, snel uitgeblazen
)Oja, en niet te lang de aansteker op 1 plek houden, blijven bewegen van boven naar onder en andersom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, snel uitgeblazen
)

Whispertje schreef:haha, alleen wel een tip: als de haren erg lang zijn, knip er dan eerst een stuk af, anders duurt het te lang voor de haar weg is en wordt het te warm. (had ik in zn oor, werd toch wel een grote vlam, snel uitgeblazen
)
Oja, en niet te lang de aansteker op 1 plek houden, blijven bewegen van boven naar onder en andersom

Lijkt me idd heel zwaar!
ik bedoelde gewoon aankomende zaterdag haha
en zelfs daar wil ik het liefst altijd nog hulp bij
arme pony

zie het wel

en als mij het niet lukt om uit te leggen kan mick het ook doen
(heb het van hem geleerd
) en anders doen we het wel 9 april, dan heb ik ook wedstrijd, maar denk dat die ook niet door kan gaan vanwege passion. Het gaat nu wel een stuk beter!
Mag ik dan even draad van jullie "lenen" Ik ga niet naar de ruitersportzaak ervoor namelijk (of verkopen ze het ook op stal?)
LaFunkyJazz schreef:1 juli, staat op de site, weet nog niet ofk mee wil doen danzie het wel
is leuk

jaja, alleen omdat Marjolein het aanraadde, even voelen hoe het moet voelen (ja, soms luiste rik nog wel eens naar Marjolein
) 
geintje, oliebol, had ik toch bijna iemand op mee op dress. wedstrijd te gaan