Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 08:46

Hmm, kat was 't er denk ik niet mee eens dat je wegging. Wel grappig zo'n buurkat als vriendin, sneu dat ze zomaar is verdwenen...

Dat van 't baaisikkeltopic vond ik trouwens in FZ. *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 08:47

He, 14 alweer... Hebben we al een naam voor deel 2? Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 09:10

Cassidy schreef:
Kom trouwens net terug van stal, doe de deur van de auto open, staat er ineens een kat bij de auto, kopjes te geven tegen de deur, ineens de auto inspringen. Nu heb ik een aantal jaren geleden een kat bij mij in de flat gehad, familie van die kat woonde op de eerste verdieping. Die kat kwam iedere keer aan als ik rond middernacht van stal kwam, en wilde met me mee naar boven. Ik heb altijd aangebeld om aan de eigenaren te laten weten dat ze er was (en poeslief kon zo moeilijk bij de bel), maar van de een op de andere dag was ze verdwenen. Ik had net wel de indruk dat ze weer terug was, maar dat bleek toch niet zo te zijn, deze was wat geler, en mijn vriendin was echt grijs.

Iig heb ik met een snorrende kat zeker 10 minuten op schoot gezeten, maar dat werd me toch te gortig. Ik stap de deur uit en wil naar de voordeur lopen, heb ik ineens een kat die haar tanden in mijn arm zet. Rotbeest, ze beet niet door, maar ik heb wel de afdruk in mijn arm staan.....Boos!

Was dus duidelijk niet mijn vriendinnetje...

Jee wat kun je zo'n beest missen he? Ook al is hij niet van jezelf.

Oh wat een stout beest zeg! Gelukkig dat ze je niet tot bloedens toe heeft gebeten. Maar het is idd vreemd hoe je zo'n beestje kan missen, jammer dat ze ineens weg was (die lieve kat dan Tong uitsteken) Je went na een tijdje echt eraan dat ze je komen opzoeken.

@Suus: Aan jou de eer toch? Je bent trouwens wel vroeg! Als ik ziek ben neem ik het er meteen van. Uitslapen tot 11u Slapen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 09:12

Ik kan doordeweeks niet uitslapen tot 11 uur. Haha! De schoonmaakster is d'r nu ook en die maakt ook nog wel 'ns wat herrie. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 09:20

Oooh dan zou ik ook lekker achter de computer gaan zitten Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 09:22

Haha achja, is niet zo heel veel anders te doen, denk dat ik straks maar een dvd uit de kast pluk ofzo... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 09:36

Black Beauty Tong uitsteken Hahaha!

Er zijn trouwens veel reacties op de foto's van Stees. Had je ze ook al naar Eef gestuurd? Wat zei ze ervan?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 09:41

Haha nee geen Black Beauty *LOL*

Tuurlijk zijn er veel reacties, Stees is ook de aaaaallermooiste. Haha! Heb ze ook naar Eef gestuurd, echt te droog, ze zat blijkbaar achter de computer want binnen 2 minuten had ik een bericht terug. *LOL* Dat ze geweldig waren maar dat kwam natuurlijk ook omdat Stees een natuurtalent is. Haha!

Ik stuur je trouwens een pb met de laatste roddels... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:07

Hahaha echt leuk joh! Eef heeft zeker weten gelijk dat Stees een natuurtalent is Ja

Ik wacht rustig af op je pb... Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:11

Haha toen je dat plaatste had je die pb al een minuut of 10 binnen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 11:41

Ja idd, ik kreg geen pb waarschuwing Tong uitsteken

Al DVD gekeken?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 11:45

Hmm nee DVD speler beneden doet stom,
Ik vrees dat je zo weer een pb krijgt, leuk MSN gesprek momenteel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 11:49

Hahaha oeeh dat vind ik spannend Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 11:50

Ik stuur je alvast wat. Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 11:51

Zo, ik heb je weer voorzien van de laatste roddels... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 11:55

Hahaha ontvangen! Geweldig joh Tong uitsteken

Pff, het is pas dinsdag! Nog 2 dagen en ik mag pas weer paardrijden. Hopelijk is het lekker weer donderdag want to nu toe is het 's avonds steeds bagger. Nouja, nieuwe bak is bijna klaar!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 11:57

Is 't bij jullie baggerweer? Nagelbijten / Gniffelen Hier hebben we zon... Bloos

Maargoed, straks maakt 't weer helemaal niks meer uit (behalve als 't snikheet is, mss moet Eef ook nog een paardenzwembad laten maken? Clown *LOL* ). Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:04

Mwoah nu niet, maar vannacht wel. Da's idd lekker dat we ons daar over een tijdje geen zorgen over hoeven te maken.

Nu nog alleen een paardenzwembad ja en Eef heeft alle voorzieningen Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:06

Haha nouja d'r moet vast nog wel wat te verzinnen zijn... Clown

In Denemarken heb ik zo'n loopband voor paarden gezien... Nagelbijten / Gniffelen Misschien ook wel wat... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:07

Pff Hahaha! Wel handig voor de beweging. In een tredmolen zie ik een paard nog niet snel galoperen Clown Kost alleen wel veel centjes denk ik Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:09

Denk inderdaad dat 't best wel duur is zo'n ding, ze hebben ook van die loopbanden die ze onder laten lopen met water, voor paarden met spierproblemen ofzo... Maar als gewone training lijkt 't mij een beetje overbodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:12

Hihihi dan zijn de paarden geen eens paarden meer. Voor spierproblemen is het goed maar om iedere dag je paard op de band te laten staan omdat je niet wilt rijden gaat idd een beetje ver.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:14

Haha tsja, stond d'r ook vreemd van te kijken, een bokker had d'r paard verkocht naar Denemarken en had een filmpje geplaatst van de nieuwe stal, zie je opeens een paard op een loopband stappen... *LOL* Ik had echt zoiets van "huww Blond ", dan hou ik 't liever bij losgooien, longeren of rijden. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:16

Lekker de hele dag buiten staan met vriendjes Ja

Lijkt me wel vreemd om je paard naar DM te verkopen. Dan zie je hem echt nooit meer. Maar mss is dat ook wel goed als je je paard verkoopt.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:19

Naar wat ik heb begrepen gaat ze daar wel vrij regelmatig heen enzo, maargoed die stal was echt enorm luxe, vraag me af wat 't stalgeld is, volgens mij is dat echt niet grappig meer... Nagelbijten / Gniffelen