Ponykamp Erve Meenderinkboer !!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Re: Ponykamp Erve Meenderinkboer !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 01:11

Het kan volgens mij nog wel de dag zelf, dat was bij mij toen iig zo Knipoog hielden ze neit erg van, maar was niet erg. Als je het op je aanmeldingsformulier zet dat ze misschien mee gaat, of dat je er een keer achteraan belt, dan is het wel goed hoor! Want ik spreek uit ervaring, een paard dat stresst, is egt niet lkkr om mee te rijden, want dan wordt de groep ook opgefokt en dan breng je de anderen in gevaar, bij wijze van Knipoog

Enneuh Elsjj, je mag me naam er dus voortaan wel bij zetten hoor Vork

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 09:48

Jaimyliefje schreef:
wat zeggen jullie? met eigen pony komen daarnaartoe of niet (Roxxiejj gaat voor mij proberen te regelen dat ze op wei kan..) en wat staat er bijv. allemaal op het programma? als we niet constant spelletjes doen heb ik daar echt geen last van.. ik ben liever een beetje bezig met paarden poetsen en een beetje gezelligheid hebben met andere kinderen!

Ik heb mijn eigen paard de vorige keer niet meegenomen, omdat hij toen last had van z'n been en lekker 2 maandjes vakantie mocht houden in de wei bij iemand die ik ken. Knipoog Als ik nog een keer zou gaan zou ik hem wss ook niet meenemen, omdat ik de buitenritten net wat te wild vind voor zijn benen. En ach, ik weet dat hij het goed heeft in de wei en ik vind het ook hartstikke leuk om op andere paardjes te rijden op kamp !!! Ja

Ik zou je paard lekker meenemen als je denkt dat ie het aankan, leuk toch voor haar ? Pling Ze worden tiptop verzorgd !! OK dan!

En over die spelletjes : Roxxiejj zei het ook al, er is niks verplicht. Knipoog De spelletjes zijn heel leuk en je hebt ook genoeg vrije tijd tussendoor. Je mag bijv. ook naar de markt en de winkel daar in de buurt, heel relaxt. Lachen

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 14:01

Jah, Markt, winkel.. Lees: dorp...

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:25

okee Lachen

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:39

Hoe zit het eigenlijk met de grootte van de paarden? Zitten er ook wat grotere paarden bij?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:48

Ja, er zijn een aantal paarden behoorlijk aan de maat.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 17:39

Is 184 groot genoeg voor je? Haha!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 21:45

ehhhmmm.. omg!
1.84 m..?! now that's big sh*t!
Knipoog en roxx, nog nagevraagd?

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:04

1.84 is prima maatje. Haha!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:46

Napoleon?

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:50

Ik ken verder geen namen, maar is dat niet toevallig dat tuigerachtige paard, als leiderpaard op foto's op de site?

Elsjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:03

Hmm ze gebruiken meerdere paarden als "leiderpaard" maar ja .. er zitten inderdaad wat eehmm forsere paardjes bij ja.. haha en rox.. dat verhaal ging nietalleen over jou hoor;) haha anne, charel en zoe hadden t zelfde;) maar okeej

Tyron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:37

Roxxiejj schreef:
Prcies AS, lief doen! Luister naar Apple! Ik ben iig nog ouder dan JIJ, dus moet je niet zo zeuren. Ot heeft een eigen paardje bij Meenderink, dus alles wat zij zegt is waar, TOG OT Haha! Wij zijn de Meenderink-die-hards, dus hou je mond Koe

Had alleen geen Meenderinkboer jas aan, anders hadden ze er nu weer nieuwe pensionklante bij, mja Haha!

Roxxiejj schreef:
Jaa, of er wordt een groot verhaal door AS getypt over de dingen waar ze het bij mij niet over eens is (lekker boeiend overigens: regel 1; ik heb altijd gelijk, regel 2; heb ik geen gelijk, dan krijg ik gelijk!), of wij zijn het met ze 2en die de boel hier terroriseren Clown Haha!

Ook ik ben als jong grietje op dit ponykamp geweest en vond het er geweldig!! Ben nu ongeveer 20 jaar ouder en zit erover te denken om een keer met stal voor een weekend te komen. Misschien wel met de paardjes erbij.

Kan me alleen wel voorstellen als er jonge meisjes op Bokt op zoek zijn naar info over ruiterkampen ze misschien na het lezen van dit soort berichten zijn bedenkingen hebben over de mensen die er rond lopen. Zal voor hun een beetje intimiderend over komen.
Lijkt me niet de bedoeling als reclame voor Erve meenderinkboer!!!

Waarschijnlijk zijn jullie allemaal leuke meiden maar probeer wel op te letten dat dit soort uitspraken, die er meer in dit topic staan, misschien potentiele klantjes afschrikt!!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:47

Neeeuh, valt wel mee hoor Haha!

Maarre, moet je doen, met stal komen, is egt gezellig, kweet het nu al Clown
Laatst bijgewerkt door Roxxiejj op 28-02-07 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:48

Ik heb nog niet gevraagt trouwens, ze waren niet thuis Vork

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 16:06

hmm.. Verdrietig vraag je t dan vandaag roxx?
dankuu Lachen

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:17

Hmm.. Ik kom kennelijk altijd op tijden dat ze er neit zijn. Maar 1 dag meer of minder maakt neit uit hoor Knipoog

Ik denk wel dat het kan, maar dan voor een paar uur per dag, iets van 4 uur of zo, want ze meoten dan iemand erbij hebben, we willen cker weten dat er nix gebeurt. Zoiets denk ik. Maar er zijn ruime stallen hoor, dat je niet denkt dat ie nergens kan lopen of zo Knipoog

Zal het egt morgen vragen, maar goed, als ze er neit zijn, weet ik het ook niet.

(en voor het zelfde geld moet jij zelf bellen, maar dat weet ik verder ook niet, ik regel vast wel iets voor je.)

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 19:38

dankjewel roxx Lachen
als ze vier uur per dag op wei mag staan.. mag ik haar dan ook af en toe losgooien..?
het is maar voor een weekje.. dus ik maak me niet zoveel zorgen Lachen
maar ik wil wel het beste voor dr..
als jij dit voormij regelt kan ik alles met mn ouders gaan regelen!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 20:12

Losgooien kan altijd! Ze hebben een longeersingel waar ze eventueel ook wel een uurtje kan rondlopen. Ik probeer er morgen egt iets aan te doen, maar goed, ik weet nooit wanneer ze thuis zijn.. Bloos

Hens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 21:14

Ik ben het met Tyron eens wanneer zij zegt dat jullie absoluut niet de goede indruk die wij verdienen op deze site achterlaten. Ik mag toch echt hopen dat dat eens veranderd want hier kunnen wij echt niks mee. Met vriendelijke groeten, Hens Meijer Erve Meenderinkboer

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 14:42

Maxielover schreef:
Ik zou als ik jou was dus maar ff op je woorden letten, want ook al zou je 100 jaar ouder zijn dan zou ik nog niet naar je luisteren !!!!!!! Duivel Dus : Hou zelf je grote smoel !!!!!!! Boos!

Moderatoropmerking:
Maxielover, dit soort reacties dragen ook niet bepaald bij tot de gezelligheid hier Boos! Ik stel dus voor dat je zelf ook een beetje inbindt!!!!

Hens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 14:49

Maxielover schreef:
Charret schreef:
Koster was er nog wel toen ik er was. Jammer dat Rex en King er niet meer waren. Rex was een super springer en King was echt King Size! Haha, mega groot dier.
Die Bruno was echt een Fjord toen met lange manen. Ik moet nog wel meer namen kennen van de paarden. Zal eens denken. Ik weet nog wel dat de eigenaar zelf een grote spier witte schimmel had..

Hey, als die Bruno van jou echt zeker weten een Fjord is, is het dus niet de Bruno die ik ken. De eigenaar met een grote spierwitte schimmel weet ik niks van af, er is wel een appelschimmel (paard, geen pony), Norica. Maar die zal het wss niet zijn. Die jij bedoelt ken ik niet denk ik. Knipoog
vlasta schreef:
koster was er ook nog toen ik er kwam.
Ik ben er van mijn 8ste jaar tot en met mijn 19 jaar ieder jaar geweest.
echt een wereld tijd daar gehad.

*wervelwind
*turbo
*nicky
*bianca
*rodi
*radja
*rakker
*vosje

ik weet nog veeeeel meer namen maar kom er nu even niet op

Van alles wat jij hierboven noemt is alleen Bianca er nog, daar heb ik ook op gereden. Pling Leuk ding is dat, haha !! Tong uitsteken De naam Radja heb ik weleens horen vallen, maar die pony is er niet meer. Verder zegt de rest me niks. Knipoog Ik ben benieuwd naar de namen die je nog meer weet !!!

En aan de rest van alle meenderinkboer bekenden weet ik nog wel wat namen die jullie wss ook niet zo vreemd in de oren zullen klinken, zoals Vico, Chevalie, Binky, Matador en Igor M. Ik denk dat jullie die ook wel kennen !!! Dat zijn allemaal pony's. Knipoog

Veel paarden en ponies hebben dezelfde namen gekregen als paarden en ponies die al lang weg zijn. Ze zijn dus soms niet wie je denkt dat het zijn.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 03:01

Elles schreef:
Maxielover schreef:
Ik zou als ik jou was dus maar ff op je woorden letten, want ook al zou je 100 jaar ouder zijn dan zou ik nog niet naar je luisteren !!!!!!! Duivel Dus : Hou zelf je grote smoel !!!!!!! Boos!

@ Elles : Heb je gelezen wat Roxxiejj allemaal wel niet over mij gezegd heeft ? Boos! Als ik een moderator roep gebeurt er haast niks, komt er een moderator en omdat ik een keer van me afbijt en ik krijg meteen dit naar me hoofd, mooi is dat !!!! Stoom uit je oren

Hens schreef:
Ik ben het met Tyron eens wanneer zij zegt dat jullie absoluut niet de goede indruk die wij verdienen op deze site achterlaten. Ik mag toch echt hopen dat dat eens veranderd want hier kunnen wij echt niks mee. Met vriendelijke groeten, Hens Meijer Erve Meenderinkboer

Amen !!!! Ja

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 03:03

MarrieLeen schreef:
Ik ken verder geen namen, maar is dat niet toevallig dat tuigerachtige paard, als leiderpaard op foto's op de site?

Jij bedoelt wss Felix, dat is idd één van de reuzen daar !!! Knipoog Ik heb er 1x op gereden, hij is pittig maar wel ontzettend gaaaaaaaaaaaaaf !!!!! Cool

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 05:06

@Jaimyliefje: Ik heb gevraagt, het was geen probleem. Wat je eventueel zou kunnen doen, is een pbtje sturen naar Hens hier op bokt, hij is de eigenaar van Erve Meenderinkboer. Dan weet hij ook gelijk over wie ik het had Knipoog