hoi hoi!
ik kom me er ook even mee bemoeien hahaha!
over het schimmeltje die bij Ciuffo in de stal stond:
is altijd mijn pony Dancer geweest. Mehmed heeft er nooit bij gestaan. Danc en Ciuf kenden elkaar al vanaf dat Ciuffo geboren is en was altijd al jut en jul.
Othello staat nu in Esch en is nog steeds van Evelien
Juventus staat tegenwoordig in Strijen bij een nichtje van Evelien, Chrissy. voor sommige die op ponykamp geweest zijn een bekende naam. kwamen ook weleens met hun fjorden op de manege.
Intermezzo staat nu inderdaad bij Patricia
Keesje staat tegenwoordig in Baarle-Nassau als gezelschapspony bij Naomi (arabiertje wat van Yoshi was)
gaat erg goed met die 2 dames! Monique (nieuwe eigenaresse) doet er veel grondwerk mee. zo kan onze kees niet lui worden hahaha.
Flosje heeft nog een tijdje bij mij op de wei gestaan in Moerdijk, samen met Keesje, tot ie 21-10-2006 niet meer overeind kon komen met die oude beentjes van hem. we hadden hem al vaker overeind moeten zetten, maar deze keer lukte het maar niet helaas. ik heb toen de dierenarts laten komen en die heeft hem een spuitje gegeven. god wat heb ik gejankt die dag.
met Zinniz gaat het ook nog allemaal goed. tegenwoordig is ie westernpaard hahaha! wat ie erg goed doet.
dit is wat ik weet van het leven na de manege
Susan is btw ondertussen al bevallen van een gezonde dochter: Romy