Wat is het top weer he? Ik denk dat ik vanavond maar weer een poging ga wagen met mijn knollie... Tegen beter weten in... Maar hij gaat altijd zo fijn als Crista hem gereden heeft
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Pluutje schreef:Ja, in het bos is een "waterbak", erg leuk, die zul je vast wel gaan checken als je bij de amsterdamse staat!
Ik ken trouwens ook nog wel wat mensen bij de jongh, haha:
- fleur met e-mia, haar bijrijdster daisy(op vrijdag) en haar moeder danny. e-mia is een klein bruin paardje, leuk dier, alleen mankeert ze vaak wat.(stond eerst op de ruif)
- daniële en miranda hebben nog niet zo lang een klein paardje daar staan, paardje ken ik verder niet., maar daniële had eerst een ander paard bij de ruif (die is overleden)
- een pony die nadine heet, meisje heet samantha, haar moeder is er ook vaak bij hoe die heet weet ik niet..pony is een beetje grijs.
- eerst stond annemarie er met prestor, een fjord die (geloof ik) M liep,echt een geweldig beest!!!!!heeft ook een tijdje op de ruif gestaan, was en ben er nog steeds helemaal verliefd op.

Ik ben eigenlijk wel blij dat het afgebeld is, dat scheelt weer beslissingen nemen.

Pluutje schreef:
@ Biep: Bij de Amsterdamse ken ik trouwens Emma, haar paard heet Marel (neem tenminste aan dat ze er nog staat), die wil je vast wel een keer het bos laten zien. En dan mag je haar gelijk de groeten van mij doen
biep schreef:Pluutje schreef:
@ Biep: Bij de Amsterdamse ken ik trouwens Emma, haar paard heet Marel (neem tenminste aan dat ze er nog staat), die wil je vast wel een keer het bos laten zien. En dan mag je haar gelijk de groeten van mij doen
haha zal ik doen!
Ik heb echt zin in de gezelligheid van een manege! Ik voel me er toch zoveel meer thuis dan op pensionstallen.
Ik heb het zelf even helemaal gehad met maneges. 
paranoia...) Heb hem maar een krentenbolletje gevoerd en laat hem tot vanavond binnen. Als hij vanavond nog steeds geen Frankenstein is ga ik er maar van uit dat het allemaal wel mee valt. Wou alleen geen risico nemen
!
... één en al kak toch? Het zijn super mooie stallen, daar niet van...
(de sexy pony van batje
) muiszje schreef:@ Vikki: loopt er bij jullie toevallig nogsteeds ene Bas Kuyer rond? (jongen, ongveer 18 jaar, beetje zo'n wannabee hip hop..)
En ken jij toevallig Sabine strating personelijk? (minie_bienie hier op bokt..) ..
En tja, MNA.. pure kak zooi! heb er ook een tijdje gereden..(Waar denk je dat ik anders mijn Rrrr vandaan haal ?! :p )