Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Falli schreef:Jahh daar word je stil van he Aniet!!
pumbaa_nr_1 schreef:whaha dan word tommie een grote tom
maar rechtvaardig
Biz heeft super zijn best gedaan, en de galopknopjes in de bak daar is echt helemaal niets mis mee.
Mike vond Biz echt een stuk beter lopen!! goed.
Moest voor Biz ook maar startkaart aanvragen, maar Biz hoeft geen carriere meer als dressuurknol

}
madelon31 schreef:o ja ging mike erop en hoe ging dat???
Ireentjuh schreef:hey Anous,
Ik wil met Onno graag overleggen over Spatbeslag voor Evita, maar ik zal het er donderdag eerst even met de veearts erover hebben als hij haar heeft zien lopen.. dus dat weet ik dan pas
Maar anders kan ik hem donderdagavond ook nog wel bellen of hij Evita erbij kan doen als je al een afspraak hebt gemaakt
madelon31 schreef:nou bedankt ik weet weer genoeg...![]()
Ik ga naar bed..heb een nieuw boek eens kijken of ik misschien nog tijd kan maken om er eens in te lezen..![]()
Dus bij deze zeg ik jullie allen weer gedag en misschien tot???
Moet woensdag, donderdag en vrijdag werken vandaar...
Dan breng ik mijn andere zadel voor de singelstoten (scheuren door) die kan ik dan donderdag ophalen
Is er nog iemand die donderdag meewil?? (morgen kan niet, dan ga ik nl vanuit m'n werk)
Binar schreef:Ik moet morgen en vrijdag werken, donderdag vrij![]()
Zijn er trouwens nog speciale voerwensen???
Ik moet (volgens mij) nl deze week weer bestellen!!! Je kunt het uiterlijk donderdag via pb doorgeven en op vrijdagochtend evt via sms![]()
Morgen kan ik trouwens mijn zadel (opgevuld) alweer ophalen, snel heDan breng ik mijn andere zadel voor de singelstoten (scheuren door) die kan ik dan donderdag ophalen
Is er nog iemand die donderdag meewil?? (morgen kan niet, dan ga ik nl vanuit m'n werk)
Binar schreef:Ik moet morgen en vrijdag werken, donderdag vrij![]()
Zijn er trouwens nog speciale voerwensen???
Ik moet (volgens mij) nl deze week weer bestellen!!! Je kunt het uiterlijk donderdag via pb doorgeven en op vrijdagochtend evt via sms![]()
Morgen kan ik trouwens mijn zadel (opgevuld) alweer ophalen, snel heDan breng ik mijn andere zadel voor de singelstoten (scheuren door) die kan ik dan donderdag ophalen
madelon31 schreef:hihi![]()
En fijn dat Bizje zo super liep, echt gaaf!
Dus kan vandaag in ieder geval genoeg van het zonnetje genieten.