal gelukkig moest sandra kat haar paard eropzetten dus ik touw ervoor en sandra oezie erop en ate erafgehaald
Die maakte er vanmiddag totaal geen indruk van!
meelen schreef:wormen eitjes ?????????? ik dacht dat die wormpjes er altijd als wormjes uit kwamen heb gelukkig niet echt ervaring mee heb een keer gehad toen ik jacky kocht die hadden ze niet ontwormt wist niet dat er zoveel van die beesten in zo n hond konden zitten na ontwormen en het bijhouden heb ik gelukkig nooit meer last van gehad
[/quote]
natuur5D schreef:jullie hebben me zo lekker gemaakt met de verhalen over paardenkamp dat ik me ook heb ingeschreven.
ga ik wel met jou op buitenrit ATE, ik ben ook niet zo dol op van die ongecontroleerde scheurpartijen![]()
Ook gezellig! Shenavallie schreef:ATE schreef:![]()
ate stond ook bij hek en de andere paarden ja die wilden ook wel naar stal gelukkig moest sandra kat haar paard eropzetten dus ik touw ervoor en sandra oezie erop en ate erafgehaald
Die maakte er vanmiddag totaal geen indruk van!
[/quote]
maar er is er geen een ontsnapt hoor Tytje schreef:Hebben jullie het gehoorde van Robin Hood? Hij heeft een ongelukje gehad, toen hij aan de trailer stond en hij staat nu in Emmeloord. Ik hoop dat alles goed komt.
Tsja en om je paarden altijd buiten te laten staan, zal je in Drenthe moeten wonen, maar hier kan dat gewoon niet.
Tytje schreef:Hebben jullie het gehoorde van Robin Hood? Hij heeft een ongelukje gehad, toen hij aan de trailer stond en hij staat nu in Emmeloord. Ik hoop dat alles goed komt.
Tsja en om je paarden altijd buiten te laten staan, zal je in Drenthe moeten wonen, maar hier kan dat gewoon niet.
Citaat:Maisie ook??????
??????? die heb ik niet eens gezien had het denk ik te druk met alles in gaten te houdenmaar er is er geen een ontsnapt hoor
Die kon je ook bijna niet zien!!! Ze heeft een camouflagekleur daar in dat gele gras!!! Volgens mij stond ze zoals gewoonlijk te eten, zo van: ik ben er niet!

meelen schreef:@Shenavallie, je hebt ook spuitbussen die niet de eitjes aanpakken, maar aleen de vlooien. Dus als er dan eitjes zijn, komen die weer uit en worden weer vlooien en die leggen weer eitjes en die worden weer vlooien en die leggen weer eitjes en die...............![]()
Dus kijk even op je spuitbus zou ik zeggen.
alleen voor vlooien en kruipende beesten...