?Dank je wel, het duurt nog ff dus kan me nog even met andere zake bezig houde
. Zou dat meisje van de cahama site ook niet op bokt zitten?! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
. Zou dat meisje van de cahama site ook niet op bokt zitten?! 
Naja, dan moeten ze die lessen maar nuttiger maken ofzo. Ennem, nu ga ik met mijn mama en oma even wat drinken, want mijn oma's vinden dat e mij te weinig zie, dus moet ik daar even wat aan veranderen 
Was het badmintonnen nog niet verleerd 

germm..
nu ist bijna duidelijk waarmee ik mn examens in ga!! moet alleen nog uitgerekend worden.,
kan echt niet!! IK HAD ZO HARD GELEERD
echt blurg, kan dr neit tegen.. maarja jammer dan 
en voor economie (trommelgeroffel) een 7,5
!! echt te rlx!
echt fijn!
haha
! heb dr zin in..
.. (alleen beetje jammer dat we om kwart voor 5 morgenochtend op school moeten zijn maar ach)
Lopen we naar binnen, moesten we eerst gaan corveen voordat het slot eraf ging. djeeeez k*tschool..
pff, dacht even dat ik het niet meer kon ofzo, maar nu is mn zelfvertrouwen wel weer btje terug
En vanavond lekker rijden!!
2 van de 3 competenties binnengesleept WHOOOEEEH
!!!!! waren al 2 mesnen voor me diehet niet hadden gehaald. was echt vet zenuwachtig!
hoezo blij!! 

Wilde een goedkoop gitaartje om mee op vakantie te nemen, is natuurlijk toch weer boven mn eigenlijke budget gekomen maar als ik op kamers ga hoef ik iig niet te sjouwen, gewoon 1 hier en 1 daar
Dus ik ben ook blij

!! hoop dat je snel reactie krijgt!!
!