Wat zou er gebeuren als alle penny's hun zin kregen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lovebont

Re: Wat zou er gebeuren als alle penny's hun zin kregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 00:39

vandaag weer even zelf echt penny geweest....stiekum wel leuk!! Vork

ik had onze pony uitgeleend aan een school waar ze bekent stond om het zusje van americo Party!!
rode bandages
rode shabrak
rood halster
rood dek
helemaal in gevlochten met roosjes...

en dan moet je je daar een witte(na een wasbeurt) welsh b bij voorstellen..... Clown Clown Clown

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 00:52

En ik beken dat ik gisteren een ponietje op de manege heb geborsteld en zelfs geknuffeld Bloos Gewoon voor de gezelligheid.

Maar snoep geven, zover ga ik niet Bloos ze krijgen genoeg voer en van lekkers worden ze alleen maar vervelend.

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:29

Beste leden
graag zou ik aan jullie vragen of jullie lenny foto's hebben van je shetlander en een klein schattig meisje(niet té roze Bloos )
het is voor een filmpje, dus als je echt wil mag er copyright opstaan Lachen
Groetjes tornadolover

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 18:06

Phew, moet je ff op www.stalbalans.nl kijken, daar staan wat foto's van de open dag en de wandelshetten geloof ik.

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 22:54

Haha, dan zou er een revenge of the shetlanders komen.. En alle KWPN-ers zouden uitsterven Haha!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 02:08

Vogeltje90 schreef:
Haha, dan zou er een revenge of the shetlanders komen.. En alle KWPN-ers zouden uitsterven Haha!

Behalve de grote zwarte. Want zwart staat zo mooi bij je dressuurjasje Clown Echte penny's willen namelijk allemaal topruiter worden.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 11:19

hestejente schreef:
Zqw39 schreef:
Ze mocht niet met het hoedje rijden omdat dat niet dezelfde goede bescherming geeft als een goedgekeurde cap. En veiligheid staat natuurlijk boven show. Knipoog

Waar heeft dat kind dat hoedje dan vandaan? Welke ruitersportzaak verkoopt nou zoiets aan een kind... HELLUP!! De wereld verpenny't echt!

dat is duidelijk.. bij stal van weeghel Clown
en nee ik maak geen grapje daar reed ik eerst en ze begonnen een winkeltje aan huis, nou daar horen die hoedjes helemaal bij hoor Knipoog

heb het even opgezocht voor je Clown

Een ruiterschoentje of echt rijlaarsje vanaf maat 19, een rijbroekje vanaf maat 86, maar bijvoorbeeld ook mijn eerste zadeltje (vanaf 12" !!!) of mijn eerste dressuurhoedje in maatje 50.

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 11:38

even tussen door.. Bloos
toen ik nog niet echt kon paardrijden toen ging ik altijd met een vriendin mee naar de manege, ( zij kon wel rijden Knipoog ) naja en als zij klaar was mocht ik er ook wel even op uitstappen of zo.
en een keer mocht een een sprongetje maken ..Naja allemaal leuk ja.. Tong uitsteken
En er liep ook altijd echt een 'penny' meisje rond. En zij zou ook wel even op die pony ( van mijn vriendin dus.) kunnen rijden, Dus zij er op ...( m'n vriendin had haar gewaarschuwd dat haar pony de kont erg hoog op gooit als ze over een hindernis heen gaat) dus dat meisje heel eigenwijs over de hoogste hindernis heen (en maar zeggen ; ja dat kan ik wel hoor Vork ) Alleen die pony gooide toch iets hoger op dan dat ze dacht Clown dus je kan het al wel raden ..... een zand duik Clown

Dus soms is het misschien ook wel eens goed als je eigenwijze penny's rond hebt lopen er even op te laten. Met een beetje geluk leren ze van hun fouten Bloos ( Maar dat meisje waar ik over vertelde die heeft er heel wat van geleerd. Bloos , alleen alles beter weten blijft er toch nog wel in Tong uitsteken )

Lautjuh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:12

Ik denk dat de pon y's gek worden,,
Als al die vriendinnetjes er een paar keer per dag opmogen om stoer te doen, worden ze er lekker afgebokt en ligge ze in het ziekenhuis Dromen ik denk dat ik de pony's nog zieliger vind dan die erafzijn gebokt Tong uitsteken

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 16:13

Daphne__ schreef:
dat is duidelijk.. bij stal van weeghel Clown
en nee ik maak geen grapje daar reed ik eerst en ze begonnen een winkeltje aan huis, nou daar horen die hoedjes helemaal bij hoor Knipoog

heb het even opgezocht voor je Clown

Een ruiterschoentje of echt rijlaarsje vanaf maat 19, een rijbroekje vanaf maat 86, maar bijvoorbeeld ook mijn eerste zadeltje (vanaf 12" !!!) of mijn eerste dressuurhoedje in maatje 50.

Heeft die stal dan geen veiligheidscertificaat dat kinderen er zonder helm mogen rijden? Dat zou ik echt niet hoeven proberen hoor, om zonder capje op een paard te klimmen.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 17:33

Topic is rijp voor de MHK -->> Verplaatst Knipoog