schouwse ruiters topic....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AppaloosGirl

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 12:27

Ik meld me ook weer eens een keertje Lachen

Wordt al aardig gezellig, als ik dat allemaal zo lees Knipoog

Ik heb het alleen maar druk, druk ,druk op school..
Dus het bokken schiet er vaak bij in .. helaas..

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 13:51

Hey Alyssa,hoe is het met Reven met z'n achterhoef of hoeven?En z'n buik?
Heb je hem van het krachtvoer afgehaald,anders blijft ie ook stressen,hé.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 14:05

Ach Alys, je weet hoe dat gaat he op de manege... maar ze zoeken het er maar lekker uit Knipoog ik doe daar lekker mijn ding, en Edie ook... maar het geroddel is echt verschrikkelijk, alleen daarvoor zou je al weg willen... maar we gaan niet:)

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 14:09

Eh,Yavanna,waarom denk je dat ik lekker in Z'zee blijf Tong uitsteken

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 14:10

ja precies, roddelen doen ze overal, daar hoef je niet eens voor op een manege te zijn hoor ! Haha!
Lekker laten doen. Knipoog

Wat een miezerweer zeg, bah ! Kan bijna niet meer uit mn ramen kijken, zo smerig zijn ze....maar heeft nu geen zin om ze te zemen ( goeie smoes Clown )

Ik ben de weidegang aan het opbouwen, vanmiddag mogen ze weer een uurtje. Mannnn, wat een sport !!
Had ze van de week allebei tegelijk vast, maar dat ging dus niet goed. Gister omstebeurt, 1 brak thuis de tent wel af, maargoed.....dat ging beter, alhoewel de laatste, die meost wachten, wel erge haast had en ik had een zweepje voor haar borst, daar werd ze alleen maar drukker van.
Ga mn harnas zo aandoen. Haha!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 14:15

Ridder Acacia op haar trouwe, maar vurige Shire Haha! Of is het Ridderin of ridderes Lachen

Ja, maar Mareille, ik zou echt niet bij Lenie willen staan.. ik denk dat ik binnen de kortste keren spetterende ruzie met haar zou hebben, 2 veel te sterke karakters, dat gaat niet. En ik vind dat er veel te weinig faciliteiten zijn voor ons..
Ik sluit mijn oren maar, en laat ze lekker banketstaaf... banketstaaf doen ze toch wel over je, zolang ze maar niet van me eten.

AppaloosGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 14:19

Ik had het in de carnavalsvakantie best naar mijn zin op Grol.
Ik had alleen wel het idee, dat er inderdaad aardig wat gepraat was want sommige keken mij geeneens meer aan Tong uitsteken haha..

Voor de rest is het allemaal wel al meer op orde..

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 14:33

En het wordt ooit nog wel eens veeeel beter.. kan me echt geen gezelligere manege ( de roddeldozen uitgezonderd ) voorstellen...

AppaloosGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 14:37

Er zit trouwens een meisje van de schouwse ruiters hier in de eerste.

Sandra heet ze, ik ken haar alleen maar van gezicht van de manege.. maar wel leuk dat er meer uit zeeland op school komen, Claudia die 2 jaar geleden op grol stond zit nu bij mij in de klas

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 15:16

Dat is Sandra Hage, volgens mij, die doet Deurne,en die is i.d.d net begonnen, daar reed ik wel es tegen met wedstrijd.
Straks gezellig weer naar de les van Cleo kijken, de moeders hebben altijd mekaar een hoop te vertellen, ik kom graag op Grol, maar zou er ook niet willen staan, toch een beetje een slap beleid, er zou es wat meer structuur in moeten komen, veel onlogische dingen, en er zou veel meer geld verdiend kunnen worden, op zo'n plek moet je , als je het goed benut, binnen kunnen lopen......

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 15:50

Nou, het beleid is al flink aan het veranderen hoor Marion, inmiddels hebben we allemaal ons stalcontract al in moeten leveren, en moet je echt op tijd betalen, bij niet op tijd betalen, nemen ze al maatregelen. Dus de verandering is in gang gezet...

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 16:29

ik heb dat altijd met Lisiduna. In mijn jeugd ( jeeeee das lang gelee Knipoog ) kwam ik daar al op vakantie en heb er al veel zien gaan en komen. Dat is echt een topplek om vanalles te organiseren en er wat van te maken.
Pas gingen we met een club Shiremensen rijden en daar even langs om wat te drinken; gesloten ! Op een prachtige zondag !
Dat moet toch niet mogen ! Cool
gemiste kans wat omzet betreft, want er gingen er meer voor niks naar boven.

Als ik toch es een hoop geld zou hebben..........
maargoed, dromen moet je houden.

Wel grappig, ik ken Lenie ook redelijk goed en inderdaad, daar moet je echt samen mee door 1 deur kunnen, anders is het mis Haha!
Als je goed bent met Lenie, heb je er een gouden instructrice aan.

Ik ga vanavond trouwens met Nicolette naar Roosendaal, daar worden lezingen gehouden in de paardenkliniek. Nog meer mensen die daarheen gaan ?

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:18

Het leuke van Grol is dat het iedre dag anders is en altijd een komen en gaan van verschillende mensen.
Met Lenie moet je om kunnen gaan ,ja en als je eigenwijs bent kom je niet ver Clown
Maar goed,ik sta daar niet voor haar maar voor mezelf Knipoog

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:39

Dat is nu jammer he, van Lisiduna, oftwel Lisidina, zo'n mooie plek, mooier kun je absoluut niet zitten , veel te bieden, alles in 1 eigenlijk, maar voorlopig ligt de boel op z'n kont, hoop dat daar snel duidelijkheid in komt, anders blijven er mensen weg, en we willen de manege in deze hoek toch echt niet kwijt.......
Ik gebruik door de weeks de bak, om te oefenen, meestal ben ik alleen of Carolien is er, dat is wel weer prettig natuurlijk, kan altijd terecht.

Ik vind het goed dat er op Grol veranderingen gaande zijn, dat is ook wel nodig, iedereen doet maar wat, zal zeker blij zijn als het rookverbod er is, heerlijk, kun je weer es normaal ruikend naar huis ipv naar de rook stinkend......

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:43

ik kom 2 x in de week op lisiduna om les te geven Haha!
maar t is er altijd eruug rustig

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 20:25

Jow schreef:
ik kom 2 x in de week op lisiduna om les te geven Haha!
maar t is er altijd eruug rustig

He Jolanda, wie geef jij daar les, iemand die daar staat?
Ik mag Amber daar niet laten komen voor les, daar baal ik wel van, nu moet ik naar de bak van Conny/Annemarie, maar dan ben ik een poosje zoet per keer om daar te komen, en het is buiten, niet lekker met regen........

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 20:38

AppaloosGirl schreef:

Sandra heet ze, ik ken haar alleen maar van gezicht van de manege.. maar wel leuk dat er meer uit zeeland op school komen, Claudia die 2 jaar geleden op grol stond zit nu bij mij in de klas

Ik vond het anders weer heel gezellig dat je er weer even was hoor!

Ik kwam Claudia pas tegen bij Nederveen, ik begreep dat ze verkering had met die jongen.
Gezellig dat ze bij je in de klas zit, hoe is het met haar paard?

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 20:57

mammaslamma schreef:
He Jolanda, wie geef jij daar les, iemand die daar staat?
Ik mag Amber daar niet laten komen voor les, daar baal ik wel van, nu moet ik naar de bak van Conny/Annemarie, maar dan ben ik een poosje zoet per keer om daar te komen, en het is buiten, niet lekker met regen........

Dat met die regen maakt mij echt helemaal niks uit eigenlijk Tong uitsteken Alleen is de bak een beetje zwaar...
Ik vind de bak van lisiduna ook niet zo fijn, of was die nou vernieuwd ofzo?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 21:22

Dat met die regen maakt mij echt helemaal niks uit eigenlijk Tong uitsteken Alleen is de bak een beetje zwaar...
Ik vind de bak van lisiduna ook niet zo fijn, of was die nou vernieuwd ofzo?[/quote]

Nee, de bak is nog steeds niks aan veranderd, maar het is vlakbij en droog, ik ben vorige week tot op mijn onderbroek verregend, dat is toch niet echt mijn hobby, verder is jullie bak wel fijn, vind ik, ben Grol gewend en die is ook zwaar.

Voor een half uurtje les ben ik bijna 2 uur op pad,zou gewoon fijn zijn, zeker in de winter, als ik dat bij Lisiduna kon doen, maar ik ben al blij dat ik kan kiezen waar ik rijd, dat kunnen er genoeg niet zeggen.........

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:45

Is het nog steeds niet duidelijk wat er met Lisiduna gaat gebeuren?
Er was iemand met grootse plannen maar die kon het nog niet kopen,al was het voor hem allemaal oké
bij de bank e.d..

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 23:38

Hoe het zit, weet volgens mij niemand echt, alleen de betrokken partijen en die zeggen niks.......
Zal mij benieuwen hoe het afloopt, het speelt nu alweer zo lang.

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 10:05

marion: ik help tessa daar, alleen carolien en ik mogen op lisiduna komen. De reden waarom weet ik eigenlijk ook niet precies, ze hebben er paar maanden geleden nieuwe snippers ofzo in gedaan. t is best wel te doen en idd.. je bent droog..

shan: claudia heeft al een tijd verkering met joey, maar zij doet toch deurne ofzo?

AppaloosGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 10:17

shan schreef:
AppaloosGirl schreef:

Ik vond het anders weer heel gezellig dat je er weer even was hoor!

Ik kwam Claudia pas tegen bij Nederveen, ik begreep dat ze verkering had met die jongen.
Gezellig dat ze bij je in de klas zit, hoe is het met haar paard?

Ja Claudia die heeft wat ik van haar hoorde dat ze al 3 jaar een vriend heeft dus dat kan wel kloppen Lachen ja is inderdaad gezellig, ik kan nu af en toe ook met haar meerijden naar huis dus dat is ook superfijn, ik haat namelijk het openbaar vervoer. Met haar paard is het op het moment niet goed, die heeft een bocht in zijn rug en is nu onder behandeling bij een fysiotherapeut en ze mag er nu geloof ik 4 weken niet op.. want hij komt met rijden alleen maar omhoog.. Hij staat hier nu wel op school en ze rijd in de lessen met een schoolpaard..

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 10:29

Eigenlijk raar hoor, dat Amber niet op Lisidina mag komen, maar gelukkig vinden jullie dat ook. En als je de bak kan verhuren is dat toch alleen maar weer meegenomen.
Er loopt nu bij ruitertrektochten enz. ook een topic over Lisidina. Jammer dat er idd nog niks bekend is, want zoals Marion al zei, daar mag geen manege ontbreken.

Wanneer kom je weer op de manege staan voor vakantie Alys?

Edie had gisteren les van Wendy, en het was een zooitje, dus gaan we de volgende les op video opnemen, kan ze zien wat er moet veranderen...

Gooi die hendjes de lucht in... zo rijd je het lekkerste paard Clown

AppaloosGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 10:33

Yavanna schreef:
Eigenlijk raar hoor, dat Amber niet op Lisidina mag komen, maar gelukkig vinden jullie dat ook. En als je de bak kan verhuren is dat toch alleen maar weer meegenomen.
Er loopt nu bij ruitertrektochten enz. ook een topic over Lisidina. Jammer dat er idd nog niks bekend is, want zoals Marion al zei, daar mag geen manege ontbreken.

Wanneer kom je weer op de manege staan voor vakantie Alys?

Edie had gisteren les van Wendy, en het was een zooitje, dus gaan we de volgende les op video opnemen, kan ze zien wat er moet veranderen...

Gooi die hendjes de lucht in... zo rijd je het lekkerste paard Clown

Eind April heb ik 2 weken meivakantie dus dan ben ik weer van de partij op grol.
Wij moeten hier ook veel van het rijden vastleggen op film, zodat we kunnen zien wat we fout doen.. en het is leuk om over een langere tijd te vergelijken en te zien hoe je vooruit bent gegaan Lachen