STAL MEYVLIET

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gjalt

Re: STAL MEYVLIET

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:09

wat een gedoe allemaal zeg!!!
x

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 17:10

HaileysComet schreef:
Lytse ik zag dat je een profiel hebt aangemaakt! Leuk! Als je hulp wil bij een avatar moet je maar even laten weten, ik kan er zo 1 voor je maken! Misschien een leuke hoofdfoto van Lytse?

Bedankt voor het aanbod maar zoals je kan zien is het gelukt.

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 07:58

Verania veel plezier in Eindhoven

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 08:11

lytse2003 schreef:
Verania veel plezier in Eindhoven

haaaaaaaai,

was het maar zo hihi het gaat niet door kimberley heeft de ruiter goed in de steek gelaten gisteren dus ze is niet door naar vandaag baaaaaaaaaaaalen is het.

iig bedankt

gr

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 09:03

Goedemorgen Dames!

Nou vanmorgen vroeg al om half 5 opgestaan, om schoonvader op te halen van Schiphol, moest nog wat regelen op Bali. We hebben nu een stuk land van bijna 1 hectare, nieuwe foto's staan in mijn profiel, heb er meteen wat "moois" van geknutseld!

In juli/augustus wordt begonnen met de bouw, op het moment zijn ze al bezig om wat oerwoud te kappen. De bananenbomen, cocosbomen, palmbomen en alles met bloemen, blijft bewaard en zal worden gebruikt voor de tropische tuin.

Het grootste gedeelte blijft onaangetast, dus daar blijft het "oerwoud" staan, zodat we een mooi uitzicht hebben en er veel vogels, vlinders, eekhoorns zullen komen, hopelijk geen apen... Liever een slang of een spin, maar niet van die opdringerige woeste apen hoor!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 09:05

HaileysComet schreef:
Goedemorgen Dames!

Nou vanmorgen vroeg al om half 5 opgestaan, om schoonvader op te halen van Schiphol, moest nog wat regelen op Bali. We hebben nu een stuk land van bijna 1 hectare, nieuwe foto's staan in mijn profiel, heb er meteen wat "moois" van geknutseld!

In juli/augustus wordt begonnen met de bouw, op het moment zijn ze al bezig om wat oerwoud te kappen. De bananenbomen, cocosbomen, palmbomen en alles met bloemen, blijft bewaard en zal worden gebruikt voor de tropische tuin.

Het grootste gedeelte blijft onaangetast, dus daar blijft het "oerwoud" staan, zodat we een mooi uitzicht hebben en er veel vogels, vlinders, eekhoorns zullen komen, hopelijk geen apen... Liever een slang of een spin, maar niet van die opdringerige woeste apen hoor!

leuk joh,

kunnen we vast een keer iets organiseren met alle meyvlieters gaan we met zijn allen het land bekijken.
en wat vroeg joh pff

en ehm goedemorgen Haha!

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 09:10

Goedemorgen... tot zover...

Super idee, even een weekendje weg met zijn allen, vrijdagochtend vliegtuig in, zaterdag aankomst in Bali, even gezellig BBQ-en met zijn allen, zaterdagavond vliegtuig weer in en dan zondag "uitgerust" weer thuis! Haha! Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 09:13

HaileysComet schreef:
Goedemorgen... tot zover...

Super idee, even een weekendje weg met zijn allen, vrijdagochtend vliegtuig in, zaterdag aankomst in Bali, even gezellig BBQ-en met zijn allen, zaterdagavond vliegtuig weer in en dan zondag "uitgerust" weer thuis! Haha! Haha!

ja zoiets en ehm mag ook best wat langer hoor hoeft niet alleen maar een weekend te zijn whaha.

al zal de ticket wel erg prijzig zijn denk ik zo

gr

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 09:30

De ticketprijzen varieren, het ligt er aan in welk seizoen en met welke maatschappij. We gaan nu waarschijnlijk een groot aantal tickets inkopen, dan zakt de prijs.

Verblijfskosten in Bali zijn echt laag. Bijvoorbeeld sigaretten (ik noem zomaar wat, komt opeens in me op Haha! ) kosten 90 eurocent per pakje en 70 eurocent als je een slof koopt... Uit eten met zijn 7en kost net zoveel als je in Nederland uit eten gaat met zijn 2en. En dan eet je bij een goed restaurant.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 09:33

HaileysComet schreef:
De ticketprijzen varieren, het ligt er aan in welk seizoen en met welke maatschappij. We gaan nu waarschijnlijk een groot aantal tickets inkopen, dan zakt de prijs.

Verblijfskosten in Bali zijn echt laag. Bijvoorbeeld sigaretten (ik noem zomaar wat, komt opeens in me op Haha! ) kosten 90 eurocent per pakje en 70 eurocent als je een slof koopt... Uit eten met zijn 7en kost net zoveel als je in Nederland uit eten gaat met zijn 2en. En dan eet je bij een goed restaurant.

wauw das niet duur kan ik me helemaal kappot roken daar whaha.
lijkt me wel een heel mooi land om te zien.

maar toch dat ticket en zo ver

gr

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 10:21

Ticket is circa 1000 euro per persoon. Trek je rookwaar voor twee weken daar vanaf en twee sloffen neem je mee naar Nederland, scheelt bijna 200 euro, dus dan komt je ticket rond de 800 euro. Positief denken! Haha!

Vlucht heen gaat wel, je hebt er zin in, dus de reis valt mee (in totaal 18 uur met overstap), maar terug naar Nederland valt wel tegen.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 10:22

HaileysComet schreef:
Ticket is circa 1000 euro per persoon. Trek je rookwaar voor twee weken daar vanaf en twee sloffen neem je mee naar Nederland, scheelt bijna 200 euro, dus dan komt je ticket rond de 800 euro. Positief denken! Haha!

Vlucht heen gaat wel, je hebt er zin in, dus de reis valt mee (in totaal 18 uur met overstap), maar terug naar Nederland valt wel tegen.

dat bedoel ik ja wahah.

neem volgende keer een slofje mee voor me kanik vast sparen voor het ticket whaha

gr

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 10:53

Ga zo maar eens naar stal om de paardjes binnen te halen.

Verania morgen avond moet je maar kijken of je help met binnen halen. Ik ben er ook zo rond een uurtje of 5.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 16:36

lytse2003 schreef:
Ga zo maar eens naar stal om de paardjes binnen te halen.

Verania morgen avond moet je maar kijken of je help met binnen halen. Ik ben er ook zo rond een uurtje of 5.

okidoki,

was trouwens vanmiddag even paniek in de tent whaha.
verania stond op het land met deken op en dacht kom laat ik die er maar afhalen is veel te warm.
kom ik op het land zie ik alleen maar paarden die aan het rennen waren alleen zorra kimerley en litse niet dan.
warona verania en ehm die valk hihi rennen en nog eens rennen dacht ook goh zie ik nou dubbel of niet lopen de paarden van die mensen bij ons en die van ons rende naar de wei van hun whaha, nog niet het ergste maar toch het deken van verania ging steeds scheverver zitten totdat ze het niet meer leuk vond en inmiddels al effe aan het rennen was denk ik totaal wel 15 minuten in volle galop door de wei, paar keer over de kop ,uitgegleden weet ik veel, ik rennen en gillen whaha leek wel gek.

uiteindelijk kregen we haar tot stilstand bij het hek verania helemaal zeik nat en pompen bij het leven pff deken eraf en van het land gehaald,
hier en daar wondjes even laten stappen schoongemaakt en weer stappen.
ze zal morgen wel goed stijf zijn,

maar goed in het vervolg geen deken meer oplaten bij verania svp.

gelukkig nog aardig afgelopen

ik ga snel moet wat eten bij fam.

tot morgen

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 10:24

Deken maar niet meer op bij verania. Heb vanmorgen verboom gesproken zij waren ook bezig met de paarden en waarschijnlijk is er iemand gaan kijken bij de paarden helemaal achter en hebben deze op de terugweg het hek niet dichtgedaan. Als je hem niet goed dichtdoet en er komt een paard tegenaan kan hij opengaan.

Ik hoor straks wel hoe het met verania is. Hopen dat ze er niks aan heeft overgehouden.

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 10:31

Ik ben al eens eerder aangesproken door die van de Tinker bij Verboon, dat het hek niet goed dicht was gedaan (die band die om het hek zit). Dit was in de eerste week dat onze paarden op het achterste stuk land stonden. Ik heb haar toen al verteld dat we over het hek klimmen en niet door het hek gaan.

Toen ik vd week weer ging, werd ik weer hierop aangesproken. Maar ik klim altijd over het hek, dus raak het hek niet aan. Dit heb ik Lisa, Mar en Nathalie al gemeld. Maar zij hebben ook het hek niet opengedaan en klimmen ook over het hek heen.

Wel gaat Verboom regelmatig zelf met het golfkarretje naar de achterste wei waar Hailey in staat, misschien dat hij het zelf niet goed dicht doet.

Of dat de paarden aan die band met gesp knagen waardoor het hek open gaat.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 10:32

lytse2003 schreef:
Deken maar niet meer op bij verania. Heb vanmorgen verboom gesproken zij waren ook bezig met de paarden en waarschijnlijk is er iemand gaan kijken bij de paarden helemaal achter en hebben deze op de terugweg het hek niet dichtgedaan. Als je hem niet goed dichtdoet en er komt een paard tegenaan kan hij opengaan.

Ik hoor straks wel hoe het met verania is. Hopen dat ze er niks aan heeft overgehouden.

oke pff was wel effe een gedoe hoor gisteren al die rennende wilde dieren om je heen whaha
was blij dat je kwam om te helpen pff had het niet gered in mijn eentje

gr

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 10:33

Ok dan weten wij dat. Het is nou eenmaal gebeurt en daar kunnen jullie ook niks aan doen. Maar wij moesten dit zeggen. Ik heb die band er gister omheen gedaan want die zat alleen om de paal vast en niet aan het hek.

Maar dan weten wij dat het niet bij jullie vandaan komt.

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 10:35

oke pff was wel effe een gedoe hoor gisteren al die rennende wilde dieren om je heen whaha
was blij dat je kwam om te helpen pff had het niet gered in mijn eentje

gr[/quote]

Waren ze allemaal aan het rennen toen jij kwam of alleen die 3. Het was wel een zooitje zeker en ik denk dat de deken bij verania het nog erger maakte.

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 10:40

lytse2003 schreef:
Ok dan weten wij dat. Het is nou eenmaal gebeurt en daar kunnen jullie ook niks aan doen. Maar wij moesten dit zeggen. Ik heb die band er gister omheen gedaan want die zat alleen om de paal vast en niet aan het hek.

Ok, dan is dat rechtgezet. Ik heb de andere afgelopen dinsdag (15 mei) al geattendeerd met een smsje dat het hek niet goed werd gesloten, dus lijkt me sterk dat ze dan gisteren niet goed opgelet hebben. Ik ben zelf ook niet meer gaan kijken sinds afgelopen dinsdag. Bloos

Waarschijnlijk dus van de kant van Verboom zelf of dat de paardjes lekker aan die band zijn gaan knagen.

Zal wel een slagveld zijn geweest, Verania knallend door de wei met die deken erachter aan. Verder geen gewonden gevallen?

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 10:44

Niet dat ik weet alleen warona een klein wondje.
Toen ik kwam stonden lytse, Kim, Zorra en die drie van verboom rustig te grazen achterin.

De band is volgens mij vergeten want hij zat vast om die paal en hing niet los ofzo.

Maakt ook niet uit. Mij werd alleen gezegd dat we het aan jullie moesten doorgeven. Dat wilde ik ook doen maar is niet meer nodig;-)

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 10:49

Vind wel dat het toch even recht moet worden gezet naar de kant van Verboom toe, want als hun er van uitgaan dat wij dat doen (wat we dus niet doen), dan heb je kans dat het nog een keer gaat gebeuren. Lijkt me niet de bedoeling.

Verder alles goed op Meyvliet? Zeker erg rustig?

Het went wel snel hoor, paard dag- en nacht op de wei, heb zeeen van tijd over. Bloos

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 12:07

Geloof ik best dat je nu veel tijd over hebt. Misschien moeten we het toch even zeggen tegen verboom en misschien toch beter vastmaken met een touwtje ofzo.
Ik weet niet of het nu rustig is ben vanmorgen geweest en toen was het erg druk met kinderen.
Ik heb nu ook al tijd over op mijn vrije dagen nu lytse 8 uur staat. Scheeld echt super veel met de winter.

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 15:16

Ja wel handig om even aan Verboom te melden.
Anders gebeurd het straks weer.

Weet iemand hoe het met Ranger gaat?

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 16:26

HaileysComet schreef:
lytse2003 schreef:

Ok, dan is dat rechtgezet. Ik heb de andere afgelopen dinsdag (15 mei) al geattendeerd met een smsje dat het hek niet goed werd gesloten, dus lijkt me sterk dat ze dan gisteren niet goed opgelet hebben. Ik ben zelf ook niet meer gaan kijken sinds afgelopen dinsdag. Bloos

Waarschijnlijk dus van de kant van Verboom zelf of dat de paardjes lekker aan die band zijn gaan knagen.

Zal wel een slagveld zijn geweest, Verania knallend door de wei met die deken erachter aan. Verder geen gewonden gevallen?

idd warona klein wondje net boven haar hoefje waarschijnlijk van het aantikken,
verania wond op haar hak , lip,andere hak, lies ehm binnenkant been vreder wel oke hoor hwhah.
vandaag gewoon kunnen rijden niet stijf of kreupel gelukkig.

was wel enorm schrikken als je ze zo ziet gaan in de wei echt alle paarden waren van slag ook de dag en nacht wei rende of hun leven ervanaf hing .

we zijn later nog terug gegaan om de rest van de paarden te controleren maar ze waren allemaal oke.

vandaag heeft verania niet op het land gestaan maar morgen mag ze er gewoon weer bij, wilde eerst kijken hoe ze liep en hoe de wondjes eruit zagen.

hoop dit niet weer mee te maken dat kan mijn hart niet aan whaha.

gr shirley en een heel fijn weekend nog