Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
HaileysComet schreef:Lytse ik zag dat je een profiel hebt aangemaakt! Leuk! Als je hulp wil bij een avatar moet je maar even laten weten, ik kan er zo 1 voor je maken! Misschien een leuke hoofdfoto van Lytse?
lytse2003 schreef:Verania veel plezier in Eindhoven
HaileysComet schreef:Goedemorgen Dames!
Nou vanmorgen vroeg al om half 5 opgestaan, om schoonvader op te halen van Schiphol, moest nog wat regelen op Bali. We hebben nu een stuk land van bijna 1 hectare, nieuwe foto's staan in mijn profiel, heb er meteen wat "moois" van geknutseld!
In juli/augustus wordt begonnen met de bouw, op het moment zijn ze al bezig om wat oerwoud te kappen. De bananenbomen, cocosbomen, palmbomen en alles met bloemen, blijft bewaard en zal worden gebruikt voor de tropische tuin.
Het grootste gedeelte blijft onaangetast, dus daar blijft het "oerwoud" staan, zodat we een mooi uitzicht hebben en er veel vogels, vlinders, eekhoorns zullen komen, hopelijk geen apen... Liever een slang of een spin, maar niet van die opdringerige woeste apen hoor!
HaileysComet schreef:Goedemorgen... tot zover...
Super idee, even een weekendje weg met zijn allen, vrijdagochtend vliegtuig in, zaterdag aankomst in Bali, even gezellig BBQ-en met zijn allen, zaterdagavond vliegtuig weer in en dan zondag "uitgerust" weer thuis! Haha!
) kosten 90 eurocent per pakje en 70 eurocent als je een slof koopt... Uit eten met zijn 7en kost net zoveel als je in Nederland uit eten gaat met zijn 2en. En dan eet je bij een goed restaurant. HaileysComet schreef:De ticketprijzen varieren, het ligt er aan in welk seizoen en met welke maatschappij. We gaan nu waarschijnlijk een groot aantal tickets inkopen, dan zakt de prijs.
Verblijfskosten in Bali zijn echt laag. Bijvoorbeeld sigaretten (ik noem zomaar wat, komt opeens in me op) kosten 90 eurocent per pakje en 70 eurocent als je een slof koopt... Uit eten met zijn 7en kost net zoveel als je in Nederland uit eten gaat met zijn 2en. En dan eet je bij een goed restaurant.

HaileysComet schreef:Ticket is circa 1000 euro per persoon. Trek je rookwaar voor twee weken daar vanaf en twee sloffen neem je mee naar Nederland, scheelt bijna 200 euro, dus dan komt je ticket rond de 800 euro. Positief denken!
Vlucht heen gaat wel, je hebt er zin in, dus de reis valt mee (in totaal 18 uur met overstap), maar terug naar Nederland valt wel tegen.
lytse2003 schreef:Ga zo maar eens naar stal om de paardjes binnen te halen.
Verania morgen avond moet je maar kijken of je help met binnen halen. Ik ben er ook zo rond een uurtje of 5.
lytse2003 schreef:Deken maar niet meer op bij verania. Heb vanmorgen verboom gesproken zij waren ook bezig met de paarden en waarschijnlijk is er iemand gaan kijken bij de paarden helemaal achter en hebben deze op de terugweg het hek niet dichtgedaan. Als je hem niet goed dichtdoet en er komt een paard tegenaan kan hij opengaan.
Ik hoor straks wel hoe het met verania is. Hopen dat ze er niks aan heeft overgehouden.
lytse2003 schreef:Ok dan weten wij dat. Het is nou eenmaal gebeurt en daar kunnen jullie ook niks aan doen. Maar wij moesten dit zeggen. Ik heb die band er gister omheen gedaan want die zat alleen om de paal vast en niet aan het hek.
Maar dan weten wij dat het niet bij jullie vandaan komt.
HaileysComet schreef:lytse2003 schreef:Ok dan weten wij dat. Het is nou eenmaal gebeurt en daar kunnen jullie ook niks aan doen. Maar wij moesten dit zeggen. Ik heb die band er gister omheen gedaan want die zat alleen om de paal vast en niet aan het hek.
Maar dan weten wij dat het niet bij jullie vandaan komt.
Ok, dan is dat rechtgezet. Ik heb de andere afgelopen dinsdag (15 mei) al geattendeerd met een smsje dat het hek niet goed werd gesloten, dus lijkt me sterk dat ze dan gisteren niet goed opgelet hebben. Ik ben zelf ook niet meer gaan kijken sinds afgelopen dinsdag.![]()
Waarschijnlijk dus van de kant van Verboom zelf of dat de paardjes lekker aan die band zijn gaan knagen.
Zal wel een slagveld zijn geweest, Verania knallend door de wei met die deken erachter aan. Verder geen gewonden gevallen?