Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Serada schreef:Jee wat vervelend dat Vien haar draai nog niet helemaal gevonden heeft. Ze is natuurlijk al een pietlut van haarzelf als het om stalgenootjes gaat, laat staan als ze weer zo'n last van haar hengstigheid heeft. Stond ze wel lekker buiten toen je aankwam?
Ja Con heeft er inderdaad echt alles aangedaan. Ik vind het allemaal zo erg voor haar...!
. Maar ze was superbraaf, lekker samen door de plassen gestampt, eind flink doorgedraafd en gegalopeerd, we kwamen allebei heerlijk uitgewaait en tevreden terug! Twinklebel schreef:Ik ben vanochtend trouwens voor het eerst alleen met Yessica buiten wezen rijden, yes had het al vaker gedaan, maar ik ben daar altijd een beetje een schijterd in.... Maar ze was superbraaf, lekker samen door de plassen gestampt, eind flink doorgedraafd en gegalopeerd, we kwamen allebei heerlijk uitgewaait en tevreden terug!
Had ze nog veel last van het winderige weer? Serada schreef:Twinklebel schreef:Ik ben vanochtend trouwens voor het eerst alleen met Yessica buiten wezen rijden, yes had het al vaker gedaan, maar ik ben daar altijd een beetje een schijterd in.... Maar ze was superbraaf, lekker samen door de plassen gestampt, eind flink doorgedraafd en gegalopeerd, we kwamen allebei heerlijk uitgewaait en tevreden terug!
Ooh you go girl...Had ze nog veel last van het winderige weer?
en dat het weer mee zit. Hier in het oosten des lands namelijk niet. 

[/quote]
Serada schreef:Leuke foto's Fiek. Fijn dat miepie het eindelijk een beetje toestaat, ook al is het allemaal nog op haar voorwaarden. Ieder klein stapje is er weer een! Balder is trouwens ook een lekker ding zeg. Hoe oud is hij en wat is zijn afstammeling?
Ziet er gezellig uit Esther! Lekker veel geklept en boos geweest op mannetjes met autootjes...
Jetta schreef:Wow, we hebben onze handen even volgehad aan Stormpie. Eerst alles superbraaf, maar dan weer niet stilstaan met krukje ernaast en op krukje staan, echt heeeeeel stout, en ook wegrennen, want Dayna bewoog zich op het terras....toen moest deze Jet even heul boos worden! En ja, uiteindelijk koos meneertje voor stilstaan. Zarah is wel 15 keer het trapje op en af gegaan en ik ook een paar keer. Toen was het goed en Storm deed een diepe zucht en schudde zich eens lekker uit: Jemig, was dat nou zo eng???
Jetta schreef:Wow, we hebben onze handen even volgehad aan Stormpie. Eerst alles superbraaf, maar dan weer niet stilstaan met krukje ernaast en op krukje staan, echt heeeeeel stout, en ook wegrennen, want Dayna bewoog zich op het terras....toen moest deze Jet even heul boos worden! En ja, uiteindelijk koos meneertje voor stilstaan. Zarah is wel 15 keer het trapje op en af gegaan en ik ook een paar keer. Toen was het goed en Storm deed een diepe zucht en schudde zich eens lekker uit: Jemig, was dat nou zo eng???