meelen schreef:Leuk hoor Lin, ben je nu weer blij? Nieuwe sneeuwfoto's.
Hahhaha,ja hoor.Vind altijd leuk weer die sneeuwfoto`s net als zomers als ze lekker op het land staan ook altijd leuk om dan foto`s van ze te maken.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meelen schreef:Mijn oog gaat weer een beetje open, de dikte is naar beneden gezakt.
Ik zal morgen de huisarts even bellen hoelang je moet wachten om je haar te mogen wassen, ik kan nergens vinden op i-net. Ja, 1 dingetje, je mag een paar dagen niet zwemmen. Dan zal ik ook wel een paar dagen moeten wachten.

Shenavallie schreef:Ik heb trouwens e-i-n-d-e-l-i-j-k een cadeautje voor Dennis gevonden en ben ook al bezig met een surprise in elkaar zetten. Het cadeautje is deze:
En de surprise wordt een karikatuur van zijn petje, die hij 365 dagen in het jaar op heeft. Vanmorgen kon ik niet meer slapen, omdat ik lag te malen wat voor surprise ik moest maken en ineens wist ik het. Vanmiddag in de stad meteen spullen ervoor gehaald en aan de slag gegaan. Als het af is, maak ik een foto!
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Ik heb trouwens e-i-n-d-e-l-i-j-k een cadeautje voor Dennis gevonden en ben ook al bezig met een surprise in elkaar zetten. Het cadeautje is deze:
En de surprise wordt een karikatuur van zijn petje, die hij 365 dagen in het jaar op heeft. Vanmorgen kon ik niet meer slapen, omdat ik lag te malen wat voor surprise ik moest maken en ineens wist ik het. Vanmiddag in de stad meteen spullen ervoor gehaald en aan de slag gegaan. Als het af is, maak ik een foto!
Leuk,ik hou wel van polo`s.