Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:29

Wat fijn om Daily weer in haar eigen box te zien, en wat was ze blij toen ze de trailer af kwam!

Lin, zo rot voor Connie, ze heeft er zoveel voor gedaan hem weer goed te krijgen, maar het mocht allemaal niet helpen...........wat fijn voor Ringo dat zijn baasje zo dapper was deze beslissing voor hem te maken.

Ik ben vandaag bij Vien geweest, maar die heeft nog flink moeite met wennen.....niet zozeer aan de stal en bak, maar wel aan haar gezelschap. Ze is alles behalve lief voor hem, had zelf gehoopt dat ze ondertussen wat bijgetrokken was, maar dat viel vies tegen. We gaan nu proberen haar wat te helpen door dat hormoonspul weer te geven, want zo is het niet echt leuk voor haar maatje, en ze zit zichzelf ook flink in de weg....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:34

Jee wat vervelend dat Vien haar draai nog niet helemaal gevonden heeft. Ze is natuurlijk al een pietlut van haarzelf als het om stalgenootjes gaat, laat staan als ze weer zo'n last van haar hengstigheid heeft. Stond ze wel lekker buiten toen je aankwam?

Ja Con heeft er inderdaad echt alles aangedaan. Ik vind het allemaal zo erg voor haar...!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:38

Serada schreef:
Jee wat vervelend dat Vien haar draai nog niet helemaal gevonden heeft. Ze is natuurlijk al een pietlut van haarzelf als het om stalgenootjes gaat, laat staan als ze weer zo'n last van haar hengstigheid heeft. Stond ze wel lekker buiten toen je aankwam?

Ja Con heeft er inderdaad echt alles aangedaan. Ik vind het allemaal zo erg voor haar...!

Ja, ze stonden lekker samen in de bak! Ze staat daar verder echt perfect, mooie ruime box, veel buiten, goede verzorging, dus hopelijk gaat ze zich snel aanpassen..

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:50

Ik ben vanochtend trouwens voor het eerst alleen met Yessica buiten wezen rijden, yes had het al vaker gedaan, maar ik ben daar altijd een beetje een schijterd in... :o . Maar ze was superbraaf, lekker samen door de plassen gestampt, eind flink doorgedraafd en gegalopeerd, we kwamen allebei heerlijk uitgewaait en tevreden terug!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:56

Twinklebel schreef:
Ik ben vanochtend trouwens voor het eerst alleen met Yessica buiten wezen rijden, yes had het al vaker gedaan, maar ik ben daar altijd een beetje een schijterd in... :o . Maar ze was superbraaf, lekker samen door de plassen gestampt, eind flink doorgedraafd en gegalopeerd, we kwamen allebei heerlijk uitgewaait en tevreden terug!

Ooh you go girl... :)) Had ze nog veel last van het winderige weer?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 21:07

Serada schreef:
Twinklebel schreef:

Ooh you go girl... :)) Had ze nog veel last van het winderige weer?

Nee, dat viel wel mee!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 11:10

Wij gaan straks met zn 4-en een ritje maken, hopelijk blijft het weer zoals nu...lekker zonnetje en niet te veel wind....

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 11:48

Ja om half drie op stal ongeveer en dan proberen om 3 uur op het paard te zitten anders is het alweer donker. Ik kan niet eerder, moet eerst even wachten totdat om 2 uur de brommer wordt opgehaald.

Ben van ellende maar voor Mien Dobbelsteen aan het spelen thuis.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:05

Whaha, Kaar! Hebbie ook zo'n jasschort met bloemetjes aan??? Heb de kerstversiering overal af en uit gehaald, nu in de doos en hop naar de vliering. Ondertussen staat er al wat lekkers in de oven voor vanavond......

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:42

Jemig wat erg voor con zeg! Wens iemand haar maar sterkte als je haar ziet of spreekt. Wel moedig besluit en ook weer en persoon die alles ervoor over heeft gehad om het leven weer beter te maken, petje af hoor!

Dames veel plezier met de buitenrit. Hoop dat val een beetje braaf is :) en dat het weer mee zit. Hier in het oosten des lands namelijk niet.

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 16:21

Nou, jullie hadden het weer iig mee. Was het een lekker ritje meiden?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 16:23

Phieuw, Vienna is vandaag hengstig geworden en heeft besloten dat ze nu dan toch wel eens van dichtbij kennis kan maken met Balder. Moet wel allemaal op haar initiatief, anders wordt ze boos, maar al een hele verbetering met gisteren.......
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding[/quote]

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 16:28

Dat ziet er gezellig uit :)

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 18:30

Haha je bent een diva of je bent het niet he...Een diva in ruste :D

Buitenritje is prima gegaan ondanks dat Vera zo hengstig als de pest is.....Volgende week weer.
Weet nu denk ik ook waarom ze ineens hengstig is. Ik geef haar foenegriek en dat invloed op de hormonen hebben.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 18:44

Alvast de foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

K zal zo ook even kijken of ik het filmpje dr op krijg :D (zal het gekrijs van Kaar en mij achterwege proberen te laten) :+

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 19:19

Leuke foto's Fiek. Fijn dat miepie het eindelijk een beetje toestaat, ook al is het allemaal nog op haar voorwaarden. Ieder klein stapje is er weer een! Balder is trouwens ook een lekker ding zeg. Hoe oud is hij en wat is zijn afstammeling?

Ziet er gezellig uit Esther! Lekker veel geklept en boos geweest op mannetjes met autootjes... :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 19:26

Serada schreef:
Leuke foto's Fiek. Fijn dat miepie het eindelijk een beetje toestaat, ook al is het allemaal nog op haar voorwaarden. Ieder klein stapje is er weer een! Balder is trouwens ook een lekker ding zeg. Hoe oud is hij en wat is zijn afstammeling?

Ziet er gezellig uit Esther! Lekker veel geklept en boos geweest op mannetjes met autootjes... :D

3,5 jaar, Bojar x hero

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 19:29

Wow, we hebben onze handen even volgehad aan Stormpie. Eerst alles superbraaf, maar dan weer niet stilstaan met krukje ernaast en op krukje staan, echt heeeeeel stout, en ook wegrennen, want Dayna bewoog zich op het terras....toen moest deze Jet even heul boos worden! En ja, uiteindelijk koos meneertje voor stilstaan. Zarah is wel 15 keer het trapje op en af gegaan en ik ook een paar keer. Toen was het goed en Storm deed een diepe zucht en schudde zich eens lekker uit: Jemig, was dat nou zo eng???

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 19:30

Jullie buitenritje was geslaagd, hè, dames? Iedereen zag er zo voldaan uit en de foto's spreken voor zich!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 19:39

K heb alleen een beetje ruzie met de uploadsite voor t filmpje....

Ja bijna een paar van wagentjes met afstandbediening kapot gestampt! Klere jong met dr grote bek!!!
Volgende week gaan we weer :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 19:48

Jetta schreef:
Wow, we hebben onze handen even volgehad aan Stormpie. Eerst alles superbraaf, maar dan weer niet stilstaan met krukje ernaast en op krukje staan, echt heeeeeel stout, en ook wegrennen, want Dayna bewoog zich op het terras....toen moest deze Jet even heul boos worden! En ja, uiteindelijk koos meneertje voor stilstaan. Zarah is wel 15 keer het trapje op en af gegaan en ik ook een paar keer. Toen was het goed en Storm deed een diepe zucht en schudde zich eens lekker uit: Jemig, was dat nou zo eng???

Ah, stoute Storm, blijft lastig voor hem he?

En de dames lekker buitenritje gemaakt! Wij ook, hadden een stuiterende Zippo met Maiken bij ons, maar voor zo een eerste buitenritje weer was die best braaf.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:08

En het kleine stukje film vera, je haar danst :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:39

Hihi grappig die manen van Veer. Zien we ook nog iets van Karin haar arie...?? _O-

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:40

Jetta schreef:

Het is ook wel een boef hoor. Hij blijft het allemaal wel spannend vinden he?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:48

Twinklebel schreef:
3,5 jaar, Bojar x hero

Ik ben niet thuis in deze afstammeling. Hij is dus nog een lekkere jonge knul die nog veel moet leren. Is dat geen leuke partij voor Vien of is hij al ruin?