Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolien87 schreef:Hihi tja die kapstokken van jou zijn hardnekkig hoor...
Maar is dus nog een heel gedoe dat transport, maar ach dan heb je wel een leuk avondje he haha...
Ik moet nog 2 avonden wachten, ben benieuwd wat ik deze week onder mn bips krijg;)
Mocht ik je niet meer voor morgen spreken, veel plezier lotje!!!
Amethyst_ schreef:Ik heeft een nieuw wedstrijdpaardjeis een paard dat op de manege heeft gestaan, ongeveer 8 jaar
en is nog maar pas weg
stond altijd in de die boxen bij de zadelkamer... naam zeg ik niet
daantjuhhh schreef:Kent ook iemand Ginger Ale??
Die heeft als het goed is in pension gestaan.
Rood schimmel met grijze manen! (Grote D pony)
Jolien87 schreef:Hihi Lotte heeft geen eigen nieuwe paard, maar wacht maar af hihi:)
Enne Lotte: we gaan elkaar niet uitschelden he *citeer: hardnekkige achteroverhanger* Hoewel, ik noemde je vandeweek een opschepper hihi;)
Maargoed daar heb ik ook les voor, ik zal donderdag aan het eind van de les niet meer achterover hangen:)
Maar ik moet morgen werken van 5 tot 8 omdat ik gisteren vrij was...dus gaat helaas niet maar ik zal wel een andere keer kijken als Gina ook mee is:)
Miss_Blimm schreef:Hej ja Har&Lon... welk paard hebben ze nu dan? Zag een hele tijd terug op Marktplaats hun zwarte te koop staan... Enneh fotoooo van je nieuwe paardje!
Imitador schreef:Ow rot is dat hè?
Ik meld me hier ook maar even aan. Als je me niet kent, jullie mogen radenKijken wat voor grappige ideeen komen (me naam haal ik ff uit mijn profiel
)
Jolien87 schreef:Haha late reactie van mij: Achja Lotte maar we houden wel van elkaar he;)
Volgende week woensdag heb ik een volleybal toernooi van Maaike d'r werk maar ik ga zeker wel een keertje mee, balen dat het vanavond niet kon:(
Op wie heb je nu gereden dan?