De enige pony op de Veluwe waar ik dus ècht niet mee op kon schieten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De enige pony op de Veluwe waar ik dus ècht niet mee op kon schieten
Al had ze me geloof ik wel een keer gebeten
prints schreef:ha lotje..
nee hoor ik les niet meer bij jeanette GELUKKIG...
les weer gewoon prive bij audrey.
printsje gaat nu weer vooruit..
hoest met jou en noom?
les je nog wel bij jeanette?
Zo heb ik ook nooit op lucky, scoopy en iris gereden..
[/quote]
af en toe mis ik die tijd nog wel hoor, die ik als puber had met de hele les op een zaterdag
hahahah! Ik heb daar ook Marianne (die ook les gaf soms) Verheul leren kennen daar en is nog steeds mijn beste vriendin (we zijn nu 49 en nog steeds gek en met ieder een eigen paard) Toen Elly wist dat ze er niet lang meer zou zijn heeft ze ons gebeld en gevraagd of we Anouk wilden hebben (was een oude haflo-arabier waar menig kind op heeft leren rijden volgens mij) en dat is toen gebeurd. Ze bleek echter al 28 (en niet een jaar of 22 zoals Cor zei...) en is op 30 jarige leeftijd in de wei gestorven. We hadden nog contact met haar vorige eigenaresse en die heeft ons later nog oude foto's gestuurd! Leuk om dit allemaal weer te lezen! Ik heb trouwens nog wel foto's maar moet die dan scannen..
Wel fijn dat ze bij jullie nog 2 fijne jaartjes heeft kunnen hebben.. 
Tjsa dat was een regelrechte ramp en afgang.
. Heel erg erg.Naomi_Star schreef:RABO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dat is echt mijn favo horse! als ik geld heb om er eentje bij te kopen zou ik rabo er bij nemen! Mijn ouders zijn nog in overleg geweest met cor om rabo te kopen meer dan 3 jaar geleden maar Cor vroeg er veel te veel voor! Toen zouden we hem misschien gaan huren maar toen kwam Naomi op mijn pad
Josefien schreef:haha ja dat was het huisvrouwenuurtje, kids naar school/ creche en dan na het rijden koffiedrinken!!