Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xxJuStMixx schreef:ook vaag,, want die caprilli waren er al eerder dat die vaardigheids..,, en ik heb nou geen zin om door pionetjes heel te slalomen om te kunnen gaan springen..,, maar ik zal het daar ook nog even vragen
heej je komt tog 12 feb. een x bij ons in de les rijden?
., klopt heb ik van kel!,, jij hebt echt vet leuke foto's van de manege paarden/pony's! 
xxJuStMixx schreef:jah,, bij ons in de les dus., klopt heb ik van kel!,, jij hebt echt vet leuke foto's van de manege paarden/pony's!

Welke foto's bedoel je?

Mijn knapperd! En dat ene paard wat jij bedoelt is mijn lieve Ondresse!
Ik mis haar nog steeds, was en is een geweldig paard! mAnDyXX schreef:de laatste tijd zij er aleen maar nieuwe pony´s bij gekomen ook die zijn wel heel erg leuk maar wil ook weer een keer nieuwe paarden laatst was onze les meer een pony´s les dan paarden pony haaha
jippie had het eerlijk gezegt niet gedacht maarjaa...

xxJuStMixx schreef:ja,, arwin is echt jouw schat he??. ondresse leek mij echt een superpaard!., ben benieuw of we nog eens nieuwe paarden krijgen,. de laatste tijd zijn er bijna aleen maar pony's bij gekomen., maar volgens mij is ingrid altijd wel op zoek.
Arwin is mijn lieverd! Toppaard!
Ondresse is ook een super paard! 
jacqii schreef:heeii heei allemaal ik heb heel lang niet geschreven maar jullie hebben het over wedstrijden!!
ik ben 1e!!jippie had het eerlijk gezegt niet gedacht maarjaa...
en gister tijdens het rijden was donna wild he,, ik ben er zovaak bijna afgevallen en was steeds bijna he annemiek?
jacqii schreef:heeii heei allemaal ik heb heel lang niet geschreven maar jullie hebben het over wedstrijden!!
ik ben 1e!!jippie had het eerlijk gezegt niet gedacht maarjaa...
en gister tijdens het rijden was donna wild he,, ik ben er zovaak bijna afgevallen en was steeds bijna he annemiek?
_Roosmarijn_ schreef:xxJuStMixx schreef:jah,, bij ons in de les dus., klopt heb ik van kel!,, jij hebt echt vet leuke foto's van de manege paarden/pony's!
Ja ik heb er inderdaad heel wat ja, komt doordat we dat boek toen moesten maken. Maar ik heb er inderdaad wel leuke tussen zitten, zo nu en dan heb je geluk dat je ze er zo leuk op krijgt! Heb jij die foto's dan ook die ik aan kelsey heb gegeven?
,,