Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is wel echt heel erg leuk, die crosswei!
En die wist een kilometer van te voren al wat er ging komen. Dan zit je dus echt te stuiteren in je zadel door het beestje wat onder je loopt 
) Myukii schreef:Wat ook wil helpen, als je toch een beetje er tegenop ziet, om een pony/paard te kiezen, die nog niet, of maar 1 keer mee geweest is. Die weten nog niet wat er gaat komen, en hobbelen er maar gewoon wat achteraan.
Ik zat vorig jaar op Maroc, een echte doorgewinterde trektochtponyEn die wist een kilometer van te voren al wat er ging komen. Dan zit je dus echt te stuiteren in je zadel door het beestje wat onder je loopt
), voel je je vast vertrouwder op.
TwankoLover schreef:Oke, dank jullie wel!! Ik ga er gewoon overna denken of ik wacht nog een jaar of twee totdat ik er echt klaar voor ben.
Groetjes Alexandra
ps. samson lijkt mij een leuk paard!:)
.. Super lief paard, je rijd er zo mee weg
TwankoLover schreef:Is hij op trektocht ook heel braaf? Is hij heel snel? Is hij populair?
Groetjes Alexandra
SimoneDV schreef:Ik ben er ook geweest, moest helaas op de dag dat de trektocht begon weg, dus dat deel heb ik niet gedaan, maar vond het er wel heel leuk.
TwankoLover schreef:Is hij op trektocht ook heel braaf? Is hij heel snel? Is hij populair?
Groetjes Alexandra
Charlie_pony schreef:Ik ga waarschijnlijk van 4 t/m 6 mei erheen voor mijn ruiterbewijs
Iedereen was wel superzenuwachtig maar verder ist echt een enorm gezellig weekend.. Maargoed het is natuurlijk altijd gezellig op t reelaer
(als dat nog niet volgeboekt was)
lexlover schreef:Als het goed is kom ik de eerste week van de vakantie de trektocht mee rijden !(als dat nog niet volgeboekt was)
Myukii schreef:Als ik ga, ga ik in de week van 15 juli. Kreeg paar weken terug een pb van Smeejj dat eef, keet, zij en misschien nog een paar anderen in die week ook zouden gaan.
Maar zit heel erg met de vraag of ik op een reelaer-paardje zal gaan, of met mijn eigen verzorgknol..
Is natuurlijk wel een superervaring, met Lester op trektocht. Zeker omdat het de laatste tijd met ons zo super goed gaat (qua vertrouwen enzo dan, hoe goed het gaat met rijden kan ik zelf nooit over oordelen), lijkt het me geweldig om lekker met hem een weekje weg te gaan.
Aan de andere kant moet ik dan in een half jaar nog wel écht heel erg aan zijn 'grote-voertuigen-angst' doen, want om de hele tijd met een onwijs gespannen paard te zitten als er een trekker aankomt zie ik niet zo zitten..
Verder is op een manegepaard ook wel erg relaxed, heb je toch eigenlijk een stuk minder verantwoordelijkheid. Niet dat ik de verantwoordelijkheid niet op me wil nemen, maar ik weet zeker dat ik onwijs ga zitten stressen of het niet te zwaar voor hem is, dat hij het niet te warm krijgt, dat hij niet kreupel loopt, wondjes in zijn mond, enz enz. En ik heb ook geen zin om de zeikerd van de week te zijn, omdat ik altijd denk dat mijn knol weer zielig is![]()
Hoop dat die week nog voorlopig even een maandje niet vol raakt, kan ik nog even goed nadenken.
En als ik niet met Lester ga, reserveer ik bij deze Maroc weer
xxJuStMixx schreef:Myukii schreef:Als ik ga, ga ik in de week van 15 juli. Kreeg paar weken terug een pb van Smeejj dat eef, keet, zij en misschien nog een paar anderen in die week ook zouden gaan.
Maar zit heel erg met de vraag of ik op een reelaer-paardje zal gaan, of met mijn eigen verzorgknol..
Is natuurlijk wel een superervaring, met Lester op trektocht. Zeker omdat het de laatste tijd met ons zo super goed gaat (qua vertrouwen enzo dan, hoe goed het gaat met rijden kan ik zelf nooit over oordelen), lijkt het me geweldig om lekker met hem een weekje weg te gaan.
Aan de andere kant moet ik dan in een half jaar nog wel écht heel erg aan zijn 'grote-voertuigen-angst' doen, want om de hele tijd met een onwijs gespannen paard te zitten als er een trekker aankomt zie ik niet zo zitten..
Verder is op een manegepaard ook wel erg relaxed, heb je toch eigenlijk een stuk minder verantwoordelijkheid. Niet dat ik de verantwoordelijkheid niet op me wil nemen, maar ik weet zeker dat ik onwijs ga zitten stressen of het niet te zwaar voor hem is, dat hij het niet te warm krijgt, dat hij niet kreupel loopt, wondjes in zijn mond, enz enz. En ik heb ook geen zin om de zeikerd van de week te zijn, omdat ik altijd denk dat mijn knol weer zielig is![]()
Hoop dat die week nog voorlopig even een maandje niet vol raakt, kan ik nog even goed nadenken.
En als ik niet met Lester ga, reserveer ik bij deze Maroc weer
haajj,,,
ik ga dus ook in die week, en volgens mij raakt hij al redelijk vol,,,
ik ken zo al 4 andere mensen die gaan en ik en jij dus.. maar en kunnen er 13 in ofzo he??
maar als je er nog over na wilt denken zou ik daar niet al te lang mee wachten.., want het kan zo zijn dat hij ineens vol zit.
) lydiakampman schreef:Maroc is zooon lieverdje! Ik heb Maroc, Indy en Samson gekend als kleine hengstjes:) Toen waren het nog jaarlingen en stonden ze in friesland op de boerderij. Daar komen Wikje, Arendt en Paola ook vandaan. Kennen jullie die ook? Dat waren mijn verzorgpaarden:D Ik ben bij Wikje haar geboorte geweest, echt zon lief veulen was ze! En nu nog steeds toch?
Kunnen jullie me nog wat over ze vertellen? Ben afgelopen zomer wel wezen kijken op het reelear en heb toen Arendt en Wikje gezien. Arendt is echt groot geworden!!:D Naja, ik hoor wel of iemand nog leuke verhalen heeft over ze:D

?
)
.. Voor de rest leuk (af en toe eigenwijs
) pony-tje..