Enneuh Elsjj, je mag me naam er dus voortaan wel bij zetten hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jaimyliefje schreef:wat zeggen jullie? met eigen pony komen daarnaartoe of niet (Roxxiejj gaat voor mij proberen te regelen dat ze op wei kan..) en wat staat er bijv. allemaal op het programma? als we niet constant spelletjes doen heb ik daar echt geen last van.. ik ben liever een beetje bezig met paarden poetsen en een beetje gezelligheid hebben met andere kinderen!
Roxxiejj schreef:Prcies AS, lief doen! Luister naar Apple! Ik ben iig nog ouder dan JIJ, dus moet je niet zo zeuren. Ot heeft een eigen paardje bij Meenderink, dus alles wat zij zegt is waar, TOG OTWij zijn de Meenderink-die-hards, dus hou je mond
![]()
Had alleen geen Meenderinkboer jas aan, anders hadden ze er nu weer nieuwe pensionklante bij, mja
Roxxiejj schreef:Jaa, of er wordt een groot verhaal door AS getypt over de dingen waar ze het bij mij niet over eens is (lekker boeiend overigens: regel 1; ik heb altijd gelijk, regel 2; heb ik geen gelijk, dan krijg ik gelijk!), of wij zijn het met ze 2en die de boel hier terroriseren![]()
Maxielover schreef:Ik zou als ik jou was dus maar ff op je woorden letten, want ook al zou je 100 jaar ouder zijn dan zou ik nog niet naar je luisteren !!!!!!!Dus : Hou zelf je grote smoel !!!!!!!
Maxielover schreef:Charret schreef:Koster was er nog wel toen ik er was. Jammer dat Rex en King er niet meer waren. Rex was een super springer en King was echt King Size! Haha, mega groot dier.
Die Bruno was echt een Fjord toen met lange manen. Ik moet nog wel meer namen kennen van de paarden. Zal eens denken. Ik weet nog wel dat de eigenaar zelf een grote spier witte schimmel had..
Hey, als die Bruno van jou echt zeker weten een Fjord is, is het dus niet de Bruno die ik ken. De eigenaar met een grote spierwitte schimmel weet ik niks van af, er is wel een appelschimmel (paard, geen pony), Norica. Maar die zal het wss niet zijn. Die jij bedoelt ken ik niet denk ik.
vlasta schreef:koster was er ook nog toen ik er kwam.
Ik ben er van mijn 8ste jaar tot en met mijn 19 jaar ieder jaar geweest.
echt een wereld tijd daar gehad.
*wervelwind
*turbo
*nicky
*bianca
*rodi
*radja
*rakker
*vosje
ik weet nog veeeeel meer namen maar kom er nu even niet op
Van alles wat jij hierboven noemt is alleen Bianca er nog, daar heb ik ook op gereden.Leuk ding is dat, haha !!
De naam Radja heb ik weleens horen vallen, maar die pony is er niet meer. Verder zegt de rest me niks.
Ik ben benieuwd naar de namen die je nog meer weet !!!
En aan de rest van alle meenderinkboer bekenden weet ik nog wel wat namen die jullie wss ook niet zo vreemd in de oren zullen klinken, zoals Vico, Chevalie, Binky, Matador en Igor M. Ik denk dat jullie die ook wel kennen !!! Dat zijn allemaal pony's.
Elles schreef:Maxielover schreef:Ik zou als ik jou was dus maar ff op je woorden letten, want ook al zou je 100 jaar ouder zijn dan zou ik nog niet naar je luisteren !!!!!!!Dus : Hou zelf je grote smoel !!!!!!!
@ Elles : Heb je gelezen wat Roxxiejj allemaal wel niet over mij gezegd heeft ?Als ik een moderator roep gebeurt er haast niks, komt er een moderator en omdat ik een keer van me afbijt en ik krijg meteen dit naar me hoofd, mooi is dat !!!!
Hens schreef:Ik ben het met Tyron eens wanneer zij zegt dat jullie absoluut niet de goede indruk die wij verdienen op deze site achterlaten. Ik mag toch echt hopen dat dat eens veranderd want hier kunnen wij echt niks mee. Met vriendelijke groeten, Hens Meijer Erve Meenderinkboer
MarrieLeen schreef:Ik ken verder geen namen, maar is dat niet toevallig dat tuigerachtige paard, als leiderpaard op foto's op de site?