RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tibamar

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:19

Twee weken bij Ini Slot of op ander kamp?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:33

QualityLover schreef:
IK GA MISSCHIEN TWEE WEKEN OP PONYKAMP! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
De eerste week als echt ponykamper en de tweede week als een soort van leiding, hoop ik ;das mijn plan Lachen SUPER VEEL ZIN IN!

Euh, Donja? Hoe wil jij als 13jarige leiding gaan worden? Tong uitsteken Ik weet niet hoor, maar 't klinkt nogal euhm... apart Tong uitsteken

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:35

Het is alweer een tijdje geleden, maar ik wil je toch nog even bedanken voor je reactie op mijn vraag Marjolein Tong uitsteken .

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:35

Haha, geen dank! Doe het graag hoor Knipoog

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:37

Zoooo jij reageert snel!! Wow!
Hoe is het met je paarden?! Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:40

Ghehe, goed hea Tong uitsteken
Met mijn paarden is alles goed hoor Knipoog
Maar misschien moeten dat soort gesprekken maar op msn, want ik denk
dat de mod's hier dat niet heel erg gaan waarderen Tong uitsteken

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:52

Hahah nee dat dacht ik al Knipoog .

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:43

Ik ga heel misschien alleen in de 1ste week

Maar jullie horen het nog wel verder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 21:09

QualityLover schreef:
IK GA MISSCHIEN TWEE WEKEN OP PONYKAMP! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
De eerste week als echt ponykamper en de tweede week als een soort van leiding, hoop ik ;das mijn plan Lachen SUPER VEEL ZIN IN!

Toe maar, twee weken! Heerlijk en superleuk!!
Wat bedoel je met een soort van leiding als ik vragen mag? Lachen

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 13:30

Dat ik meer met de paarden wil helpen. Helpen voeren, buiten zetten etc. Lachen

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 16:16

QualityLover schreef:
Dat ik meer met de paarden wil helpen. Helpen voeren, buiten zetten etc. Lachen

Heb je het al aan ini gevraagd dan?

En ik heb zin in maandag! Sas, Sas, sas,sas,sas,sas,sas,sas! Hyper! En ik ga er neit van af vallen eef! En als ik het wel doe doe ik het met een grote smile. Want het is dan waarschijnlijk wel mijn laatste val van sas ooit. Clown

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 16:28

_Mara_ schreef:
En ik heb zin in maandag! Sas, Sas, sas,sas,sas,sas,sas,sas! Hyper! En ik ga er neit van af vallen eef! En als ik het wel doe doe ik het met een grote smile. Want het is dan waarschijnlijk wel mijn laatste val van sas ooit. Clown

Haha! Tong uitsteken Ik neem m'n camera mee Tong uitsteken
Tamara's bananensmile episode #2 Cool lol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 22:36

Hihi, nee je gaat er vast niet afvallen, Mara! Ik denk dat je vanaf het begin dat je erop zit tot vier weken later met een grijns van hier tot Tokio op je gezicht loopt. Haha! . Maar hij is ook zo leuk!!!! Dit is vast één van je leukste verjaardagscadeaus Knipoog
Ik ben wel benieuwd wat hij gaat doen. Of hij gaat zich keurig gedragen en loopt als een te heet gewassen, iets aangekomen, verkleurde en wat harigere Salinero door de bak te dansen, of hij zoekt naar elke zandkorrel in de bak waar hij zich helemaal te pletter van gaat schrikken. Wow! Rolleyes Gestoord Hihi, het zou al helemaal leuk zijn als we ook nog gingen springen. Volgens mij heb ik nog nooit in mijn leven een les met Sas gesprongen waarin ik er niet afgevallen ben of waarin hij niet heeft geweigerd Bloos Haha! ... Maar dat ligt waarschijnlijk vooral aan mijn springtalent Bloos .

Ik heb ook zin in maandag, zoals altijd natuurlijk! En dit keer niet alleen enorm in het paardrijden zelf, maar ook in de rest van de dag. Haha! Normaal gesproken voel ik me op maandag op school nogal chagrijnig en moe Nors opkijken , omdat ik dan op school zoveel saaie vakken heb en doordat ik nog even op gang moet komen zo na het weekend Bloos . Maar daar heb ik maandag iig geen koffie voor nodig, aangezien Mara waarschijnlijk als een hyperactieve stuiterbal door de school heen huppelt en het liefst alle klokken op half zes zal draaien. Hyper! Go jij! Go jij! Rock-on, dudes! *LOL* Gestoord Niet, Mara? Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 17:30

ik ben heel benieuwd naar alle spannende verhalen over de les van vanavond!!
Ik heb weinig spannende dingen meegemaakt zaterdag, gewoon weer heeeeeeeeerlijk gereden Haha! Meneer heeft het weer helemaal naar zn zin! Ini dacht er eerst aan om me weer een keer op bravour te gooien maar ze vond het zo zonde omdat het de laatste weken zo lekker met de draak gaat en dat wil ze graag zo houden Bloos Hij zou eerst 2 uurtjes moeten lopen (ik geloof dat annelieke er het 2e uur op zou gaan?) maar dat vond ze halverwege de les ineens overbodig aangezien hij zo'n engeltje was Schijnheilig Go jij! Go jij! Dus mocht ik em zelf op stal zetten met een lading kuil (hij word wat te dun omdat ie minder brok krijgt, goh waarom toch? haha) Zelfs weer geen poging tot slaan/bokken! Hij liep iets minder a la salinero dan vorige week omdat ik zelf wat zachter in mn hand was aangezien hij vorige week tijdens de galop in protest tegen mn hand ging. Volgende week weer zn gewone gebroken bitje dr in! Maar hij was de hele les heerlijk ontspannen, zelfs in de galop! Zelfs ini stond dr van te genieten Wow! Go jij! Go jij! Missschien moet ik zo langzamerhand een andere bijnaam voor hem gaan verzinnen want dit klopt nu niet meer Nagelbijten / Gniffelen

Tis al een lang verhaal maar ik moet nog ff wat kwijt: met mn "eigen" fjordje ben ik bitloos gaan rijden aangezien hij immuun is voor het bit (loopt in de zomer voor de huifkar met een te smalle stang...zucht....) en dit gaat echt helemaal super! Hij snapt eindelijk dat het niet de bedoeling is om richting huis ineens 10 x zo hard te gaan ROFL

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:42

Zwerte schreef:
Tis al een lang verhaal maar ik moet nog ff wat kwijt: met mn "eigen" fjordje ben ik bitloos gaan rijden aangezien hij immuun is voor het bit (loopt in de zomer voor de huifkar met een te smalle stang...zucht....) en dit gaat echt helemaal super! Hij snapt eindelijk dat het niet de bedoeling is om richting huis ineens 10 x zo hard te gaan ROFL

Haha, wat leuk! Ik rijd met mijn paard ook [af en toe] bitloos. En sinds kort heb ik een boomloos zadel, dus helemaal into het freestyle rijden etc Tong uitsteken Maargoed, dat terzijde... Ik zal weer eens vertellen over het Bravourgebeuren Tong uitsteken

Het ging vandaag superfijn! In het begin was het wel een bommetje, want hij had [als ik het goed begreep] zaterdag en zondag niet gelopen. Maar na een 10 tot 20 minuten ging 'ie heerlijk ontspannen. In de galop ging 'ie nog wel even érrug hard [100 km/h ipv de gebruikelijke 80 Tong uitsteken], maargoed, ik heb het overleefd, en achteraf vind ik dat soort dingen altijd best leuk Lachen Aan het einde kwam 'ie [voor mijn gevoel] af en toe wel mooi aan de teugel, alleen begon 'ie dan wel vrij snel weer met zijn hoofd te schudden. Verder was ik eigenlijk heel tevreden! Lachen

Iedereen ging trouwens hartstikke goed, geloof ik. Op een gegeven moment liep echt álles aan de teugel, including Sas Tong uitsteken
Injoy liep supermooi Jori!

Pfoeh... meer heb ik eigenlijk niet te vertellen Tong uitsteken Dus ik zal mijn mond houden Lachen
xx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:02

100 km/h is nog een beetje zacht uitgedrukt, Marjolein Tong uitsteken . Je ging echt plat door de bocht, hihi! Ini vroeg ons of we zoiets eng zouden vinden, nou, daar hoef ik niet lang over na te denken Bloos . Ik zou in ieder geval niet zo ontspannen en kunnen blijven zitten en hem zo netjes terug kunnen nemen als jij deed. Echt knap, en je had 'm super aan het lopen!! OK dan!

Ik ga nu iets zeggen wat ik nog nooit in mijn leven heb gezegd: BRAM IS COOL!!! Cool Echt!! Ik vond hem vroeger altijd (lees: meestal) wel lief en zo, maar op de één of andere manier kon ik toch nooit zo lekker op hem rijden. Toen ik op het lijstje zag staan dat ik op Bram mocht dacht ik, oké, ben benieuwd hoe het gaat. En toen zei Ini dat ik sporen om moest doen.. Ik dacht ooo jee, dat wordt wat Scheve mond .. Straks prik ik hem per ongeluk en dan gaan we hollen!! Het was dan ook de bedoeling dat ik goed op mijn benen ging letten. Ik heb nogal kapstoktenen en ik drijf dus vaak onbewust met mijn hakken. Maar dat kun je met sporen beter niet bij Bram doen Knipoog , dus ik moest er echt op letten dat ik mijn tenen naar voren hield. Vooral bij de galop doen mijn benen echt belachelijk, maar vandaag ging het volgens mij wel goed! Bram is echt het ideale paard om op te rijden als je op zoiets moet letten. Hij loopt wel en zitten is ook geen probleem, dus kon ik me mooi concentreren op m'n benen Lachen . Ik vond hem trouwens ook erg fijn, hij was goed aan m'n been terwijl ik de sporen niet hoefde te gebruiken Lachen . Ik ben vandaag dus tot de ontdekking gekomen dat het echt een fijn paard is! Ik heb nog wel heel wat te leren om hem echt mooi te kunnen rijden, maar hij is wel erg leuk!!

Bij de rest ging het ook echt super, zeg! Injoy liep zoooo mooi! Jammer dat de wissels niet helemaal super gingen, maar ze liep verder supermooi, Jori! Ook PM en Sas dansten door de bak en bij de anderen ging het ook vet goed voor zover ik gezien heb. Ik vond dat iedereen iig supernetjes reed Lachen , 't was echt een leuke les!

En wat leuk, Sarah, dat je lekker bitloos op je 'eigen' ('eigen'?) Fjord hebt gereden! Ik heb dat nog nooit gedaan, ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat voelt Lachen . En wat heeeerlijk dat het zwarte engeltje Tong uitsteken zo braaf was Haha!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:14

Les ging echt volgens mij bij iedereen super goed! Haha! Was een leuke les! Lachen

Sarah@ bitloos rijden is leuk Hyper! Super dat die daar beter naar luistert en niet meer naar huis klettert *LOL*
Ik doe soms ook wel eens bitloos rijden met mijn verzorgfjord Ja

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 10:38

Zozo wat een positieve verhalen! Altijd leuk als lessen goed gaan. Bravour heeft zaterdag nog wel een uurtje gelopen maar volgens ini was ie de laatste tijd sowieso een bommetje Haha!

Ik zal ff kort mn "eigen" fjord uitleggen: hij is van een camping/huifkarverhuur en buiten het zomerseizoen om neem ik em mee naar huis en is hij volledig mijn verantwoordelijkheid. Zn eigenaren zijn boeren die het minimale aan zorg eraan besteden en zodra ze hem eindelijk willen verkopen is ie van mij (maarja tis hun beste paardje)
Doordat leken met hem gaan mennen (met een te smalle stang...) heeft ervoor gezorgd dat hij dus redelijk immuun is voor het bit. Daar durven ze hem niet eens te rijden onder het zadel omdat hij dr vandoor gaat Haha! bij mij dus niet, alleen een versnelling hoger. Tis ook echt mijn maatje dus zonder bit en zadel reageert ie super, hebben zo dikke lol samen!
Leuk om te horen dat meer mensen het bitloze hebben uitgevonden (boomloos lijkt me nie zo slim met mijn gewicht...)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 17:32

Zwerte schreef:
Leuk om te horen dat meer mensen het bitloze hebben uitgevonden (boomloos lijkt me nie zo slim met mijn gewicht...)

Haha, inderdaad, vind het ook wel leuk om te horen dat meer mensen 't doen Lachen
Boomloos heeft niets met gewicht te maken hoor! De pad die onder het zadel ligt heeft inlages, en die beschermen de rug van je paard. Het is juist veel vrijer, en het is echt súpergoed voor je zit en houding! Echt aan te raden, hoor! Tong uitsteken En een boomloos zadel past op vrijwel ieder paard, dus dat is ook wel érrug handig Lachen Voor mijn paard geld in ieder geval dat hij er veel vrijer onder loopt en veel minder aangaloppeert. Eerder deed hij dat al als ik aan wilde draven, dus dit is zeker een vooruitgang, toch? Lachen

Dat van Bravour als bommetje valt best mee trouwens, vind ik. Hij's gewoon zoals altijd, lekker vrolijk en euhm... Enthousiast Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:53

Sarah@ Volgens mij maakt dat niet uit hoor...boomloos zou wel kunnen. Maar niet op ieder paard ligt een boomlooszadel goed..nouja goedliggen zou probleem niet zijn maar of het goed is voor de rug.. je hoort er veel goede verhalen over...maar ik ken ook mensen die dr toch maar gauw weer een zadel met boom er op hebben gelegd.
Lijkt me wel superrelaxed zitten

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 21:33

Een beetje enthousiast?! Jeej zo hard heb ik Bravour nog nooit meegemaakt! En sas al helemaal niet. Maar die was Bravour helemaal niet gewend en zeker niet die meppen die je soms uitdeelde Tong uitsteken bij de eerste mep was het Zoefffff weg sas. En bij iedere tik ging er zo'n schok door z'n lijf heen. Hehehe, echt weer sas. Clown Maar toen Bravour er in de galop zo hard vandoor ging dacht ik:"Nee marjolein niet weer" want sas begon dus enorm te draaien en te dartelen en met zijn gespitste oortjes volgde hij alles. Maar gelukkig bleef het daar bij. Bloos

Maar hij heeft wel de twee opties vervuld, optie 1 was namelijk dat die me zo gaan uittesten en gaan klooien en optie 2 was dat die lekker en netjes zou gaan lopen. Beiden werden vervuld. Haha! Het was echt superrrrrrrr leuk en als die even iets groter was geweest, iets van harvey's formaat ofzo dan had ik er zeker vaker wel op willen rijden. Want dat drijven pff.. ik kreeg in het begin al enorme spierpijn omdat ik me benen aan het optrekken was om aan te kunnen drijven. Tong uitsteken En dat doorzitten! Sjees ik dacht echt dat sas lekker zat maar mooi niet dus. Dat was echt gewoon niet uit te zitten, en toen we zonder beugels moesten nou, als die er vandoor geschoten was had ik er naast gelegen. Vork Maar voor de rest, ik had het echt zeker niet willen missen en als ini aanbiedt dat ik op sas mag rijden zal ik het toch eerlijk gezegd niet afslaan. Schijnheilig

En er zijn foto's gemaakt, jammer genoeg zijn de foto's waarop ik op sas zit een beetje boel bewogen maar weggooien doe ik ze niet want het zijn toch sas foto's!

De enige niet zo mislukte 'ik op sas foto' (Let vooral niet op me gezicht, de foto was een beetje laat genomen en ik was dus al heel druk bezig met vragen als die gelukt was met als resultaat een chagerijnig gezicht Bloos )
Afbeelding

Say cheese!
Afbeelding

En de leukste foto die we met onze camera hebben geschoten (sommige foto's van lein zijn leuker maar die moet ik nog krijgen Tong uitsteken )
Afbeelding

En over de rest van de les, het ging volgens mij echt bij iedereen super lekker. Op het eind liep echt alles aan de teugel, was zoooo leuk om te zien. Haha! Maar de les van maandag gaat niet door toch? Sarah gaat zaterdag jou les wel door? Anders kom ik dan even om te helpen en eventueel te rijden of een afspraak te maken.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 09:53

ja onze les gaat gelukkig wel door! kheb altijd problemen met lessen inhalen aangezien ik alleen in het weekend in drenthe ben en geen 2 uur achter elkaar kan rijden... aan het eind van het jaar waarschijnlijk wel!!! Krijg in de zomer een nieuwe kruisband in mn knie, mag dan 4 maanden niet rijden....word nog moeilijk om dr toch niet stiekem op te kruipen haha

Nog even over dat boomloos, ik heb toch veel geluiden gehoord over nadelen ervan als je "wat zwaarder" bent (om ff heel aardig voor mezelf te blijven hihi) en heb zelf een fijn kieffer zadel dus hou het lekker hierbij.

@_mara_: Wat een vrolijke, leuke foto's van jou en sas!

Khad et wel willen zien, bravourtje door de bak scheuren en een sas die daar nie zo blij mee is... heerlijk zulke chaos! Kan dr altijd wel om lachen Haha!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:28

Hallo allemaal Haha!
Ik laat ook weer eens wat van me horen Lachen
De les maandag ging echt lekker! Volgens mij bij iedereen wel! Ik was echt verbaasd over Kwal: Ik dacht echt dat ik ging vliegen! Schijnheilig Tong uitsteken Toen we voor het eerst gingen aandraven ging ze helemaal 'dribbelen'!
Niet dus gelukkig! Kwal is nogal arrogant: ze doet lelijk naar alle paardjes die kleiner zijn dan haar Extreme duivel de grotere kan ze niet aan dus doet ze maar aardig Tong uitsteken Daarom vindt ze Rallywood ook aardig Tong uitsteken

Ik ga nu alleen nog maar met mijn dubbelgebroken bitje rijden en gewoon alleen een hoge neusriem die 1 gaatje losser gaat dan normaal. Helemaal paardvriendelijk Tong uitsteken

Mijn moeder pakte net een zak spekkies een ik kreeg allemaal ponykmap flashbacks Tong uitsteken IK HEB HEEL ERG ZIN IN PONYKAMP! Party!! Hyper! Misschien nog twee weken ook! Lucky me Haha! Ik heb heel erg zin om met Kwal weer te gaan 'trainen' want ze heeft bijna de hele winter stilgestaan. Ook wil ik haar laten dekken maar we hebben nog geen stallen alleen een schuilstal en we willen liever wel allemaal een echte stal hebben als ons [ Tong uitsteken ] veulentje geboren wordt! Kijk deze hengst heb ik op 't oog, maar deze is nog niet helemaal zeker Lachen QualityLover @ [EA-CO] GGK tinker/irish cob ter dekking (NSvT & ICS)(nieuw!!)

Hij geeft waarschijnlijk niet echt zijn schofthoogte door, dus het veulen wordt alleen wat breder, hopelijk, maar dat kun je nooit helemaal voorspellen Lachen

Nja ik moet de knolletjes nog voeren en ons hondje uitlaten!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:13

marleendv_88 schreef:
Sarah@ Volgens mij maakt dat niet uit hoor...boomloos zou wel kunnen. Maar niet op ieder paard ligt een boomlooszadel goed..nouja goedliggen zou probleem niet zijn maar of het goed is voor de rug.. je hoort er veel goede verhalen over...maar ik ken ook mensen die dr toch maar gauw weer een zadel met boom er op hebben gelegd.
Lijkt me wel superrelaxed zitten

Haha, dat dacht ik ook [dat t superrelaxed zat] Tong uitsteken Maar dat viel de 1e week toch even vies tegen. Tamara kan je er álles over vertellen! Het is zowieso niet slechter voor de rug van je paard hoor Knipoog De ruggengraat wordt in ieder geval niet 'vastgezet', wat met mijn andere zadel wel gebeurde. Dus ik ben er heel blij mee, Tong uitsteken
Over gewicht met boomloos heb ik tot nu toe nooit wat gehoord. Desnoods kun je dubbele inlages in je pad doen, en dan zou je paard er als het goed is helemaal geen last van moeten hebben. Je kunt het trouwens altijd uittesten hea! http://www.boomloosrijden.nl Knipoog

Ghehe, leuke foto's Mara! Ik zal mijne even pb'en Knipoog
En er een paar hier neerzetten Lachen

Edit: Foto's geupload en bijgevoegd!

Afbeelding
Chagrijnig pony'tje Tong uitsteken

Afbeelding
Haha, ik vind 'm echt heel lief, Mara! Cool

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:21

Jaaaaaaaa echt waar sas is echt de coolste pony! Haha!

En over boomloze zadels, in het begin zit het echt raaaaaaaaaaaar. Ellert was wel rond, maar op een gewoon zadel voelde je er niet van, maar hierop zat je echt bijna in de split. Clown Je wordt wel een beetje gelanceerd en je moet daarom ook een beetje uitkijken met hoelang je je beugels doet anders knal je de hele tijd tegen de voorkant aan en dat is geen prettig gevoel kan ik je vertellen. Vork Maar het moet wennen, in de stap zit het wel echt heerlijk, net alsof je in een stoel zit. Haha!