Manege Bruin!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 19:39

Ach een negatieve sfeer heb je pas last van als je je met dingen gaat bemoeien. Ik doe gewoon mijn eigen ding en bemoei me met niemand meer dan nodig is, nergens last van hoor.

Er was een tijd dat ik elke avond nog tot laat na het rijden bleef plakken met een aantal mensen, toen was het ook erg gezellig. Nu wat minder behoefte aan, andere vrienden en onregelmatige werktijden.

Gelukkig helpt Kimberley me met ervoor zorgen dat Flairtje dagelijks buiten komt. Kim is een schatje

4EverHobbes

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:53

He Sl, goed bezig! En ik als zeikmuts zou de teksten flink onder handen nemen. En ook de foto's vernieuwen... maar misschien dat je dat nog gaat doen, omdat je nog niet klaar bent?
Zou wel meer willen adviseren (is m'n werk nou eenmaal) maar dat doen we niet in het forum. Als je er behoefte aan hebt mag je me altijd even bellen... had je mn nieuwe telnr al?

Niekie en ik hebben grote plannen met de sites van bruin en de vuurtorenruiters. Maar dan moeten we eerst iemand elimineren...

Hier een fotootje van de gezellige nieuwjaarsreceptie! Met een prijswinnaar

Afbeelding

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:23

Ooh Jeah, ik ben een schatje

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:53

DeedeJee schreef:
@ Gomir: ja, hij gaat naar Marcel Beukers... daar kom jij toch ook?

Ikke niet hoor. Ik breng mijn spaarzame vrije tijd door bij Marco Sas ( www.marcosas.nl voor de nieuwsgierigen onder jullie )

Maar ben wel eens bij Marcel geweest om te kijken hoe het geworden was na de verbouwing

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:57

Leuke foto Deedejee!

superlenie schreef:
En manegesfeer, tja ik had er wel degelijk last van, maar ik ben ook helemaal geen persoon voor een manege. Het is mij allemaal te veel mensen, te veel dingetjes, te veel regeltjes enzo.
En mensen die zich prima thuis voelen op een manege zullen er geen last van hebben, maar ik wel Maar ja, dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Ik ken het gevoel. Ik ben inmiddels gewoon teveel gewend om mijn eigen gang te gaan en mijn eigen ding te doen en dan voegt het niet meer.
En ik zou ook niet weten hoe ik mijn paarden daar gericht zou moeten trainen, twee paarden rijden tussen 6 en 7 met zijn allen in de bak of iedere dag maar na 11 uur rijden?

Ik ben gewoon verwend denk ik Heb er jaren met plezier gestaan, maar zou het nu niet meer willen

Citaat:
Ik heb vandaag mijn 1e les website bouwen gehad en het ging best goed.
Kijk maar even www.stalkoorn.nl
Nog gedeeltelijk onder construction, zaterdag gaan we verder.
Als er suggesties zijn hoor ik het graag!

Ik kan de site van simon niet openen Kijk van de week nog wel een keer. Slechter kan het er iig niet van geworden zijn

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 21:00

Oké wie heeft er verstand van digitale camera's
Ik had vandaag heel leuk foto's genomen met de multi burst functie ( doetie allemaal beeldje na elkaar opnemen )
Maar nu geeft ie al die kleine beeldjes weer als 1 foto! En dat moet natuurlijk niet!
En ik snap er niks van en vind mijn camera nu stom!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 08:17

Die kleur van de site duidt op het buitenbord neem ik aan? maar dat zou donkerrood moeten zijn, toch? Met inderdaad beige letters. Alleen het kopje * te koop* kan ik niet openen en * kantine* maar dat klopt zeker wel? En de foto's van de appartementen staan er te klein op, voor de rest vind ik het erg mooi geworden!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 10:32

Ja klopt Llover, daarom hebben we die kleuren gedaan.
En inderdaad nog niet alles is klikbaar.
En als je op de foto´s van de appertementen klikt, worden ze groter

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 11:16

@ Gomir: Oh joh, ik was er heilig van overtuigd dat jij bij Beukers zat....

Zo vandaag lekker vrij!

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 13:06

IK OOK VRIJ dus ik ga lekker straks al rijden.
Gezellig hè. Jammer dat jij ook niet gaat doortje de poortje de poepchinees.

Ik ga vanavond ook gewoon een foto op bokt zetten. Vind ik wel hip.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 13:16

Ik ben ook vrij en ik heb al gereden

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 13:29

ik ga lekker helemaal niet rijden... morgen weer beetje dressuur pielen samen met Niekie en zondag naar het strand.... en maandag denk ik ook, of overdag rijden...

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:02

ben je maandag ook vrij deedejee? heb je de heele week al gereden zeker als je vandaag neit gaat? hihi

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:09

jaaaa ik ben maandag lekker ook vrij... maar alleen 's middags en dan ga ik denk ik rijden...

Vrijdags rij ik zelf nooit omdat mn bijrijder dan gaat.. ik rij eigenlijk nooit 7 dagen hoor... dinsdags geef ik Nikki meestal een vrije dag, cq. longeren of een tijdje losgooien en wandelen, woe rijdt Edith en vrijdags ook... maandags zit ik in de dressuurles en donderdags springen. Zat en zon meestal 1x strand en 1x dressuur.... en dan is de week alweer om...

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:12

Ow joh ik wist niet dat je die edith nog had, ik dacht dat dat exit was na de winter ?

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:17

Nou.... hebben een goed overleg gehad, met name nadat Heleen was geweest en ze betaalt nu iets meer en gaat beter dr best doen ofzo... Ik kijk het even aan.
Als mijn thuissituatie wel echt verandert (boe...) dan moet ik om Nik te kunnen blijven houden toch wel iemand vinden die er meer voor wil betalen, hoe klote ik dat ook vind. Het liefst zou ik gewoon zelf 7 dagen in de week gaan, maar ben nu toch wel beetje afhankelijk van de bijrijdcentjes... Dus dat zou dan 3 dagen bijrijder worden, en ik weet dat mijn huidige dat niet kan betalen... vraag er dan toch hetzelfde voor als wat jij (denk ik) zou doen...

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:28

Ik heb je even ge pm t!!

Ik heb ondertussen al geleerd dat ik niet alles op een openbaar forum moet zetten whihihi

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 15:14

Ik heb terug gepm't... aardig ben ik toch!

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 16:27

Niekie schreef:
Denise1984 schreef:
O en nog ff wat waarom moeten ze perse op de linie ik bedoel als je zelf geen tijd heb om ze er op te zetten en ook niet iemand anders kan regelen ervoor dan kunnen ze toch gewoon op het gewone land. Vinden ze net zo leuk hoor. Ik zou het juist niet eens kunnen op telkens iemand te moeten vragen om mijn paard op de linie te zetten. Tsja dan maar als ik er zelf tijd voor heb.

Ik weet niet tegen wie dit precies is gericht, maar ik zet mn eigen paard zelf buiten op de linie omdat hij dat leuker vindt en nikki neem ik graag mee. Ik doe het ook alleen als ik zeker weet dat ik bijna altijd mijn eigen paard kan brengen want ik wil idd niet een ander er mee op zadelen. Uitzonderingen van beide kanten daargelaten maar het moet geen vaste prik worden.

Ik zeg dit überhaupt onder voorbehoud want ik heb geen idee hoe ik dan in mijn uren zit...
En waar gaat het eigelijk over, het moet nog lente worden zeg!

ja was niet gericht hoor was gewoon in het algemeen.

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 16:38

Ik was vandaag ook lekker vrij en het weekend ook gelukkig. En verkouden dat ik ben niet normaal. Voel me eigen heel zielig vandaag

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 16:51

ik ken het gevoel denise, ik ben ook snot verkouden, heb ook alleen maar gelongeerd deze week, erge mama ben ik he .....

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 16:53

jah nou kan me voorstellen dat als je zo verkouden ben niet echt zin heb om te rijden. Met de draf komt al dat snot uit je neus rollen whaha

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 16:55

ja precies, ik heb steeds dat gevoel alsof ik meot niezen weet je wel en dna moet je steeds janken en dan kijkt iedereen je zo aan van: aahhh gaat het wel?? wat is er hahaha..
@ superlenie: ben je opeens weg, je was on line en huppa weg ( mensen ontlopen mij snikkie)

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 17:07

jah zo irri je ogen zitten vol tranen en je oogleden voelen ook heel zwaar aan. En het komt er maar niet uit.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 17:12

Gaat allemaal wel weer over... En als het straks weer lente is, is iedereen weer mooi en vrolijk en gezond (en verliefd, maar dat kan ook best in de winter) en dan zijn we one big happy family.

Denise wanneer zullen we naar de rummicubclub gaan?