(Helaas, want ze blijft dus maar dribbelen, zit niet echt lekker 5 uur lang dnek ik)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha 
Amrah schreef:okee:) nee dat zit zeker niet lekker... knoet kon vorig jaar de 2e trektocht dag en de langste niet normaal stappen alleen maar dribbelen:P maar kan nu door hem wel goed doorzitten:P
mijn vriendin zat erop, en die werd helemaal gek
zij moest knoet met zn neus in de kont van Diesel (zat ik op) sturen, dus diesel werd langzamerhand ook gek
ging helemaal bokken enzo
1234 schreef:Amrah schreef:okee:) nee dat zit zeker niet lekker... knoet kon vorig jaar de 2e trektocht dag en de langste niet normaal stappen alleen maar dribbelen:P maar kan nu door hem wel goed doorzitten:P
dat deed hij in onze groep ookmijn vriendin zat erop, en die werd helemaal gek
zij moest knoet met zn neus in de kont van Diesel (zat ik op) sturen, dus diesel werd langzamerhand ook gek
ging helemaal bokken enzo
Ezumii schreef:Ach, zondag in gorssel heeft ze nog 10 km in rengalop gedaan zonder dr écht moe van te worden, dus volgens mij zit er conditie genoeg op![]()
(Helaas, want ze blijft dus maar dribbelen, zit niet echt lekker 5 uur lang dnek ik)

..
ik had eent ijd terug gelezen dat een deel van de kudde gedekt is:
Ze is toch bijna uitgerekend

als ik dan naar t reelaer ga is dat friese veulentje van wikje 3 weken oud
zoo lief

gistermiddag geboren, een bruin merrietje (soory voor offtopic reactie
)
..
..