Wordt al aardig gezellig, als ik dat allemaal zo lees

Ik heb het alleen maar druk, druk ,druk op school..
Dus het bokken schiet er vaak bij in .. helaas..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jow schreef:ik kom 2 x in de week op lisiduna om les te geven
maar t is er altijd eruug rustig
AppaloosGirl schreef:Er zit trouwens een meisje van de schouwse ruiters hier in de eerste.
Sandra heet ze, ik ken haar alleen maar van gezicht van de manege.. maar wel leuk dat er meer uit zeeland op school komen, Claudia die 2 jaar geleden op grol stond zit nu bij mij in de klas
mammaslamma schreef:He Jolanda, wie geef jij daar les, iemand die daar staat?
Ik mag Amber daar niet laten komen voor les, daar baal ik wel van, nu moet ik naar de bak van Conny/Annemarie, maar dan ben ik een poosje zoet per keer om daar te komen, en het is buiten, niet lekker met regen........
shan schreef:AppaloosGirl schreef:Er zit trouwens een meisje van de schouwse ruiters hier in de eerste.
Sandra heet ze, ik ken haar alleen maar van gezicht van de manege.. maar wel leuk dat er meer uit zeeland op school komen, Claudia die 2 jaar geleden op grol stond zit nu bij mij in de klas
Ik vond het anders weer heel gezellig dat je er weer even was hoor!
Ik kwam Claudia pas tegen bij Nederveen, ik begreep dat ze verkering had met die jongen.
Gezellig dat ze bij je in de klas zit, hoe is het met haar paard?
Yavanna schreef:Eigenlijk raar hoor, dat Amber niet op Lisidina mag komen, maar gelukkig vinden jullie dat ook. En als je de bak kan verhuren is dat toch alleen maar weer meegenomen.
Er loopt nu bij ruitertrektochten enz. ook een topic over Lisidina. Jammer dat er idd nog niks bekend is, want zoals Marion al zei, daar mag geen manege ontbreken.
Wanneer kom je weer op de manege staan voor vakantie Alys?
Edie had gisteren les van Wendy, en het was een zooitje, dus gaan we de volgende les op video opnemen, kan ze zien wat er moet veranderen...
Gooi die hendjes de lucht in... zo rijd je het lekkerste paard