Dat van 't baaisikkeltopic vond ik trouwens in FZ.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:Kom trouwens net terug van stal, doe de deur van de auto open, staat er ineens een kat bij de auto, kopjes te geven tegen de deur, ineens de auto inspringen. Nu heb ik een aantal jaren geleden een kat bij mij in de flat gehad, familie van die kat woonde op de eerste verdieping. Die kat kwam iedere keer aan als ik rond middernacht van stal kwam, en wilde met me mee naar boven. Ik heb altijd aangebeld om aan de eigenaren te laten weten dat ze er was (en poeslief kon zo moeilijk bij de bel), maar van de een op de andere dag was ze verdwenen. Ik had net wel de indruk dat ze weer terug was, maar dat bleek toch niet zo te zijn, deze was wat geler, en mijn vriendin was echt grijs.
Iig heb ik met een snorrende kat zeker 10 minuten op schoot gezeten, maar dat werd me toch te gortig. Ik stap de deur uit en wil naar de voordeur lopen, heb ik ineens een kat die haar tanden in mijn arm zet. Rotbeest, ze beet niet door, maar ik heb wel de afdruk in mijn arm staan.....
Was dus duidelijk niet mijn vriendinnetje...
Jee wat kun je zo'n beest missen he? Ook al is hij niet van jezelf.