Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Missbambie

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 11:09

Hoi Hoi

Ik ben ook een ex bruin, ik stond daar met witte Joy de meeste kennen mij en denk ik nog wel!!
ik heb maanden geleden nog gelest met joy bij bruin maar ben er mee gestopt.

Groetjes Sylvia en Joy

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 11:21

Hey Sylvia, jou ken ik natuurlijk nog wel.

Hoe is het met Joy?

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 11:34

flair schreef:
Hey Sylvia, jou ken ik natuurlijk nog wel.

Hoe is het met Joy?

wahahah wie kent mij nou niet met joy gaat het goed ik zal eens weer een foto plaatsen van haar!! ze word wel oud (17) , hoe ist met flair plaats ook even een keer een paar foto'tjes van flair

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 13:50

Dag Syl

Ik had een tijdje terug ook ene keer meegereden is de springles, we hadden een paardje voor iemand staan die beleerd moest.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 13:54

Hmm Flair staat al een jaar stil met spat, na het zomerseizoen gaat ze weg. Daarvoor wil ik nog een fotoshoot met haar, maar daar moet ik MariekeR nog even lief voor aankijken

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 18:20

Ik was trouwens vanmiddag op de manege, en ik zag dat ze die lichtbanen toch open aan het maken zijn . Staan de paarden bij de bak daar, tenminste niet in het donker.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 18:34

ja haha dat zag ik ook ( ik was bij jou maar goed haha )
Brooklynn wordt waarschijnlijk ingeslapen wisten jullie dat al.. Als ie niet wordt verkocht.. Vind ik erg zielig voor een goed gezond paard, maar ja, waarschijnlijk ( hopelijk ) wordt ie nog wel verkocht..

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 19:38

Jah ik hoop ook dat ie nog een leuk baasje vind. Best een leuk paard, vind het een beetje sneu om hem in te slapen als ie helemaal gezond is, en alleen omdat de eigenaar hem niet meer wil .

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 20:17

Hmm lijkt me sterk dat dat gebeurt, dan denk ik dat de manege hem nog eerder zal kopen voor iets meer dan de slachtprijs.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 00:35

Och, echt Brooklyn en waarom dat dan ? En wat zou de manege er dan mee moeten.
Het was vanavond ook de laatste avond van Jacoba op de manege wederom heel erg triest.
Joh, Kim ik had helemaal niet begrepen dat het zo slecht was met Flair, ik had eens van je begrepen nog een maand, nou die is al lang voorbij, dus ik dacht dat er hoop was of het goed gekomen was.

Nog een vraag, die bonte Alaisha van Mirjam, die was ook ineens weg realiseerde ik me ineens weken geleden. Wat is daar dan mee aan de hand ? Toch niet ook dood ofzo ?

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 08:26

Nee, die staat nu ergens anders, dichterbij waar Mirjam woont.

Die maand was in april waarschijnlijk, in mei zou ik terug moeten naar de dierenarts maar omdat ze toch echt niet goed was blijft ze nu zolang ze in het land kan. Voor die tijd ga ik nog wel een keer foto's laten maken om bevestiging te krijgen van de dierenarts, maar ik gok 99% dat het slecht is.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 11:12

Poeh ! Lekker waardeloos. Zo hebben we de laatste tijd al van wat paarden afscheid moeten nemen: Pelleja, Omega, Falcon, Kasper, Charlie, Imea, Gypsy, Mojo...en dan noem ik alleen nog maar de prive paarden...

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 17:28

en de manege paarden en pony's: bonny, chico, gemmie, boomy, en nu gaan freddy, hunter, cupido, mistral en inita ook nog.. en er was nog een paard gegaan maar die ben ik vergeten..

Kim ik hoop dat flair vooruit is gegaan !! Ik denk niet dat de manege Brooklynn koopt omdat hij zonder hulpteugels er vandoor gaat.. Ik denk dat er nog wel wat aan te doen is..

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 18:01

Rachid is toch ook weg? En Devlin?

Ooh ja, ik ken die Brooklyn niet, dus heb geen idee hoe hij is. Als hij er zonder hulpteugels vandoor gaat... lijkt het mij dat er lichamelijk iets mis is met het beestje.

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 19:47

Ik denk idd niet dat de manege hem zou kopen. Het is wel een leuke pony, maar volgens mij niet echt een manegepony.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 20:12

Rachid is geloof ik ook dood, Devlin niet, die stond toen daarna weer te koop bij een handelaar.

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 20:29

Ja hoor? ston Devlin later nog te koop..?
K dacht altijd dat ie dood was..

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 21:34

Huh, ik weet ook niet beter dan dat hij dood is. Hij ging toch gelijk met Boomy en Bonny? Ik was er namelijk bij dat ze door de slager opgehaalt werden Ik liep toen met Flair over het erf en toen vroeg Jan nog voor de grap of Flair ook mee moest... niet wetende dat dat er echt aan zat te komen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 21:41

Rottige timing, maar dat kon jan natuurlijk ook niet weten

Ik kan me met 80 cm ook wel vermaken hoor, het hoeft niet hoog, maar beetje afwisseling vind ik wel fijn
Otje ging vandaag trouwens weer niet lekker Bodem was wat hard en dan springt hij niet op groot weg. Kwam ietsje groot bij een oxer en toen stonden we dus stil. Had achteraf iets meer toe moeten rijden, maar als ik teveel toerij doet hij het ook weer niet dus wat is wijsheid Heb maar afgegroet, want hij stopt niet voor niets en als hij stopt is het meestal vaker dan één keer
Tweede rondje was hij nog helemaal in de war, maar ben ik wel aan het eind gekomen(omdat ik door mocht rijden na de tweede stop weliswaar, maar we hebben de finishlijn gezien )
1.20 is trouwens wel hoog als een paard niet toe wil lopen ivm harde en gladde bodem...Dan moet je er aan rijden zeg

Ga me er maar niet meer te druk om maken, hij wint volgende week ook net zo makkelijk beide proeven weer als het lekker loopt

Wat is die Brooklyn voor beestje? (zal wel even op marktplaats kijken) Anders kom ik hem wel halen voor de slachtprijs Krijgt het beestje nog een eerlijke kans en als het echt niet wil dan kan hij altijd nog voor de dood en heeft het mij alleen mijn tijd en stalling gekost...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 21:52

Kan marktplaats niet openen om een of andere duistere reden...kijk morgen wel even als ik eraan denk

Zie net op de site van de manege dat Nikki een amethyst is. Grappig. Ken een halfbroertje van haar uit dezelfde jaargang (en nog wel een stel, maar norbert schiet me meteen te binnen )

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 21:53

Carina op het moment dat Jan dat zei wist ik het zelf nog niet eens dus wat timing betreft.

Ik vraag me ook af wat voor beestje die Brooklynn is, ga maar eens kijken morgen, waar staat ie?

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 21:56

N.o.t.k
Beschrijving: Ik bied mijn merrie te koop aan wegens tijdgebrek. Het is een donkerbruine, erg mooie e-pony, 9 jaar, 1.54m. Ze is ook erg liev in de omgang, zowel naar mensen als naar andere paarden en pony's.

Foto's:
Datum: 17-07-2005, 21:02
Gezien: 3486 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: Jamy Asselman (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 0223-612517
Provincie: Noord-Holland

Hmm dit is wat in de advertentie staat... tijdgebrek?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 22:01

had aan de foto niet gedacht dat het zo'n kleintje was, kan mijn zusje er altijd nog mee aan het sleutelen
(erg mooi vind ik trouwens wel een enthousiaste beschrijving aan de hand van die foto )

Kan nog steeds niet op marktplaats komen, heel gek....

Dan was hij wel heel voorbarig

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 22:06

Kan iemand eens voor me polsen ho en wat?
Staat al sinds juni te koop zie ik(marktplaats doet het weer )

Tijdgebrek is makkelijke reden. In de eerste advertentie wil ze wel ruilen voor haf of fjord

Heb al eens eerder een 'onhandelbare' pony gekocht voor de slachtprijs en die is binnen twee maanden als fijne sportpony weggegaan. Niet veel aan verdient(geld zit niet in de ponyhandel ), maar wel fun mee gehad en die pony heeft nog een kans gekregen

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 22:07

En anders vraag je mij gewoon om te helpen Ben toch straks paardloos en heb tijd over.