Oooh ik was net op de site van Arthur, de Christmas Sale-feeling begint nu wel heel erg te kriebelen bij mij
Jammer dat ik nog even moet sparen als ik een ander zadel wil, anders zou ik Whis zo meenemen in de trailer om zadels te passen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jammer dat ik nog even moet sparen als ik een ander zadel wil, anders zou ik Whis zo meenemen in de trailer om zadels te passen
josie1980 schreef:ja, gelukkig wel! was wel vervelend geweest als ik ook weer op zoek had gemoeten naar een andere .... zijn gewoon zo prijzig! heb jij al een bepaald zadel op 't oog?
Tot nu toe ben ik ook nog blij met mijn huidige zadel, die zit lekker, ligt goed en is ook mooi dus het heeft geen haast
.

San1978 schreef:Beau mijn zadel staat te koop.
Pfff, ik was net ook even op die site en ik heb er nu ook echt wel zin in! Even een vraag trouwens: ik moet een compleet hoofdstel hebben voor Storm, maar waar moet ik op letten? Hoe zit dat met die maten, teugels en verschillende soorten bitten? Ik neem aan dat je niet in elk hoofdstel elk soort bit kunt hangen? Wat voor bit worden de paarden op getraind eigenlijk?

Ik heb geen idee wanneer de planning is voor de sale. Maar ik ben tussen kerst en oud en nieuw vrij dus ik kan die hele week

!
.
San1978 schreef:Zeg: kan die man niet bij ons komen lessen??
http://www.nu.nl/achterklap/2138644/chris-zegers-speelt-hoofdrol-in-western.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()