Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Shampoo had jij wel hè?
Hij is ook een paar keer op het land geweest en dat bevalt hem volgens mij ook goed..
of mag hij kreupele paardjes gezelschap houden? antoinetje schreef:OMG verveelden jullie je weer ofzo??
Sas heb ik een nieuwe bril nodig??? ik zie geen verschillen op de foto's (wel leuk dat je knappie Jack hebt gekozen)
Wen, leuke ava (hoe maak je die toch)
Mariet, aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh wat een liefie, gaat het inmiddels weer wat beter met Jazz?
. Toen ging ik zo een zoek de veschillen achtig iets doen en toen kwam ik dr achter dat de lijnen weg waren
. Vindt ik wel heel mooi gedaan
. En nu ik weet dat Sas dat kan zal ik dr wel is ff gaan lastigvallen met mijn foto's waar wat aan 'geshopt' moet worden
.
(nu even niet, gesport heb ik voor vandaag genoeg. Dus ging niet hardlopen)
.
.
. Hoe laat kunnen jullie ongeveer bij mij zijn? Want dan gaat ik gewoon eerst al naar stal om uit te mesten en dan gaat ik later met hem rijden als jullie dr zijn
. Dan kunnen jullie mijn geweldige rijkunsten ook weer bewonderen
.
Horsefreak schreef:maken.. met animation shop, plaatjes achter elkaar zetten en dan verkleinen.
Horsefreak schreef:Sas heeft de linten weggewerkt op de foto's.
Ik denk dat 3 genoeg is, als je meer doet is ie te groot.
. Dan zie je weer hoe verkeerd je houding is enz... Dus ja goed leermateriaal zal ik maar zeggen
.
. Mag Sas of jij ff ontdekken hoe die werkt (is niet zo moeilijk hoor
) maar die maakt ook hele mooie foto's
. Mag ook wel... Het is echt zo'n idioot groot ding
.
. Owww en dat ik mijn handen gesloten moet houden
. Bij Aad hoor je alleen heel soms wat over je benen... (zoals bij mij vrijdag... dat ik Bo ook nog is moest aandrijven terwijl ik het al hard genoeg vond gaan... en ja soms heb je dan meer impuls nodig enz en moet je die activiteit naar beneden toe rijden enz bla bla... Maar ik weet de rem niet te vinden bij Bo en dat actieve naar beneden rijden is me ook nog nooit gelukt
) Dus ik heb liever dat ze in iedergeval rustig doet en totaal niet aan het been is, dan dat ik een poging doe om het goed te doen die dan toch mislukt
.