Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Soeskia schreef:Soeskia schreef:Zwarte handschoenen zijn erg vervelend om te jureren , je ziet de handen helemaal niet. Ik zou ze uit laten trekken![]()
@ Marlies: ik had een zwanenburgshirt aan, witte handschoenen en ik had een 6,5Hoezo principes
?????
halve punten worden al jaren niet meer gegeven
Prrrr schreef:Hmmm - mijn eerste vaardigheid heb ik met 180,5 punt gehaald - in maart van dit jaar. Nou snapte ik het nuanceverschil van die halve punt toen al niet, maar nu helemaal niet meer.
Per slot van rekening had ik met 180 punten dat stempeltje ook gekregen...
Overigens, Flurk en Soeskia, hoe jureer je het uiterlijk als de manege expliciet aangeeft dat er niet in wedstrijdkleding gereden MAG worden, paarden niet ingevlochten mogen worden en de paarden met hun normale dekjes worden gereden (tien tegen in donkere kleur)?
Flurk schreef:xchristienx schreef:ik heb ook nog even een vraagje
je mag toch bij de f14 wel met een zwart sjabrakje rijden of moet hij echt wit zijn?
de jury had bij mij als comentaar: "waarom een zwart sjabrakje ?"
ik rij op een wit paard en vind en wit sjabrakje raar staan
dit leg ik jouw uit in een pbtje (ik was je jury)
Cheveyo schreef:hoi, ik kom ook even meelezen, wil 10 juni mijn eerste F-proefje gaan starten maar heb er echt totaal geen ervaring mee. Dus hoop hier wat uit te halen.
C_hristel schreef:Bij ons was er laatst een meisje die haar zadel lag te los en toen wilde ze opstijgen gleed ze met zadel en al naar benende, zij zo in een plas. Weg witte broek.
C_hristel schreef:je moet een fnrs paspoort aanvragen