Een keer een aanvaring met het schot maar ze Volanda deed flink haar best dat zag je!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en nog wat druk met dr hoofd. verder heel lief. had idd 1 ervaring met het schot maar verder niets. ! k vond dr heel leuk en hoop dat ik er volgende week weer op mag

Dominiqueee schreef:Ben net naar 'Alles is Liefde' geweest. Het was echt SUPER leuk! Dus voor de mensen die in de vakantie nog naar de bios willen...
mooi dat hij leuk is het dr als superveel zin in
.
gister slaapfeestje van me viendin, en ook nog naar starlight. poe echt veel hebben we niet geslapen. ben echt doodop Georgette schreef:Oww, dus jij was diegene die in de kantine zat

diiLauraa schreef:Hoi hoi iedereen,
Vandaag heb ik voor het eerst weer op Final gezeten. (voor haar was het ook weer de 1e keer onder het zadel) Het ging ZOOOOOOO goed! echt een opluchting! Ze liep lekker laag met haar hoofdje en ze liep ook niet kreupen meer. Een poos terug zo lang voor moeten werken tot ze een beetje lekker liep, en nu de 1e keer dat ze weer mag, loopt ze meteen lekker. haha
Mijn dag is weer helemaal goed!!![]()
Georgette schreef:Ik ga straks voor de 2e keer naar Alles is Liefde.
Bellatrix, ik was gisteravond aan het werk, stond achter de bar toen jij er zat.
Sanne had voor ons thee gezet.
jacqii schreef:Leuk is ze hea anneke ik vind haar ook zo lief!! (a) ze doet echt dr best ookal kan ze het allemaal nog niet zo goed!
this egt zoon schat! alleen al omdat ze zo dr best doet.!
veel beter dat verwacht. alleen het sturen is iets moeilijker. maar verder ging het redelijk goed. je voelt wel dat ze het nog wel een beetje moeilijk vind. 1 keer dacht ze van ow dit vind ik wel leuk
en begon ze een beetje enhousiast te rennen
bijna ervaring met het schot . maar verder deed ze het heel goed
ben trots op dr
gelukkig maar
ik ben net een halfuurtje wakker
naja daar is vakantie toch voor?