winnitou schreef:Ging Mart zijn voetbal wel door
Nee, dat was gisteravond al afgelast.
Toen zou hij invallen, en toen ze allemaal klaarstonden bij de sporthal, (om half 9) hoorde ze pas
dat die wedstrijd ook niet doorging.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:winnitou schreef:Hoi Xan, ja ik heb nu vakantie, moet donderdag weer beginnen (en werk dan tot 14.00 uur) en vrijdag en dan weer weekend.
Da's lekker.
Ik werk waarschijnlijk maandagochtend, dinsdag hele dag en misschien gaan wij woensdag, donderdag en vrijdag naar Sauerland.
Nog even lekker in de sneeuw spelen.

winnitou schreef:Wij gaan dinsdag naar de wintercamping in Vierhouten (niet slapen hoor) wel zwemmen.
Woensdag een dagje treinen, lunchen in Duiven bij mijn broer en schoonzus en dan via Utrecht (even shoppen) weer naar huis.
xan schreef:winnitou schreef:Wij gaan dinsdag naar de wintercamping in Vierhouten (niet slapen hoor) wel zwemmen.
Woensdag een dagje treinen, lunchen in Duiven bij mijn broer en schoonzus en dan via Utrecht (even shoppen) weer naar huis.
Gezellig.
Op die wintercamping zitten zeker vrienden van de camping hier ??
Ik geloof dat ik ze daar eens over hoorde praten op de verjaardag van Rowan.

Nicole1995 schreef:meelen schreef:voor allemaal.
Ron en ik gaan vanavond naar de Chinees in Ijmuiden (die schijnt een soort michelin-ster te hebben) Vanaaf om 20.00 uur kennen we elkaar 9 jaar.
Bedoel je de chinees bij de jachthaven,Die is zeker erg goed.Fijne bediening.Ze kijken je niet weg.Het is het leukst als je aan de jachthavenkant zit bij de bootjes.
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Bedoel je de chinees bij de jachthaven,Die is zeker erg goed.Fijne bediening.Ze kijken je niet weg.Het is het leukst als je aan de jachthavenkant zit bij de bootjes.
Ja die bedoel ik, was idd erg goed.
Alleen jammer dat je niet meer mag roken, ga je toch eerder weg.

winnitou schreef:xan schreef:Ik zie Meelen ook al weer.
Die is al uitgegeten.
Lekker gegeten 10 ???? Was het gezellig ??
Snap alleen de soort michelinster niet. Hebben we het wel over het zelfde .....Chinezen......

winnitou schreef:Rowan is vandaag mijn Valentijn.

xan schreef:winnitou schreef:Rowan is vandaag mijn Valentijn.
Nootje was vandaag mijn Valentijn.
Hij lag weer heerlijk in zijn stal. Ik ben er zo'n beetje bij gaan liggen en heb
heerlijk met hem liggen knuffelen. Hij begint dat helemaal te knorren.![]()
Ha ha ik kon niet bij hem vandaan komen, ben wel een half uur blijven zitten geloof ik.
Steeds kwam er weer iemand kijken of het wel goed met ons ging
meelen schreef:winnitou schreef:Snap alleen de soort michelinster niet. Hebben we het wel over het zelfde .....Chinezen......
http://www.missethoreca.nl/1071407/rest ... hinees.htm