vrouwenpolder is voor ons ook een dik uur rijden, maar er zijn daar heel veel mensen uit jouw regio omdat dat voor hun een van de wedstrijden is die het meest dichtbij is
ojaa ik zie op google maps dat het vanuit gouda wel een eindje is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vrouwenpolder is voor ons ook een dik uur rijden, maar er zijn daar heel veel mensen uit jouw regio omdat dat voor hun een van de wedstrijden is die het meest dichtbij is
ojaa ik zie op google maps dat het vanuit gouda wel een eindje is

Geen engels morgen dus

(
loesje166 schreef:Ik hou van crossen, had ook morgen promoveren als ik vrouwenpolder had uitgereden maar dat ging toen gigantisch fout. Maar nu zou ik t weer durven!
thamar, ik zou wel inschrijven want hier zit het 2 maanden ervoor al vol! Etten-leur schreef ik ook altijd al in januari in.
het ging wel redelijk dacht ik maar ik heb net de meerkeuze nagekeken en ik heb er 9 van de 16 goed, valt een beetje tegen.. maar we zien het wel hoor

Maar die heeft ijzers, en was erg glad, dus durfde ik even niet aan. Maar die heb ik vandaag gereden, dus is de stal wel uitgeweest
186 en 178 punten.