Elja schreef:Annie_ schreef:Echt crea![]()
Dat ze dat zelf bedacht hebben]
En knap
Twee van hun (maurice, bassist & steven, gitarist/leadsinger) willen hun beroep ervan maken
Okeej
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Annie_ schreef:Echt crea![]()
Dat ze dat zelf bedacht hebben]
En knap
Twee van hun (maurice, bassist & steven, gitarist/leadsinger) willen hun beroep ervan maken
Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:Echt maf, ik heb net van een vriendin een opdracht gekregen om een barebackpad te maken. Ze heeft me al een oud, enorm dik dekje meegegeven, dus ik ga even kijken wat ik ermee kan doen.
Wat is een barebackpad?
Ohja, voor de mensen die het nog niet wisten..
De meeste manege paarden hebben een nieuw dekje!
Een hele mooi zwarte! Zelfde model en dikte, (volgens mij nog wel wat dikker..)
Staat ze errrug goed!
En zwart is ook veeeul mooier! Beter dan die andere afgrijselijke kleur!
Zwart is ook mooier met de wedstrijden!
. 
Annie_ schreef:
DIt is er 1
Emmaa_ schreef:Tuurlijk!, van het springen is inderdaad wel een goed idee !. Zag je vandaag nog lopen op school
ik zie jou ook wel eens indd! 
Dat lijkt me zoo vet namelijk!!
hahah
moet nog ff aan haar vrage n dan

Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Tuurlijk!, van het springen is inderdaad wel een goed idee !. Zag je vandaag nog lopen op school
HAha okeeik zie jou ook wel eens indd!
Maar zou je het ook leuk vinden, om een keer foto's te maken als ik het bos in ga (met Laura en Wacho bijv.) en dan van die galoppeer foto's maken zoals Annika die heeft?!Dat lijkt me zoo vet namelijk!!
hahah
Ik weet alleen niet of Laura dat ook niet vindmoet nog ff aan haar vrage n dan

). Op de dag dat jullie Wach kregen, gingen wij op vakantie
Iriis_ schreef:Ik vind die nieuwe dekjes van de manege paarden indd een grote vooruit gang!! Maar ze zijn wel heeeeeeeeeeeeeeeeel dik voor de zomer hoor
Maaikeee schreef:Woow idd, examens zijn best al snel!
Komt wel goed!
Kan iemand me ff uit de brand helpen: moet morgen een titel in leveren voor me engels boek, weet iemand leuk boek toevallig?

Maaikeee schreef:Woow idd, examens zijn best al snel!
Komt wel goed!
Kan iemand me ff uit de brand helpen: moet morgen een titel in leveren voor me engels boek, weet iemand leuk boek toevallig?
en er is een film van als je het niet snapt