Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Nou dat kan er ook nog wel bijgisteravond is Rowan ziek geworden, heeft lekker liggen spoken met dik 40 graden koorts.
Net de injectie gehad, vertel vanavond wel verder.
.
xan schreef:LEUKLiquita, ik heb even de 1e foto uitgeprint (op mijn werk) en die hangt hier nu te pronken

winnitou schreef:gisteravond is Rowan ziek geworden, heeft lekker liggen spoken met dik 40 graden koorts.
Sanniiy16 schreef:Misschien wel een leuk idee om van dit soort grappige foto's een collage te maken??? Voor deel 4. Ik weet het is er nog vroeg om daar al aan te denken. Maar dan kan iedereen of z'n gemak grappige foto's van hun paarden maken. En ik kan op tijd beginnen met de collage maken (en hopelijk niemand vergetenGister een paar foto's gemaakt van nado ( we hadden hem even losgezet )
Dit gebeurd er als je eten voor zijn neus houd en hij er net niet bij komt
).

LIQUITA schreef:meelen schreef:Goed hoor, na 4 dagen antibiotica en een het zalfje ging het snel beter....gelukkig@Petra, hoe is het eigenlijk met Liquita d'r been ?.
xan schreef:winnitou schreef:gisteravond is Rowan ziek geworden, heeft lekker liggen spoken met dik 40 graden koorts.
Vervelend zeg.
En nu samen in bed liggen, voorlezen en tv kijken ????
Beterschap.
meelen schreef:Haha, ja grappig.
(moet ik zeker zelf een gekke bek gaan trekken hihihi)
Balen Anke dat Rowan nu ziek is, hij heeft toch van de week die verkleedpartij op school? Hopen dat hij snel weer opknapt.

Ate, en....ik staat je keuken, en vindt je het nog steeds mooi? winnitou schreef:Heb dus de injectie gehad in mijn knie, aan de voorkant, had bijna weggelopen, aangezien de arts opzich liep wachten en floris had gebeld dat Rowan aan het ijlen was en hij niet wist hoe hij een zetpil moest geven (wie was die man dan die ik het een poos geleden heb uitgelegd)
Ik ben blijven zitten, heb de injectie gekregen, met straaltjes zweet op mijn rug lopend. Styblo nog aan het geintjes maken.
Blijkt dat hij nu eerst een injectie met Lidocaine (pijnstiller) en cortison (bijnierschorshormoon) heeft gegeven (10 ml in totaal).
Nu moet ik over 2 weken voor weer komen voor de zuur injecties, die moeten dan 1x per week, 3 weken lang. Hoera heb weer wat om naar uit te kijken.
LIQUITA schreef:Ate, en....ik staat je keuken, en vindt je het nog steeds mooi?
ja keuken staat hij is erg mooi ,de man was alleen en was om 3.30 klaar snel he ben er zeer blij mee ATE schreef:LIQUITA schreef:Ate, en....ik staat je keuken, en vindt je het nog steeds mooi?
ate en wie ???????ja keuken staat hij is erg mooi ,de man was alleen en was om 3.30 klaar snel he ben er zeer blij mee
ATE schreef:ben vandaag alle spullen die ik te veel had aan het terug brengen geweest was bij elkaar toch weer een leuk centje
LIQUITA schreef:ATE schreef:
ate en wie ???????ja keuken staat hij is erg mooi ,de man was alleen en was om 3.30 klaar snel he ben er zeer blij mee
Hahaha, "en, staat je keuken?" moet er staan. Geen idee wat het woordje "ik" er tussen doet![]()
Gelukkig, kom snel kijken hoor!