Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jolien87 schreef:Hihi tja die kapstokken van jou zijn hardnekkig hoor...
Maar is dus nog een heel gedoe dat transport, maar ach dan heb je wel een leuk avondje he haha...
Ik moet nog 2 avonden wachten, ben benieuwd wat ik deze week onder mn bips krijg;)
Mocht ik je niet meer voor morgen spreken, veel plezier lotje!!!
hee en kapstokjes zijn heu sniet erg, want ik heb niet voor niks les
en jij bent een hardnekkige achteroverhanger
maar misschien dat mn vader kan vragen of we zo af en toe de trailer kunnen lenen... als t niet elke week kan, misschien om de 2 weken? dus ene week wel, andere week niet... dan kan ik iig af en toe op dr rijden... ach en anders heb ik iig morgen een leuke avond gehad toch 
Amethyst_ schreef:Ik heeft een nieuw wedstrijdpaardjeis een paard dat op de manege heeft gestaan, ongeveer 8 jaar
en is nog maar pas weg
stond altijd in de die boxen bij de zadelkamer... naam zeg ik niet
daantjuhhh schreef:Kent ook iemand Ginger Ale??
Die heeft als het goed is in pension gestaan.
Rood schimmel met grijze manen! (Grote D pony)
Kijken wat voor grappige ideeen komen (me naam haal ik ff uit mijn profiel
)
Ze zou verhandeld worden zodra er een nieuw paard zou zijn voor me, maar het gaat nu zo goed dat ze nog mag blijven! 
)! Moet zef nog wel veel leren en dat voelde ik meteen, maar zo voor de eerste keer samen, ben ik trots op haar! We gaan kijke of ze mee naar school kan (of het bedrijf steld haar beschikbaar, of het wordt kopen) en we gaan een startkaart aanvragen. Is alleen sinds afgelopen zaterdag kreupel, en morgen komt de dierenarts. Hoop voor het beste! Jolien87 schreef:Hihi Lotte heeft geen eigen nieuwe paard, maar wacht maar af hihi:)
Enne Lotte: we gaan elkaar niet uitschelden he *citeer: hardnekkige achteroverhanger* Hoewel, ik noemde je vandeweek een opschepper hihi;)
Maargoed daar heb ik ook les voor, ik zal donderdag aan het eind van de les niet meer achterover hangen:)
Maar ik moet morgen werken van 5 tot 8 omdat ik gisteren vrij was...dus gaat helaas niet maar ik zal wel een andere keer kijken als Gina ook mee is:)

onze buurman heeft een goeie auto, beetje hetzelfde busje als berthus, maar die gast is op vakantie en komt zondag pas terug
maar die auto ogen we wss wel lenen
dus ik HOOP dat het volgende week wel door kan gaan... en anders ga ik wel gewoon weer es bij linda oefenen 
dus hardnekkige achteroverhanger is nog niet zo erg
en we hebben niet voor niks allebei les dus
Miss_Blimm schreef:Hej ja Har&Lon... welk paard hebben ze nu dan? Zag een hele tijd terug op Marktplaats hun zwarte te koop staan... Enneh fotoooo van je nieuwe paardje!
dus dat duurt nog wel ff
als ik een foto stuur di eik nu heb weet iedereen het meteen
12 november zeg ik het pas

want dan kunnen we dus auto van de buurman lenen... en die heeft meer dan genoeg trekkracht... dus hoop dan wel in de les met r te kunnen rijden 
iig als je tijd hebt he
omdat paard op manege heeft gestaan en van berthus is, omdat ze goede relatie hebben met herma wientjes... en dat is NIET om op te scheppen
Vooral van die vosmerrie ben ik erg benieuwd naar...Imitador schreef:Ow rot is dat hè?
Ik meld me hier ook maar even aan. Als je me niet kent, jullie mogen radenKijken wat voor grappige ideeen komen (me naam haal ik ff uit mijn profiel
)
Jolien87 schreef:Haha late reactie van mij: Achja Lotte maar we houden wel van elkaar he;)
Volgende week woensdag heb ik een volleybal toernooi van Maaike d'r werk maar ik ga zeker wel een keertje mee, balen dat het vanavond niet kon:(
Op wie heb je nu gereden dan?
ging echt vet goed
ze stuiterde alleen in galop, voor de rest liep ze heel netjes aan de teugel enzo
volgende week wil berthus misschien zelfs rijden
als ie tijd heeft... kwam m tegen op de manege en toen zei die dat
dus is even afw88, moet dinsdagaaf ff belle... maar doe sowieso met wedstrijd mee
miss op Lady, miss niet
) en er zijn er 3 die een cocktail moeten hebben. Vind het maar raar, wij zijn toch gewoon klanten van hem, hoor je je afspraken na te komen. Wij kunnen zo ook niet verder.