De vier hoeven in deel 4, nog steeds met alle plezier!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Re: De vier hoeven in deel 4, nog steeds met alle plezier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 12:53

Hoiii! Haha!

Coole foto's Suus! Lijken me erg lieve paarden Ja

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:22

Heuj, ik geloof dat ik Jorinda net gespot heb op bokt Haha! Die is nu druk bezig met 25 berichten plaatsen, hihi

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:51

Goedemiddag!

Vraag mij af of jullie (lisa en Kelsey) het na vanavond nog steeds leuk vonden in de les te rijden Knipoog

Nou he he bijna weekend! nog even doorbijten en dan zit het er voor deze week weer op.
Gister en vandaag de kerstboom op gezet op mijn werk. Samen met een collega kerstboom gaan halen en kerstversiering. De boom staat nu en iedereen is er blij mee, geeft toch nog even dat extra sfeertje in de hal waar de klanten binnenkomen.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:19

Haha, wtn Xandra? Moeten we hard aan het werk? Tong uitsteken
@Suus: Nee haha, moet nog tot half 3.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:31

@Pauline, Ja klopt, was ze online of niet?
@Lies, mag je dan computeren dan?
Op die vrijdagavond les moet je altijd hard aan het werk.
Dat is juist leuk Tong uitsteken

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:31

*ziet voor zich hoe Lisa en Kelsey vanavond worden afgebeuld door Xandra* Clown

Was de les van Roos en Donna nou gisteren?

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:33

Ik zit zogenaamd aan me boekverslag te werken. Tong uitsteken

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:35

Hard aan het werk is juist leuk! *LOL*
Is het een rustige les Xandra? En weet je al op wie we zitten? Haha!

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:38

Het is een vrije rustige les Lisa, maar er komen wel meer mensen bij en heb regelmatig inhalers. Er is er altijd wel 1 of 2 die niet komt opdagen of ziek is, dus dan is het weer rustig.... Hou er niet van om voor 2 mensen les te staan geven, dat is best zwaar voor diegene die tijden, maar ook voor mij. Het is natuurlijk een stuk intensiefer les geven aan 2 mensen een heel uur.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:41

Ben benieuwd vanavond, heb er echt zin in. Lachen

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:41

Maar ik ga weer, moet naar Biologie. Gaaaap Doei!

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:42

Succes Lisa!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:54

Veel plezier bij bio Lisa Tong uitsteken Tong uitsteken

@ Xandra: hihi, instructeurs mogen ook best wel eens werken Whoosh! Ik heb meestal met z'n tweeën les, heel soms met z'n drieën en in juni reed ik alleen... vindt mijn lesgeefmevrouw helemaal niet erg en ik ook niet Haha! Zo mocht ik in juni, omdat ik toch alleen in de les reed, bij wijze van experiment op een ander paard, aangezien het rustig was zijn we de gebruiksaanwijzing van die merrie samen in de bak gaan doornemen of nou ja, ik kreeg hem gepresenteerd Tong uitsteken In het begin ging het helemaal niet maar doordat ik grondig ben (en word) begeleid gaat het steeds beter en ik rijd er altijd met veel plezier op, ze is zo leuk... en ik ben heel blij dat de instructrice die tijd en moeite toen voor mij heeft genomen.

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:12

ik zeg ook niet dat ik er de moeite niet voor wil nemen, maar het is wel zwaar om inplaats aan 8 mensen in een uur aan 2 mensen les te geven. Niet alleen voor mij, maar ook voor de personen en voor de paarden. Er wordt dan veel meer op je gelet. Wat jij nu uitlegt is bij ons niet mogelijk op de manege. Ik geef ook vaak zat les in het weekend een uur lang aan mensen die paarden aan huis hebben staan, maar die hebben altijd hetzelfde paard en daar kun je dus ook steeds verder mee komen dit is heel anders dan als je steeds op een ander paard zit. Niet dat je dan niets leert, maar het gaat wel iets langzamer. Knipoog

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:20

Ja, het lastige aan een manege is dat je steeds op een ander paard zit, daarom vond ik Ingrid's systeem van drie weken hetzelfde paard zo goed, dan kun je een heel klein beetje het werken met 1 paard nabootsen. Lijkt me ook verrijkend om zowel groepslessen te geven als privelessen aan mensen met een vast paard Lachen Nou vraag ik me alleen af: gaat iemand die een vast lespaard heeft zich niet vervelen in een manegeles? Ik rijd ook vaak op hetzelfde paard, en er zijn ook weinig lespaarden dus ik zit op allemaal wel regelmatig (alleen eentje over een tijdje niet meer Tong uitsteken ) maar het is dan ook een heel klein groepje. Eigenlijk is het net of ik samen met iemand anders allebei priveles krijg omdat we soms met heel andere dingen bezig zijn Tong uitsteken En wat voor lessen vind jij eigenlijk het leukst om te geven? Lachen

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:23

Ik wil niet bazig doen of zo, maar kan dit even via PB opgelost worden? Voordat iedereen zich ermee gaat bemoeien en de leuke sfeer in het topic naar de kl*te gaat... Is al eens vaker gebeurd hier en wil het alleen maar voorkomen. Knipoog

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:27

Oh sorry, het was niet kattig bedoeld Bloos

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:10

net lekker in het bos geweest met Ziack! Meneer zag een dikke tak niet, dus daar lagen we bijna.... sukkel hihi.
Voor de rest heerlijk gereden!

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:21

hestejente schreef:
Ja, het lastige aan een manege is dat je steeds op een ander paard zit, daarom vond ik Ingrid's systeem van drie weken hetzelfde paard zo goed, dan kun je een heel klein beetje het werken met 1 paard nabootsen. Lijkt me ook verrijkend om zowel groepslessen te geven als privelessen aan mensen met een vast paard Lachen Nou vraag ik me alleen af: gaat iemand die een vast lespaard heeft zich niet vervelen in een manegeles? Ik rijd ook vaak op hetzelfde paard, en er zijn ook weinig lespaarden dus ik zit op allemaal wel regelmatig (alleen eentje over een tijdje niet meer Tong uitsteken ) maar het is dan ook een heel klein groepje. Eigenlijk is het net of ik samen met iemand anders allebei priveles krijg omdat we soms met heel andere dingen bezig zijn Tong uitsteken En wat voor lessen vind jij eigenlijk het leukst om te geven? Lachen

Is inderdaad anders of je op andere paarden rijd of op 1 en dezelfde, maar ik denk dat je van allebei wel veel leert. Zeker als je nog niet zo lang rijdt bijvoorbeeld of je hebt niet veel ervaring leer je erg veel door op verschillende paarden te rijden, maar dat is ieder voor zich denk ik.
Ik vindt eigenlijk allebei de soorten les leuk om te geven. Ik doe het ook allebei, maar kan moeilijk een keus maken. Groeps lessen zijn leuk omdat het ook wat extra gezelligheid met zich mee brengt (meestal) prive lessen zijn leuk om te geven. Want dan sta je echt 1 op 1 en zie je de persoon zo duidelijk groeien met het paard samen. Bij het les geven in het algemeen vindt ik het leuk dat je iets kan leren aan de personen en uiteindleijk ook aan de paarden.

@ Jolanda, paden al wat beter begaanbaar?

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:23

nee de paden zijn nog steeds drama, ze waren nu ook al bij het begin aan het rondrijden met een hoop kabaal (niet normaal ook hoe groot die machines zijn), gelukkig keek ziack er niet van op, maar ik ben gelijk naar het 2e gedeelte gegaan, daar zijn de paden nog super (op een paar verdwaalde takken dan na Tong uitsteken )

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:31

ik ga even douchen

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:32

josewoos schreef:
nee de paden zijn nog steeds drama, ze waren nu ook al bij het begin aan het rondrijden met een hoop kabaal (niet normaal ook hoe groot die machines zijn), gelukkig keek ziack er niet van op, maar ik ben gelijk naar het 2e gedeelte gegaan, daar zijn de paden nog super (op een paar verdwaalde takken dan na Tong uitsteken )

Ja die takken hé die liggen er zo maar ineens Knipoog
Had het er met Annet over en die ging geloof ik wel een klacht indienen. Weet niet of er wat mee gedaan wordt, maar op die manier heb je in iedergeval je zegje kunnen doen Lachen

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:46

ik snap best dat ze het bos eens zo moeten aanpakken dat al die dode bomen worden verwijderd, maar hoe het er nu bij ligt kan gewoon echt niet. Maar ik denk dat ze weinig met zo'n klacht doen.

Ik ga maar lekker in bad, dus loopt nu vol

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:07

Gelukkig heb je verder lekker gereden, ondanks al die verdwaalde takken en grote machines. *LOL*

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:12

gelukkig heb je die tak overleeft Jolanda! Clown

eindelijk weekend! Go jij! Go jij! (ben maar 2 dagen op school geweest maar goed Tong uitsteken)
en nog 1 weekje en eindelijk vakantie Haha! Haha!