Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

of 
spettertjuh schreef:voor jou is het helaas een ander verhaal Vera en voor Regina. Gelukkig valt er altijd wel wat te regelen hoor als je Regina naar binnen wilt hebben en je kunt zelf niet. Gewoon een paar telefoonnummers vragen van ons en dan bellen. Er is eigenlijk altijd wel iemand die het voor je wilt doen hoor, dat is het fijne van onze stal. We staan altijd voor elkaar klaar hoor

arme donna....ze vindt haar stalletje al helemaal niks...maar ja ze moet er maar aan wennen!
Bij de ingang van de grote ruinengroep was het een soort modder/zwembad geworden! Robje vond het ook allemaal maar niks en liep hard te knorren, is los mee gelopen want het was allemaal maar eng!! Gelukkig staan ze allemaal lekker droog binnen maar ik vrees dat het morgen ook nog binnen blijven wordt met dat vreselijke natte land!!
, poeh, wordt volgens mij hard studeren de komende tijd!!!!

? Eefje23 schreef:Zo het land was echt nat!!!! Diddle vond het maar niets om door de plassen heen te lopen en dacht ik spring er wel overheen!Bij de ingang van de grote ruinengroep was het een soort modder/zwembad geworden! Robje vond het ook allemaal maar niks en liep hard te knorren, is los mee gelopen want het was allemaal maar eng!! Gelukkig staan ze allemaal lekker droog binnen maar ik vrees dat het morgen ook nog binnen blijven wordt met dat vreselijke natte land!!
Xeen, hoop dat je ene goede uitslag krijt en je niet bestraald hoeft te worden, ik duim voor je!!!
Anoes, leuk dat het doorgaat het verzorgen van regina!!!!
Jet, ik heb vandaag het land niet gedaan. Zullen we het woensdag anders evt samen doen???
Jongens, ik ga ook naar bed. Is voor mij morgen ook vroeg dag!!! En morgenmiddag mijn boeken op halen, het zijn er 23!!! Een stapel niet normaal meer en sommige zijn super dik!!! Iemand zin om te helpen met kaften, poeh, wordt volgens mij hard studeren de komende tijd!!!!
Welterusten iedereen en tot morgenavond!!!!
I zit alweer op mijn werk,
moest gisteren een late dienst draaien en vandaag een vroege...krijg ik net te horen dat ik zeer waarschijnlijk geen aflos krijg vanmiddag
, dus mag ik tot 21:00 uur vanavond. Kan ik niet naar spetter.
Ik probeer even Kayleigh te regelen vandaag voor spetter ivm met voer klaar zetten en uitmesten en anders moet ik even een beroep doen op een van jullie......of één van jullie mijn wilde onhandelbare pony wil doen maar dat laat ik nog wel even weten oke????????