dan hebbie wat te doen 
doeii
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dan hebbie wat te doen 
Falli schreef:Fardos schreef:goedensmorgens allemaal!
Aniet!! en Rubben!! wat een super nieuws zeg! echt onwijs goed!! toch maar beter dat ze hebm eerst uit wilde lezen he!!!!!!
jullie krijgen een
van mij!!!
Zo ik ben gewoon al anderhalf uur door het huis aan het banjeren! ik heb al mijn spullen al 5 keer gepakt mijn checklist is niks meer op te lezen omdat ik telkens na het checken alles nog een keer door heb gekrast zodat ik wel zeker weet dat ik alles heb! hahaha sjonge jonge ik word gek ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest man!!heb al de hele tijd buikpijn hahaha wat een gemuts zeg!!
En nou moet ik ook nog helemaal in mijn uppie met de racet auto van Michael!!!Ik hoop dat ik hem heel hou!
Het weer ziet er in elk geval een stuk beter uit dan gister!
Nou mensen ik ga even iets bedenken om te doen ik hoef pas om half 12 weg!!! ik moet dus nog even de tijd volbreien!
nou ja ik moet nog ff stemmen en ik moet nog ff 3 kilo appels halen en antiklit bij sily dus we komen de tijd wel door hoop ik!!!
Nou als jullie nou gewoon ff vrij zijn en het topic voll*llen of gewoon op je werk natuurlijk dan heb ik wat te doen!!!!![]()
![]()
nou jullie horen alles vanmiddag!!
He Vriend! heel veel succes vanmiddag.. en wij wachten in spanning af of wij er een nieuwe/oude stalgenootje bij krijgen!! Succes!!
Ik ga zo lekker naar de paardjes eerst effe me auto afgooien bij me ouders.. ( mijn ruiterwissers doen het niet en dat is rot rijden in de regen).. En vanavond weer lessen!!!! ik hoop dat het net zo goed gaat als vorige week en dat Joepie er vanavond niet bij komt want dat gaat Champ weer kei hoog bokken!!
Gelukkig is Marieke vandaag voor Bizzie geweest dus dat scheelt mij weer vanavond
AnitaJoeri schreef:hey Nous ik weet weer wat zal je ff pb sturen hihi
Wilde eigenlijk net uitloggen, maar nu wacht ik nog ffies
wat kl*te zeg!
die fardos echt erg
nou geef hem maar een dikke knuffel van mij! en ga maar lekker uitwaaien sterkte
. Ik heb namelijk de hele week al uitgeslapen en elke dag school gemist
zal wel nodig geweest zijn
sybje schreef:Anousie morgenocht nog zin om een stapritje te maken? Het wordt dan wel vroeg :S een uurtje of tien. We kunnen ook een andere keer als jij liever. Ik heb namelijk de hele week al uitgeslapen en elke dag school gemist
zal wel nodig geweest zijn