Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zondebokje

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 14:12

haha nee dat zou ik idd maar niet doen nee... tenzij je vroeg wakker bent en niet meer kan slapen Knipoog dan hebbie wat te doen Haha!

doeii

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 14:15

nou ik en vroeg wakker......Neh!! geen goeie combinatie Bloos

I LOVE Dromen Dromen Dromen Slapen Slapen Slapen

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 14:16

ben weg nu hoor anders ben ik weer telaat om vanavond naar mijn kind zijn voetbal wedstrijd te kijken hihi

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 14:20

opschieten !!!!!!!! doeii haha

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:01

nou hier gebeurt ook lekker veel

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:06

ik ga weer

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:19

Falli schreef:
Fardos schreef:
goedensmorgens allemaal!

Aniet!! en Rubben!! wat een super nieuws zeg! echt onwijs goed!! toch maar beter dat ze hebm eerst uit wilde lezen he!!!!!!
OK dan! jullie krijgen een Kusje van mij!!!

Zo ik ben gewoon al anderhalf uur door het huis aan het banjeren! ik heb al mijn spullen al 5 keer gepakt mijn checklist is niks meer op te lezen omdat ik telkens na het checken alles nog een keer door heb gekrast zodat ik wel zeker weet dat ik alles heb! hahaha sjonge jonge ik word gek ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest man!! Tong uitsteken heb al de hele tijd buikpijn hahaha wat een gemuts zeg!!

En nou moet ik ook nog helemaal in mijn uppie met de racet auto van Michael!!! Bloos! Ik hoop dat ik hem heel hou!
Het weer ziet er in elk geval een stuk beter uit dan gister!

Nou mensen ik ga even iets bedenken om te doen ik hoef pas om half 12 weg!!! ik moet dus nog even de tijd volbreien!
nou ja ik moet nog ff stemmen en ik moet nog ff 3 kilo appels halen en antiklit bij sily dus we komen de tijd wel door hoop ik!!!

Nou als jullie nou gewoon ff vrij zijn en het topic voll*llen of gewoon op je werk natuurlijk dan heb ik wat te doen!!!! Haha! Haha!

nou jullie horen alles vanmiddag!!

He Vriend! heel veel succes vanmiddag.. en wij wachten in spanning af of wij er een nieuwe/oude stalgenootje bij krijgen!! Succes!!

Ik ga zo lekker naar de paardjes eerst effe me auto afgooien bij me ouders.. ( mijn ruiterwissers doen het niet en dat is rot rijden in de regen).. En vanavond weer lessen!!!! ik hoop dat het net zo goed gaat als vorige week en dat Joepie er vanavond niet bij komt want dat gaat Champ weer kei hoog bokken!!

haha dikke pech ik moet idd. met Joepi vanavond in de bak hihi.Ik doe het wel als jij er ook in rijd met champ vind dat beest hartstikke leuk.

Hoop dat Johnnie niet te veel bakkie heeft gesproeid.Volgens mij kan die de bak beter droogfohnen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:22

Ik ga vanavond ook rijden in de bak, met Ko Extreme duivel

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:23

haha hoop dat fallon les heeft krijgt ze bokles en Kokolientje en Joepi leren het aan champ,die zijn tenslotte al gevorderden.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:30

Nou idd, alleen wel jammer dat het op woensdagavond meestal van dat kl.ote weer is!! Nu ook, af en toe giet het hier echt keihard Verdrietig Gelukkig is Marieke vandaag voor Bizzie geweest dus dat scheelt mij weer vanavond Lachen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:38

hey Nous ik weet weer wat zal je ff pb sturen hihi

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:40

AnitaJoeri schreef:
hey Nous ik weet weer wat zal je ff pb sturen hihi

oh spannnend Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Wilde eigenlijk net uitloggen, maar nu wacht ik nog ffies Clown

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:42

nieuwschierig aapje

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:11

Doei!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:37

Nou daar zijn we dan weer met helaas een stuk slechter nieuwd dan ik had gehoopt!! Huilen

Fardos is opnieuw afgekeurd om nog maar iets mee te doen.
In zijn voorbenen was weinig artrose te bekennen maar achter was het er erg slecht aan toe!
Hij kwam de buigproef ook bijna zittend door!! niet dus! Het was echt hartverscheurend om te zien dat hij na de buigproef (achter) bijna niet meer kon lopen het arme paard!
Zijn voorbenen zijn dus goed het komt vanuit zijn achterbenen en heupen!
Ook zijn hartruis is erger geworden!

Volgens de dierenarts heeft hij er geen pijn aan zolang niemand het forceerd dus niet rijden of wat dan ook.

Helaas geen nieuw stal maatje dus!!!!!!!!! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Je wil echt niet weten hoe zwaar kl*te ik dit vond hem zo goed lopen de laatste tijd en zo voorwaarts en vrolijk enz enz maar ja........

nou ik ga ff uitwaaien want ik word een beetje gek hiero!!
tot snel liefs Renee

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:44

aaaawh Ach gut wat kl*te zeg! Huilen die fardos echt erg Ach gut nou geef hem maar een dikke knuffel van mij! en ga maar lekker uitwaaien sterkte Lachen

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:53

dit gaat me allemaal net iets te snel.. Wat ik wel heb meegekregen is dat reneetje niet echt blij is.. in dat geval sterkte girlie en fardos al helemaal.

Anousie morgenocht nog zin om een stapritje te maken? Het wordt dan wel vroeg :S een uurtje of tien. We kunnen ook een andere keer als jij liever Dromen . Ik heb namelijk de hele week al uitgeslapen en elke dag school gemist Haha! zal wel nodig geweest zijn

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:55

Oh dat is balen Renee!! maar wel fijn dat je nu eindelijk meer weet!! Voor hetzelfde geld had je hem naar huis gehaald en hem gaan rijden enzo, dat was voor hem waarsch heel pijnlijk geweest Ach gut
Dat hij lekker in zijn vel zit geeft gelukkig wel aan dat hij niet veel pijn heeft! Wat heeft hij aan zijn achterhand?? ook atrose??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:56

sybje schreef:
Anousie morgenocht nog zin om een stapritje te maken? Het wordt dan wel vroeg :S een uurtje of tien. We kunnen ook een andere keer als jij liever Dromen . Ik heb namelijk de hele week al uitgeslapen en elke dag school gemist Haha! zal wel nodig geweest zijn

Ja hoor, wel zin, maar om 10 uur wegrijden of om 10 uur afspreken??
10u afspreken red ik denk ik wel maar 10 u wegrijden denk ik niet Bloos

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:59

ja dat is indd fijn! ik weet nu echt waar ik aan toe ben er is geen twijfel meer mogelijk duidelijk verhaal dan kan ik stoppen met mezelf telkens blij te maken! de teleurstelling zijn zo hard!!!

Ja inderdaad artrose! maar dus alleen achter terwijl hij door Julie op zijn voorbenen is afgekeurd! maar ja dat zal wel komen door ontlasting van de achterbenen en overbelasting van de voorbenen.

dank je soph!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:04

Het is idd wel fijn om te weten waar je aan toe bent, maar leuk is natuurlik anders Ach gut
Ga je hem daar nu toch laten staan of ga je toch op zoek naar iets waarbij hij meer naar buiten kan?

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:08

Ja leuk is heel anders!!!!

weet ik nog niet Opzich zou hij op die stal waar Marijke staat net zoveel naar buiten kunnen als wat hij nu doet dus opzich is dat wel positief plus het feit dat hij in de buurt staat uiteraard. Dat zou wel een optie zijn maar dan moet ik eerst zekerheid hebben over de box die misschien leeg komt! we zullen het zien.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:09

jammer hoor rene ,maar goed eigenlijk wisten we het al een beetje he,Maar ja je blijft natuurlijk toch hoop houden.Nu weet je het in iedergeval zeker.Erg jammer voor je .

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:12

Ik heb waarsch aankomende maandag nog een lesplek vrij, is er nog iemand die wil lessen??? Amarat loopt nog steeds niet goed, en Natascha heeft last van haar rug, dus ik ga er eigenlijk beetje van uit dat ze maandag nog niet zal lessen!! Ach gut

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 18:18

Jeetje Rene balen zeg.
Heel veel sterkte dan. Kusje

Pffoe jullie l*llen echt snel man. Haha!
Ken het niet bijhouden. Lips are sealed
En ik ben boos, want heb op mn nieuwe Ipod een krasje. Bloos!
Stresssss.... Schijnheilig

Vanavond naar 'Theater de Veste' naar cabaret kijken.
'Hijgende Hakken' jeetje wat een naam whaha. Vork