We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:33

_Lucy schreef:
xDaantjxx schreef:
Bolero is het nieuwe weidemaatje van Faron, maar daar ga ik geen foto's van op internet zetten ;)

Ook van de bongerd? Of hoe ziet die eruit?

Nee niet van de bongerd. Hij is van iemand anders en die heeft hem bij Faron gestald.

@Ella,
Ik denk ook dat je er beter een punt achter kan zetten.
Je hebt de laatste tijd alleen maar negatieve dingen over hem, en dat worden er steeds meer.
Ik denk dan jij idd volwassener geworden bent, en dat hij is blijven hangen..

En nog wat leuks gevonden Marlous?

EllaBellaah

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:15

@ Linda: Ik zou zelf juist voor de eerste gaan, weet niet waarom maar die spreekt mij meer aan. Haha we helpen je er niet echt bij, iedereen vind een andere leuk :P

@Lucy: Dat klopt helemaal, door alles met m'n ouders is veel in mij natuurlijk veranderd. Ik heb een grote verantwoordelijkheid voor Ferro en moet me altijd 100% voor hem inzetten, dat maakt je ook een stuk volwassener.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 21:35

Oe ik ben vandaag echt dikdikdikdikdik geslaagd! Superleuke shirtjes bij de Bershka, h&m, v&d, en de sting. Ik ga morgeen eer naar soesjie toe.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:02

Ik vind denk ik de eerste ook iets leuker, vind ik meer warmte uitstralen.

Ik heb weer heerlijk gereden op Tango! Hij leert echt zoooo snel, echt een heerlijk paard! Volgende week ga ik op Don Quichotte om te kijken of ik daar me proefje op wil doen.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:08

Ik vind de eerste ook leuker. O proefje doen, spannend! Ik ging mn proefje op een nieuw paardje van de manege rijden, en hij was de hele tijd onrustig. Toen moest ik aangalloperen en toen ging hij er vandoor. Ik bleef 3 rondjes zitten en werd er toen afgegooid met mn hoofd tegen de bakrand aan waardoor ik onder het paard terecht kwam en toen stond ie op mn hoofd. Hele week met een blauwe wang rondgelopen en je zag ook precies die afdruk!
Niet om je bang te maken hoor :+

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:15

Hahaah Lieke, Linda heeft pas 3000 proefjes gereden dus die zal daar niet zo van onder de indruk zijn :')

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:17

O joh pas 3000 :+

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:27

Ja idd pas 3000 ofzo haha :P Maar ik reed dus altijd me proefjes op Dixie, maarja dies nu weg dus nu heb ik geen proef paard meer. Tango is echt nog niet proef klaar dus dat durf ik niet aan. Op Don heb ik ook al heel lang niet gereden maar die kan de F15 volgens mij wel aan. Maar eerst nog maar eens proberen dus.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:30

Nou ik denk dat Don de F15 zéker aankan, ik vond hem altijd een super combi met Marjo. Die reed dan nog niet zo hoog, maar Don kan dat echt wel hebben (vind ik) Hiervoor heb je je proeven toch ook heel vaak op don gereden?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:52

Ja ik heb vaker proeven met Don gereden alleen op de een of andere manier ging die altijd slecht lopen als we proef hadden, heb het zeker 2x gehad en toen moest ik plotseling op een ander. Maar heb echt heeeel lang niet op Don gereden dus weet niet in hoeverre die 'verpest' is. We zien het volgende week wel.

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:54

Nou sorry dat ik het zeg, maar ik vind Don een behoorlijk slechte keus. Dat paard is de laatste tijd echt een stuk slechter geworden. Als je dr op word gezet in de les okej, maar ik zou dr niet vrijwillig voor kiezen voor je proefje. Ik denk dat je beter Never kunt proberen, die is ook prima te rijden en vond ik de laatste keer echt weer een stuk fijner. Don vind ik zielig en die heeft echt een slechte gang, daarmee doe je hem geen plezier en je maakt het voor jezelf onnodig moeilijk. Maar dat is MIJN mening. Je moet het natuurlijk zelf weten.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:08

Ik heb trouwens vandaag mn nieuwe kamer afgeschilderd. Hij nu 3 muren wit en een muur grijs. Ik was bang dat het zo'n donker rovershol zou worden maar die kleur staat supersjiek. Aleen nu heb ik een dilemma. Ik heb 4 lijstjes waar ik foto's van soes en mij in ga doen maar nu wil ik zo'n spreuk/slagzin in rode letters ook op die muur. Van die plaklettters alleen welke spreuk, en waar kopen? Ik dacht aan Dont worry, be happy ofzo

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:45

Marlous1991 schreef:
Nou sorry dat ik het zeg, maar ik vind Don een behoorlijk slechte keus. Dat paard is de laatste tijd echt een stuk slechter geworden. Als je dr op word gezet in de les okej, maar ik zou dr niet vrijwillig voor kiezen voor je proefje. Ik denk dat je beter Never kunt proberen, die is ook prima te rijden en vond ik de laatste keer echt weer een stuk fijner. Don vind ik zielig en die heeft echt een slechte gang, daarmee doe je hem geen plezier en je maakt het voor jezelf onnodig moeilijk. Maar dat is MIJN mening. Je moet het natuurlijk zelf weten.

Marjo reed laatst op hem en dat ging echt heel goed. Ik vroeg aan haar of hij F15 zou kunnen en zij zegt van wel. Ik heb er ook wel een goed gevoel bij. Ik ga volgende week gewoon de les op hem rijden en dan beslis ik. Op Never kan ik echt niet lekker zitten dus dat wil ik ook niet doen. Gaat de les volgende week niet lekker, dan zie ik dan wel weer op wie ik dan zou gaan. Ga dan ook even met Linda bespreken.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-12 23:47

Hmmm ik kan bijrijdpaardje(s) krijgen in Engelbert. Ongeveer even ver van hoogezand af als Schildwolde. Enige nadeel is, dat er geen bus rijdt naar Hoogezand...

Wat zouden jullie doen?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:47

Oh en ik begin ondertussen zwaar verslaafd te raken aan one tree hill en ik heb pas 8 afleveringen gezien, nog heel wat seizoenen te gaan :P Ga denk nu toch nog een aflevering kijken, moet ook nog douchen maar oke.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:48

xDaantjxx schreef:
Hmmm ik kan bijrijdpaardje(s) krijgen in Engelbert. Ongeveer even ver van hoogezand af als Schildwolde. Enige nadeel is, dat er geen bus rijdt naar Hoogezand...

Wat zouden jullie doen?

Als het slecht bereikbaar is zou ik het niet doen.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-12 23:49

_Linn_ schreef:
xDaantjxx schreef:

Wat zouden jullie doen?

Als het slecht bereikbaar is zou ik het niet doen.

Met fiets is verder wel goed te bereiken...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:49

Hoe ver is het fietsen dan?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-12 23:49

12,4 km

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:51

Dat vind ik niet goed bereikbaar op de fiets, eerlijk gezegd. Als het dan een keer goed stort is het echt ver! Maar je moet zelf weten hoe ver voor jou acceptabel is... Ik zou t alleen niet doen, die afstand gaat je toch tegenzitten.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:52

Ik vind het idd ook erg ver, das toch 3 kwartier fietsen ofzo?

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:52

Maar ik gaat me bedje maar eens opzoeken, moet t weekend wekren (11-19.30) dus ik kan me slaap goed gebruiken :)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-12 23:53

Is ong 50 min fietsen jah! Klopt...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:55

Ik zou niet zover willen fietsen, maar je moet het zelf weten.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-12 00:06

Ik wel, heb het er voor over, laten ik het zo zeggen.
Ik mis het zooo erg!