.Het ziet er trouwens heel leuk uit bij jullie op stal, erg netjes
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. 
Kirsten_D schreef:Gringo is echt een leukertje El! Wel een dominante zo te zien..
Wahah ja hij zoekt spanning op in plaats van gewoon tam te doen. Meneer is best wel snel verveeld. Hij zal nooit iemand of een ander dier pijn doen, maar zoekt wel altijd het randje op 

Elja schreef:Kirsten_D schreef:Gringo is echt een leukertje El! Wel een dominante zo te zien..
ThanksWahah ja hij zoekt spanning op in plaats van gewoon tam te doen. Meneer is best wel snel verveeld. Hij zal nooit iemand of een ander dier pijn doen, maar zoekt wel altijd het randje op
whahhaha kiko is achter een vlieg aan het rennen

Ik denk 2/3 keer in de week. Vorig weekend is ze nog met hem naar de Veluwe geweest voor een weekendje 

Elja schreef:Ja door zn eigenaresseIk denk 2/3 keer in de week. Vorig weekend is ze nog met hem naar de Veluwe geweest voor een weekendje
Thanks voor de tips! Ik vind het altijd wel leuk als ie zo wegrent. Dat is eigenlijk de enige keer wanneer hij "voluit" kan gaan. Hij zal me nooit pijn doen, hij speelt gewoon met me. Als ik hem kom halen blijft ie netjes staan en kan ik een halster omdoen. Hij keert ook nooit zn kont naar me toe gelukkig
) Maar het is idd je eigen veiligheid..

Kirsten_D schreef:(Moet zeggen op filmpje ziet het er ook schattig uit..) Maar het is idd je eigen veiligheid..
Oohw dat is wel fijn! Dat je niet de enige bent die hem rijdt, maar die rijdt dan altijd buiten ofzo?
Mis kun je keertje bij iemand anders in de bak rijdne, is ook wel eens lekker!
. Elja schreef:Jupp we rijden allebei altijd buiten. Gringo heeft ook wel elk pad in Almere-Haven / Hout gezien inmiddels.
Hmm ja wil ik heel graag! Maar kan me niet voorstellen dat je als niet-pensionklant ergens in een bak mag rijden![]()
Als ik in de bak wil rijden ga ik naar de manege maar daar krijg ik niet waar voor mn geld. Het duurt 3 kwartier voordat meneer enigszins rustig loopt en aan het commentaar heb ik vaak niets.. Springen daarentegen is wel fijn, maar hij heeft al zolang niet meer gesprongen dat ik het niet aandurf :p
Elja schreef:Kirsten_D schreef:Gringo is echt een leukertje El! Wel een dominante zo te zien..
ThanksWahah ja hij zoekt spanning op in plaats van gewoon tam te doen. Meneer is best wel snel verveeld. Hij zal nooit iemand of een ander dier pijn doen, maar zoekt wel altijd het randje op
whahhaha kiko is achter een vlieg aan het rennen
!