ik denk dat ik toch maar voor de trektocht ga, ik bedoel bij ons op de manege gaan we meestal in de zomer lessen naar buiten en dan heben we een lang recht pad waar we op mogen crossen dus ik kan het wel maar ben er niet echt een kei in en door het bos heen crossen over boomstammetjes springen enz. doen we ook nog wel eens maar ik heb nog een vraagje hoe zwaar is het? en hoe kun je je het best voorberijden? en wat vinden julie leuker ponykamp of trektocht (ik bedoel wat is het meest lol)
Als je dat gewoon al doet, springen buiten en op rechte paden crossen, dan is trektocht niet zo eng hoor en je hoeft geen kei in crossen te zijn Ik vind nu trektocht leuker, maar dat komt denk omdat er dan gewoon minder (geen) 'kleinere, beginners bijzitten. Ponykamp is wel vaak veel meer spelletjes lol en het ligt ook een beetje aan het weer. Met trektocht regende het vorige keer zo goed als de hele dag de hele trektocht lang en dat is iets minder
Het is vooral zadelpijn zwaar, ik geloof dat het met spierpijn bij mij wel meeviel. En je bent echt doodsmoe als je thuis bent slaap je zo lekker Voorberijden kan je niet echt, goede handschoentjes kopen en je fototoestel opladen + extra batterijen meenemen.
en is het al gezegt hier? Met trektocht krijg je gratis ons erbij
die cap van je hoofdvliegen is daar ook wel eens gebeurd. (nee dat was niet met jou tessel, wel met Elles en Tim. Klein jongetje dat alles meecrosste op Cindy tijdens de dagtocht. Aan het begin van de week had hij nog nooit op een paard gezeten )
Nee, maar ze maken wel stomme foto's, precies als je net onder een prikkeldraadje door rolt
Nee alle gekheid op een stokje, zo is de sfeer wel een beetje op trektocht: geen gezeur, veel lachen en ik weet wel zeker dat als jij met je vriendin komt (of alleen) dat jullie het supergezellig gaan krijgen. Je zit toch idd wat meer met meiden van je eigen leeftijd en dat is vaak wel leuker. Dat crossen is precies zoals Annemarie zegt, gewoon bikkels blijven zitten tot het eind Maar inderdaad, we hebben nu al twee jaar achter elkaar gehad dat we bijna de hele week regen hadden. Op ponykamp kan je leiding dan halverwege een buitenrit beslissen om naar huis te gaan en lekker binnen te gaan zitten; op trektocht kan dat niet, dus dan regen je gewoon nat. Dus een beetje doorzettingsvermogen is wel vereist.. spierpijn heb ik zelf nooit echt last van, juist omdat je zoveel rijdt. Tegen de zadelpijn kan je een bontje aanschaffen en het is natuurlijk niet de bedoeling dat je cap halverwege op de grond ligt, dus een goed passende cap is wel verplicht
bruine: en, word je nu enthousiast of juist afgeschrikt?
goede regenjas is ook erg handig met al die regen maar dat had je misschien zelf al gedacht. Vorig jaar dachten ik en fenn ook waarvoor een regenjas.. (we hadden hem wel meee) en zeker weten dat ik hem nu ook weer meeneem
Ik zou zeggen bel even naar de manege, dan krijg je een formulier thuisgestuurd. Kun je meteen vragen of de trektochtweek al vol zit (daar zijn wij eigenlijk ook best benieuwd naar )
Ik bedoel, de afgelopen weken, op de tijd dat ik les had Ik weet niet waar ze was, maar Pauline was er iig (met telefoon ).. Marjoleins pa kwam 20 minuten 'te laat' ons op halen.. Wij ons al helemaal afvragen of 'ie het wel wist enzo Dus wij even bellen