Coole foto's Suus! Lijken me erg lieve paarden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die is nu druk bezig met 25 berichten plaatsen, hihi 

Ik heb meestal met z'n tweeën les, heel soms met z'n drieën en in juni reed ik alleen... vindt mijn lesgeefmevrouw helemaal niet erg en ik ook niet
Zo mocht ik in juni, omdat ik toch alleen in de les reed, bij wijze van experiment op een ander paard, aangezien het rustig was zijn we de gebruiksaanwijzing van die merrie samen in de bak gaan doornemen of nou ja, ik kreeg hem gepresenteerd
In het begin ging het helemaal niet maar doordat ik grondig ben (en word) begeleid gaat het steeds beter en ik rijd er altijd met veel plezier op, ze is zo leuk... en ik ben heel blij dat de instructrice die tijd en moeite toen voor mij heeft genomen.
Nou vraag ik me alleen af: gaat iemand die een vast lespaard heeft zich niet vervelen in een manegeles? Ik rijd ook vaak op hetzelfde paard, en er zijn ook weinig lespaarden dus ik zit op allemaal wel regelmatig (alleen eentje over een tijdje niet meer
) maar het is dan ook een heel klein groepje. Eigenlijk is het net of ik samen met iemand anders allebei priveles krijg omdat we soms met heel andere dingen bezig zijn
En wat voor lessen vind jij eigenlijk het leukst om te geven?
hestejente schreef:Ja, het lastige aan een manege is dat je steeds op een ander paard zit, daarom vond ik Ingrid's systeem van drie weken hetzelfde paard zo goed, dan kun je een heel klein beetje het werken met 1 paard nabootsen. Lijkt me ook verrijkend om zowel groepslessen te geven als privelessen aan mensen met een vast paardNou vraag ik me alleen af: gaat iemand die een vast lespaard heeft zich niet vervelen in een manegeles? Ik rijd ook vaak op hetzelfde paard, en er zijn ook weinig lespaarden dus ik zit op allemaal wel regelmatig (alleen eentje over een tijdje niet meer
) maar het is dan ook een heel klein groepje. Eigenlijk is het net of ik samen met iemand anders allebei priveles krijg omdat we soms met heel andere dingen bezig zijn
En wat voor lessen vind jij eigenlijk het leukst om te geven?
) josewoos schreef:nee de paden zijn nog steeds drama, ze waren nu ook al bij het begin aan het rondrijden met een hoop kabaal (niet normaal ook hoe groot die machines zijn), gelukkig keek ziack er niet van op, maar ik ben gelijk naar het 2e gedeelte gegaan, daar zijn de paden nog super (op een paar verdwaalde takken dan na)

(ben maar 2 dagen op school geweest maar goed
)